سه‌شنبه ۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۳
۰ |
۵
حذف دو تیم از جام‌حذفی به خاطر هواداران!
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دو باشگاه فرانسوی به دلیل جنجال هواداران‌شان از ادامه حضور در مسابقات جام حذفی این کشور محروم شدند.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال فرانسه، دو باشگاه لیون و پاریس اف‌سی را به دلیل جنجالی که هواداران‌شان در بازی نیمه‌تمام دو تیم در مرحله یک سی‌ودوم نهایی جام حذفی فرانسه به راه انداختند، نقره‌داغ کرد. بر اساس اعلام فدراسیون فوتبال فرانسه، دو باشگاه لیون و پاریس‌ اف‌سی از این مسابقات کنار گذاشته شدند و باشگاه لیون از این به بعد تا پایان فصل جاری در بازی‌های خارج از خانه نمی‌تواند هوادارانش را روی سکوها داشته باشد و هواداران تیم پاریس‌ اف‌سی هم در پنج بازی خانگی پیش‌رو از حضور در ورزشگاه محروم شدند.

در جریان این دیدار که در تاریخ شنبه ۲۷ آذر برگزار شد، دو تیم در حالی با تساوی ی۱-۱ راهی رختکن شدند که هواداران دو تیم مواد آتش‌زا بین یکدیگر پرتاب کردند و یک ترقه نیز منفجر شد. در شروع نیمه دوم هم نیروهای پلیس به سمت جایگاه تماشاگران حرکت کردند که به دنبال حرکت آنها هواداران به زمین بازی آمدند و مانع از سرگیری مسابقه شدند. در ادامه هم داور و بازیکنان به رختکن بازگشتند و در نهایت هم بازی نیمه‌تمام ماند.

میزبانی‌های لیون در لوشامپیونه در هفته‌های گذشته نیز حاشیه‌دار بوده است و این تیم پیش‌تر به برگزاری دو بازی خانگی، پشت درهای بسته و نیز کسر یک امتیاز محکوم شده بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی