مدیرعامل نه؛ این گزینه جنجالی عضو هیئت مدیره پرسپولیس می‌شود!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

چهارشنبه هفته گذشته رضا درویش تا یک قدمی جانشینی مجید صدری نیز پیش رفت اما در نهایت این اتفاق رُخ نداد!

۴۸ ساعت پس از باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس، به نظر می‌رسید وزیر تصمیم نهایی خود را برای مدیرعامل پرسپولیس گرفته باشد.

هیئت مدیره پرسپولیس در نامه رسمی به سجادی وزیر ورزش، صدری را به عنوان مدیرعامل معرفی کرد اما سجادی اعلام کرد که این تصمیم منوط به انتخاب مجمع خواهد بود؛ مجمع متشکل از وزیر دادگستری، اقتصاد و ورزش!

مجمعی که قرار بود چهارشنبه هفته گذشته برگزار شود. قرار بود رضا درویش به عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه معرفی شود اما عنوان شد به دلیل جلسه در دولت و حضور دو وزیر اقتصاد و دادگستری در این نشست، مجمع باشگاه پرسپولیس برگزار نخواهد شد و در نتیجه انتخاب مدیرعامل جدید و معرفی درویش به تاخیر افتاد.

البته اخباری نیز به گوش رسید که واکنش تند و منفی هواداران و پیشکسوتان پرسپولیس نسبت به انتخاب رضا درویش، وزارت ورزش و جوانان را از تصمیم خود منصرف کرد!

حالا شنیده می‌شود رضا درویش که ظاهرا بسیار مورد وثوق حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان است قرار است به زودی به عنوان عضو جدید هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس انتخاب شود.

هرچند هنوز انتخاب مدیرعامل جدید قطعی نشده و باشگاه با سرپرستی مجید صدری اداره می‌شود اما با ادامه فعالیت او یا انتخاب هر شخص دیگری نیز رضا درویش جایی ثابت در هیئت مدیره پرسپولیس خواهد داشت!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی