نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
رکورد ویژه بازیکن مورد علاقه گل‌محمدی در پرسپولیس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

میلاد سرلک رکورد بیشترین دقایق حضور در ترکیب پرسپولیس را در اختیار دارد.

میلاد سرلک در ابتدای  فصل قبل به جمع سرخپوشان پایتخت اضافه شد. انتقالی که با جنجال‌های فراوانی همراه بود چرا که این بازیکن در تیم‌های قبلی خود به اندازه کافی درخشش نداشت و وقتی به پرسپولیس اضافه شد، انتقادات زیادی را اطراف و پیرامون خود دید.

با این حال میلاد مورد حمایت کادر فنی و مربیان پرسپولیس قرار گرفت و به کارش ادامه داد. یحیی نیز بارها اعلام کرد اگر هواداران به این بازیکن فرصت بدهند، قطعا نتیجه‌اش را خواهند دید. اتفاقی که دقیقا رخ داد و حالا هواداران پرسپولیس ثمره صبر  خود را می‌بینند. سرلک شوتزن، تکنیکی و یک هافبک قدرتمند و جنگنده است که توانسته کادر فنی و هواداران پرسپولیس  را از عملکرد خود راضی نگه دارد.

میلاد که یکی ار بازیکنان محبوب یحیی محسوب می‌شود، بعد از درخشش در پرسپولیس به تیم ملی هم رسید و توانست چند بازی ملی هم انجام دهد. سرلک که یکی از مهره‌های فیکس پرسپولیس در این فصل به حساب می‌آید رکورد بیشترین حضور در ترکیب پرسپولیس را در این فصل از آن خود کرده است. تعویض میلاد سرلک در آخرین دقیقه بازی با ذوب آهن، نخستین خروج او از ترکیب سرخپوشان در فصل جاری لیگ برتر ایران بود. او تاکنون در این فصل ۹۹۰ دقیقه با پیراهن پرسپولیس بازی کرده و بیشترین دقایق حضور در زمین را به خود اختصاص داده است که رکوردی جالب توجه به حساب می‌آید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی