نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
استکی
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

کاپیتان تیم ملی هندبال با علائم مشکوک به امیکرون و برای جلوگیری از ابتلا بقیه ملی پوشان از اردو بیرون زده است. او امیدوار است زودتر ۷، ۸ بازیکن مبتلا بهبود پیدا کنند

 اُمیکرون این روزها سوژه تیم ملی هندبال قبل از اعزام به مسابقات قهرمانی مردان آسیاست. بحرانی که یقه ا...کرم استکی، کاپیتان تیم ملی هندبال را هم گرفته و به همین دلیل از اردو خارج شده است. استکی امیدوار است تیم ملی هندبال خیلی زود این بحران را رد کند ...

می گویند اُمیکرون گرفتی؟

بله، ما در اردو بودیم که یکی از بچه‌ها حالش بد شد. من هم مریض شدم و همان روز از اردو بیرون زدم.  من دو - سه باری تست دادم اما منفی شد. حالا هم در اردو نیستم اما شنیدم ۶، ۷ نفر از بچه‌ها درگیر هستند. اتفاق خیلی بدی است، آن هم نزدیک مسابقات قهرمانی آسیا و با این وضعیت بدن بچه‌ها تحلیل می‌رود.

با این حساب کار سخت می‌شود؟

قطعا، مریضی بچه‌ها در بدموقعیتی پیش آمد و  باعث شد تیم به تورنمنت رومانی هم نرود. در حالی که قبل از قهرمانی آسیا به بازی تدارکاتی نیاز داشتیم. امیدوارم لااقل بازی دوستانه در اسپانیا را از دست ندهیم. به نظرم وقتی بازیکن نداریم و لژیونرها هم نمی‌آیند، باید زنگ بزنند قدیمی‌ها به میدان بیایند، سرمربی هم می‌تواند پشت‌خط‌زن باشد (خنده).

وضعیت زانویت چطور است؟

آن‌طور که پزشکان می‌گویند زانوی من، زانوی یک پیرمرد ۶۰ ساله است.  ۱۸ سالی است در سطح بالا بازی می‌کنم و حالا زانویم این مشکل را پیدا کرده است. فکر می‌کنم باید مدتی استراحت کنم تا بتوانم تا ۱۰ سال دیگر بازی کنم.

با این حساب با تیم ملی به قهرمانی آسیا می‌روی؟

باید ببینم وضعیت اُمیکرون چه می‌شود؟ گویا سرعت سرایت آن خیلی زیاد است و اگر مبتلا یک سلام کند، بعدی گرفته (با خنده). ولی واقعاً این چند روز خیلی سخت بود.  

یعنی ممکن است با تیم به قهرمانی آسیا نروی؟

من دوست دارم همراه تیم باشم، اما باید آماده باشم. اگر آماده نباشم، دوست ندارم با تیم باشم و ترجیح می‌دهم یک جوان برای تیم ملی بازی کند. دلم نمی‌خواهد جای بازیکن جوان با انگیزه را بگیرم. نباید از اسمم سوءاستفاده کنم. به هر حال بازیکنان جوان هم زحمت می‌کشند و من از راه نرسیده نباید جای آنها را بگیرم. درست است که فدراسیون روی ما حساب باز می‌کند اما مهم این است ما که باید برای تیم مفید باشیم. به هر حال در دیزی باز است حیای ما کجا رفته؟

استکی

مدتی عکس و استوری از بوکس می‌گذاشتی، یعنی می‌خواهی از هندبال بروی؟

می‌خواستم مثل امیر علی اکبری در MMA مبارزه کنم. (با خنده) البته آنها شوخی بود اما الان در تمرینات بدنسازی‌ام.

اردو چطور بود؟

 خوب بود، مثل اردوهای چند سال پیش.  سالن، خوابگاه و غذاخوری همه نزدیک به هم است و مشکلی از این بابت نیست. فرناندز هم مربی خوبی است، اصولا همه مربیان اسپانیا تاکتیک و تکنیک کار را بلدند و از مربیان بزرگ دنیای هندبال هستند.

 بازی تدارکاتی با عمان و اسپانیا چقدر به تیم کمک می‌کند؟

بچه‌ها در مورد بازی تدارکاتی با عمان به شوخی  می‌گویند آنها فهمیدند بچه‌ها مریض شدند خودشان اسنپ می‌گیرند و میروند!  (با خنده)   با این شرایط بازی‌های تدارکاتی در اسپانیا خیلی خوب است که هم با هم هماهنگ می‌شویم و هم  محک جدی می‌خوریم.

قرعه تیم ملی هندبال در قهرمانی آسیا را چطور می‌بینی؟

 ما دور مقدماتی کار خیلی سختی نداریم. استرالیا حریف خیلی عجیبی نیست، تنها عربستان با مربی فرانسوی‌اش رقیب ماست . شک نکنید ما از دور مقدماتی صعود می‌کنیم اما در دور دوم کار مقابل تیم‌های  بحرین، کره، ژاپن و قطر کار سخت‌ می‌شود.

 تیم ما از دور دوم هم صعود می‌کند؟

ما تیم جوان و خوبی داریم اما تیم‌های دیگر هم ضعیف نیستند و حسابی سرمایه‌گذاری کرده‌اند. عربستان، ژاپن، کویت همه اردوها و بازی‌های تدارکاتی خوبی داشته‌اند و شک نکنید آماده پا به مسابقات می‌گذارند.

چرا بعضی از لژیونرها قید تیم ملی را زدند؟

نمی‌دانم، مطمئن باشید همه آنها دوست داشتند برای تیم ملی بازی کنند اما هرکدام مشکلی داشتند. بعضی‌ها مصدوم هستند، بعضی‌ها باشگاه‌هایشان اجازه ندادند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی