نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
 پنجعلی
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

کاپیتان سابق پرسپولیس و تیم ملی معتقد است ماجرای پیش آمده برای کنعانی زادگان یک دسیسه بوده است.

یکی از سوژه‌های جنجالی چند روز اخیر فوتبال ایران، ماجرای محمد حسین کنعانی زادگان مدافع ملی پوش کشورمان است. خیلی‌ها این اتفاق را برای یک فوتبالیست ملی ناخوشایند دانسته و برلزوم فرهنگ سازی در فوتبال ایران اصرار ورزیدند. برخی دیگر نیز خواستار آن شدند ضمن تذکر به کنعانی زادگان اجازه ندهیم فوتبال این مدافع ملی پوش نابود شود و...

در این میان اما محمد پنجعلی کاپیتان اسبق تیم ملی و پرسپولیس نظرات جالبی دارد که خواندن آن خالی از لطف نیست.

 پنجعلی

پرسپولیس برد شیرینی مقابل سپاهان به دست آورد. فکر می‌کنید با این برد چقدر شانس قهرمانی تیم محبوب شما افزایش پیدا کرده باشد؟

من از همان هفته اول گفتم که پرسپولیس مدعی اصلی قهرمانی است. البته این فصل سخت تر از گذشته بوده و به نظر می‌رسد استقلال تیم بهتری نسبت به قبل است اما باز هم پرسپولیس شانس اصلی خواهد بود.

را از همان هفته‌های اول چنین اعتقادی داشتید؟ حتی بعد از شکست مقابل آلومینیوم اراک؟

بله، همین طور است. پرسپولیس تغییرات و جا به جایی بازیکن زیاد داشت. چند مهره کلیدی مثل احمد نوراللهی، شهریار مغانلو و محمد حسین کنعانی زادگان را از دست داده و برای هماهنگی و موفقیت نیاز به زمان داشت. حالا به نظر می‌رسد این پرسپولیس به هماهنگی مورد نظر یحیی گل محمدی و مربیان رسیده باشد.

سم محمد حسین کنعانی زادگان وسط آمد. می‌خواهیم نظر شما را در خصوص این ماجرا بدانیم؟

ماجرا گرچه تلخ است اما به عقیده من برنامه ریزی شده و دسیسه است!

دسیسه؟!

به هر حال شما وقتی به شهرت می‌رسیدید این مسائل پیش می‌آید. برای شما تله می‌گذارند و پاپوش درست می‌کنند. حسین ( کنعانی زادگان) شاگرد من در تیم امیدهای پرسپولیس بوده است. از جوانی او را می‌شناسم و می‌دانم چقدر صاف و ساده است. من این مسائل یا اتفاق به وجود آمده را تأیید نمی‌کنم اما باید ازهمه جهات به بررسی آن پرداخت.

من نمی‌گویم حسین اشتباه نکرده است ولی حملاتی که شده و چیزهایی که می‌بینم احساس می‌کنم این بچه گناه دارد. او یک بازیکن زحمتکش ملی است و باید کمکش کنیم. کوبیدن و تخریب کردن راحت است و آنچه سخت و مهم است ساختن است. امیدوارم این مسئله با پادرمیانی بزرگ ترهای تیم ملی ختم به خیر شود چون کنعانی زادگان بازیکن ثابت تیم ملی است.

بسیاری از کارشناسان از محمد پنجعلی به عنوان بهترین مدافع تاریخ فوتبال ایران یاد می‌کنند. خود شما بهترین دفاع وسطی که دیده اید چه کسی بوده است؟

این که نظر لطف کارشناسان است و مدافعانی به مراتب بهتر از من بوده و هستند. درجواب سئوال شما باید بگویم بهترین دفاع وسطی که دیدم پرویز قلیچ خانی بوده است.

اما پرویز قلیچ خانی بیشتر هافبک دفاعی بوده است؟

او بازیکنی استثنایی بود که در خط میانی و دفاع بازی می‌کرد. در دفاع وسط آن زمان که همه زیر توپ می‌زدند سعی می‌کرد بازیسازی کند. تکنیک خوبی داشت و مهاجمان حریف را دریبل می‌زد. قدرت بدنی، سرزنی و به ویژه شوت‌های سرکش قلیچ خانی هم زبانزد خاص و عام بود و مثل تانک در زمین بازی می‌کرد.

برخی‌ها بازی کریم باقری را با پرویز قلیچ خانی قیاس می‌کردند؟

شاید! شاید زمانی که قلیچ خانی در خط‌هافبک بازی می‌کرد شبیه کریم باقری بوده باشد اما واقعا یک فوتبالیست نابغه بود.

 پنجعلی

لگوی شما در فوتبال چه کسی بود؟

فرانتس بکن باوئر رو دست نداشت. هنرمند بود و در خط دفاع مثل یک‌هافبک میانی بازیسازی می‌کرد. خیلی هنرمندانه جلو می‌رفت و یک مرتبه می‌دیدید داخل محوطه جریمه حریف است. یک مدافع باهوش، تکنیکی و مدرن که فوتبالش 50 سال از زمان خودش جلوتر بود.

ممنون از اینکه وقت خودتان را در اختیار ما گذاشتید. می‌خواهیم بدانیم در پایان حرف ناگفته ای ندارید؟

یک خواهشی از همه دوستان، رسانه‌ها و متولیان فوتبال دارم. لطفا مهره سوزی نکنیم. مهدی مهدوی کیا یک فوتبالیست بزرگ و با اخلاق در تاریخ کشورمان است. چندین و چند سال به فوتبال ملی این مملکت خدمت کرده و جزو نوادر ماست. او در یک بازی سمبلیک و دوستانه بازی کرده که نمی‌دانسته چه داستانی پشت آن خوابیده است. این روزها می‌بینیم که حملاتی به مهدوی کیا می‌شود اما درست نیست. همه ما وقتی اسم مهدی را می‌شنویم یاد گلش به آمریکا یا دو گل زیبایی که به چین زد می‌افتیم. آن سرعت مثالزدنی و آن پاس گل و گل‌ها هرگز فراموش نمی‌شوند و ما هم باید بیشتر قدر مهدوی کیا را بدانیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حمید علوی US ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
    چی میگی دسیسه داره طرف و گول میزنه دسیسه کجا بود ذات یکی خراب باشه همینه در ضمن بهترین مدافع تاریخ ایران امثال حسن حبیبی ووطنخواه و کارگر جم وووووو خیلی های دیگر هستند که با فاصله شما قرار دارید ولی دسیسه دسیسه دیگه نکن که بخودت هم شک میکنند
    • کیسه IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
      خیلی عصبانی هستی انگار اونیکه تو اتوبوس بوده آبجی شما تشریف داشتن
    • حمید علوی US ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
      در جواب کیسه : داداش دوستت دارم
  • خدایا بسه دیگه ........ IR ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
    پس هم جریان کنعانی دسیسه بوده هم ماجرای مهدوی کیا به مهره سوزی ختم شده پرویز قلیچ خانی هم وقتی هافبک بازی میکرده مثل کریم باقری بوده نه اینکه کریم باقری مثل قلیچ خانی بازی میکرده !!!!
  • دریکوند IR ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
    میشه بفرمایید دسیسه بود یعنی چی؟یعنی لابد انتظار دارید مثل برادر بزرگوار شما باعث قتل یک نفر و اعدام یکی دیگه بشه؟مکتب کثیف و فاسد یعنی همین
    • شپر IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
      دسیسه یعنی اینکه، یک بازیکنی از تیم ملی که بخاطر بازی خوب کنعانی زادگان همش رو نيمکته واتفاقابازيکن کیسه هم هست می آد شماره کنعانی رو به یک دختر زبان چرب میده تا ازش حرف بکشه بعد اون وویسو پخش میکنه تاابروي کنعاني رو ببره وازتيم ملی کنار گذاشته بشه.
  • سپیده والا US ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
    بهترین مدافع ایران اصلا پنجعلی نیست به هیچ وجه اول سید جلال بعد شجاع بعدش کنعانی زادگان وفرجی و علی نعمتی و سپهر حیدری
  • ا IR ۰۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
    چرا‌میخواهید‌ماست‌مالی‌کنید.کار‌بد...بده.میگی‌زحمت‌کشیده‌برا‌تیم‌ملی‌مفت‌چنگش‌دلارایی‌که‌میگره.نمیبینی‌جونای‌این‌مملکت‌در‌چه‌شرایطی‌زندگی‌میکنند.شما‌ها‌وامدار‌این‌مردمین‌نباید‌منت‌بذارین.بعد‌اگه‌ادعای‌پیش‌کسوتی‌داری‌در‌هر‌شرایط‌منصف‌باش
  • Saeed IR ۰۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
    شما راست میگی :))))
    • لنگی نباشیم IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
      متوجه شدیم که پرویزقلیچ خانی هافبکی مثل کریم باقری بوده نه اینکه باقری مثل قلیچ خانی باشه !!!!!! جریان کنعانی و مهدوی کیا هم توطئه و دسیسه و داستانی بوده !!!! البته ایشون همونی هستنم که علیه معلم و مربی اخلاق مرحوم پرویز دهداری نامه نوشتن و امضا جمع کردن و اصلا هم نه اهل دسیسه بودن و نه داستان !!!
  • محسن فقط ایران US ۰۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
    با سلام. من یه ‌پرسپولیسی شیش آتیشه هستم. نظر من اینه که کنعانی زادگان و کسانیکه اینطور اشتباهاتی میکنن به قول آقای پنجعلی باید جلوشون گرفته بشه تا بقیه بفهمند که اتوبوس تیم ملی جای گند کاری آقایون نیست. وگرنه باب میشه این کارا. ضمن اینکه کنعانی زادگان گنده تر از امثال جان تری و کریم بنزما نیست. این مملکت پر استعداده . لنگ یه نفر نمی‌مونه . دوما اینکه ما خون ندادیم که امثال این آقایون تگری میزنن. خون شهدا و سلیمانی پایمال میکنن. امثال انصاری پشت خط موندن. و حیف شدن. پس نظر من اینه که این آقا باید مادام العمر از تیم ملی کنار گذاشته بشه.
  • پژمان IR ۰۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
    اگه دفعه اولش بود میشد حرف ‌‌شما رو قبول کرد.... این آقا مریضه.. از شما بعیده جناب پنجعلی که این حرف رو میزنین
  • بی نشان۵ IR ۰۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
    اگر این بنده خدای متخلف یک بازیکن شهرستانی بود یا وابستگی رنگی نداشت .این پیشکسوت عزیز باز این طور فرمایش میکردند. دسیسه چیست برادر من ،آخه این بازیکن انگشت پای امثال دایی و... هم نیست آیا اگر قرار بر دسیسه بود نباید برای آنها تله می گذاشتند.این متخلف بی اخلاق و سرپرست تیم باید از تیم ملی اخراج شوند تا بازیکنان تیم ملی حرمت پیراهن ملی را بدانند. بازیکن بی اخلاق هم در خارج کشور به فوتبال خود ادامه دهد. آنجا ... سفت بگیره
  • مملی IR ۰۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
    مجاهد خذیراوی نگاه نداشت؟جمع کنید مسخره بازی و حالا که یه لنگی اشتباه کرده باید چشم پوشی بشه ولی مجاهد که از بارسلونا پیشنهاد داشت باید نابود بشه بعدشم کنعانی مگه کیه که براش دسیسه درست کنند وخرابش کنند خودش تازه به دوران رسیده است که خودش وگم کرده و دوتا طرفدارپیداکرده گیج می نه و فکراینه که عقده هاشوخالی کنه
  • حمید علوی CA ۰۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
    بنده سنم به دیدن بازیهای دکتر پرویزخان قلیچ خانی قد نمیده اما از برادر بزرگ‌ترم که از سال ۵۰ تا حالا شدیدن پیگیر فوتبال هست شنیدم که جناب قلیچ خانی با فاصله ی زیاد “بهترین” و در عین حال “کاملترین” بازیکن تاریخ فوتبال ایران هستن. هم بعنوان مدافع بهترین مدافع تاریخ فوتبال ایران و هم بعنوان هافبک بهترین هافبک تاریخ فوتبال ایران، پاسور درجه یک ، دریبل زن، توپ گیر و البته شوتزن بسیار بسیار قهاری بودن. بعد از ایشون و بعنوان هافبک، آقایان سلطان علی جباری، علی آقا پروین، قرار دارن و سپس شاهرخ خان بیانی، سعید مراغه چیان، جعفرآقا مختاریفر،شادروان سیروس قایقران، شادروان احدی، آقارضا نعلچگر، مجیدخان نامجو مطلق، رحیم خان یوسفی، آقا محسن عاشوری، علی آقامهدی فنونی زاده، آقا کریم باقری، علی آقا کریمی، مجتبی جباری و آقای نویدکیا.
    • تاجی مدرن US ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
      اگه همینجور با ادب باشی میگم از اسم تو استفاده نکنند
  • عبدی FR ۰۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
    وقتی عربشاهی اون گل استثنائی رو تو جام ملتهای ۱۹۸۴ زد پنجعلی و عربشاهی با مشت های گره کرده تکبیر گفتند .همونطور که موقع گل انصاری فر تو جام باشگاههای آسیا این کار رو کردند .محمد پنجعلی از بهترین و ارزشمندترین و ارزشی ترین بازیکنان تاریخ پرسپولیس هست و ازش می خواهیم که نظر واقعی خودشو بیان کنه مطمئن باشه قدر و ارزشش بالاتر میره .ما افرادی مثل حاجی مایلی و پنجعلی رو داشتیم که پرسپولیس رو تیم مستضعفان و توده مردم می دونستند نه افرادی مثل محرمی .درود بر محمدپنجعلی که حتی یه دونه کارت زرد هم موقع فوتبالش نگرفته ‌بود .بهترین مدافع ایران و آسیا و حامی مستضعفین
    • میرهاشمی IR ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
      ببخشید من بودم دربی با استقلال توسط داور عربستانی اخراج شدم؟
  • علی غریبی IR ۰۴:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
    نکته حائز اهمیت و شاخص دیگر در مورد پرویز قلیچ خانی , توانایی کم نظیر او , حضور در پست های متفاوت بود ! ...... او قابلیت ایستادن در قلب دفاع , تا دو سوی آن ( چپ و راست ) , هافبک ها ( چپ و راست و وسط ) و حتی گوش ها و سنتر فوروارد را داشت . هر چند که پست اصلی اش ایستادن در قلب دفاع بود , اما توانایی او در ایفای نقش و بازی , در پست های مختلف براستی , تحسین بر انگیز است . در فوتبال ایران هافبک هایی بوده اند که به یک مهاجم تبدیل شده اند و یا مدافعانی که گاه در نقش هافبک بمیدان رفته اند اما , ارائه یک بازی قابل قبول در تمام خطوط سه گانه ..... خیر .
  • علی IR ۰۸:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
    گرچه از این اختاپوس اصلا خوشم نمیاد ولی با حرفهای ممد پنجعلی موافقم ولی ای کاش چند سال پیش از یک جوان هفده هجده ساله شهرستانی به نام مجاهد جزیراوی که یک استعداد ناب تو فوتبال بود هم حمایت میکردیم چون اون بنده خدا خیلی کم تجربه تر از این اختاپوس بود
  • نصیرزاده IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
    بازیکنی که ملی پوشه باید از نظر اخلاقی هم بهترین باشه. تیم ملی انگلیس 3بازیکن رو بخاطر همین حرکات اخراج کرد. واقعا اینایی که اتوبوس تیم ملی رو تبدیل به..... میکنن باید باهاش برخورد بشه تا دیگه تکرار نشه وگرنه هرروز یک آبررو ریزی جدید میشه
  • محمد IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
    واقعا خجالت اوره. کساپی که مثلا پیشکسوت هستند به جای محکوم کردن کنعانی زادگان و نصیحت کردن ایشان دارند او را تطهیر و بی گناه جلوه می دهند. با حذف بازیکن و نابودکردنش مخالفم (همان کاری که برخی ها با خضیراوی کردند) اما توجیه کردن هم درست نیست. این آقا قبلا به چهل ملیون هوادار استقلال هم فحاشی کرد. پس این اقا عادت به رفتارهای غیراخلاقی داره. حالا شما توجیه کنید مثل قضیه شیث و نصرتی و چندین موزد دیگه. شاید ارزشها عوض شده و عوضیها با ارزش شدند
    • جعلپولیس IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
      آقای پیشکسوت واقعا از شما بعیده که از همچین کارهایی و شخصی که مرتکب این جرم شده حمایت می کنید.... آقای پیشکسوت : مگر فرق ایشون با اشخاص دیگر جامعه چیست ؟؟؟ چرا که یک بازیکن تیم ملی که باید الگوی جوونای ایرانی باشه نه با این کارهای بد و زشت خودش زبانزد عام و خاص بشه.... واقعا جای تاسف داره ....
  • مهدی FR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
    آقای کنعانی از درون قرینطینه تیم ملی جایی که بایددتمام فکر و ذکرش پرچم کشور و ملتش باشه فکر چیز دیگه بوده اونم تو اتوبوس تیم ملی!این حرکت اگه تو هرجای جهان تنجام میشد بخاطر حفظ ارزش و شان تیم ملی و عبرت ایندگان اون بازیکن رو مادام العمر محروم میکردن ولی استاد قلبچ میفرماین این بچه!گناه داره!براش پاپوش درس کردن!بزرگترا پادرمیانی کنن!!آقای قلبچ پاپوش هم باشه اون بچه اینکارو کرده با نه؟؟دم کیروش گرم با اینکه استقلالی هستم یکبتر لخاطر شان تیم ملی مهدی رحمتی رو از جام جهانی محروم کرد اویره گو برای همه شد.حالا که استاد کنعانی اتوبوس مقدس تیم ملی رو لرای سخیف ترین کار بکار برده ازش بگذریم؟اقای قلبچ این لچه شما یادتون نره چند وقت پیش هم تو وبدیو فخش ناموسی به کل استقلالیا داده بود همون موقع ادب میشد به اینجا نمیرسید
  • علی IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
    شماها کی هستید که به اقای پنجعلی بهترین دفااع تمام دوران تیم ملی ایجور صحبت میکنی این روزا هر ننه قمری اظهار نظر میکنه شما هوادارهای کیسه فرهنگ هواداری ندارین فقط شخصیتها رو تخریب میکنین فرقی هم براتون نمیکنه کی باشه این هم یه دسیسه کثیف برای کنعانی زادگان از طرف کیسه کشا خدا میگه عیب مردم رو بپوشونین نه عیان کنید خودتونه اصلاح کنینن بخاطر ۳ امتیاز یا قهرمانی یا جانشین کردن بازیکن خودتون بازیکنهای دیگه رو خراب نکنینن همیشه مردانه تو زمین بجنگین
    • فوتبال سالم IR ۱۹:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
      فکر کنم کلا راه رو اشتباه اومدی تاریخ فوتبال رو یه مروری بکن ببین زیر آبزن و تخریب کن شخصیت دیگران از کدام قماش بودن
  • بهروز US ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
    وقتی معلمش توباشی شاگرد هم این یارو باشد .هر کاربدی تیم یابازیکنان شما بکنند دسیسه است .خجالت بکشید چقدرشما ضد اخلاق وبیشرف هستید ؟ اینهمه کثافتکاری ،بعد توجیه توسط شما .اخه این بیریخت چه پخیه که علیه اش توطئه بکنند ؟البته توهم ازاون بدترهستی .محمدخانی ،نصرتی ،شیث رضایی ، و......همه ازتیم شما .خجالت بکشید .
  • کیسه همیشه کیسه حقیر IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
    بازیکن باید حرفه ای باشه درست همه شهوت دارن ولی کسی که معروفه کسی که توی تیم ملی هست حالا هرکسی میخواد باشه بایداخلاقو رعایت کنه
  • پیمان IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
    برای آقای پنجعلی و تمام کسانی که تنها به خاطر رنگ پیراهن ،از یک بازیکن بی ادب حمایت کردند متاسفم.
    • PJMN IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
      بلایی به سر این به اصطلاح آدم باید بیارن و یه جوری جریمه و محرومش کنن تا درسی باشه برای بقیه بازیکنایی که فقط اسم حرفه ای رو به عنوان پسوند یدک میکشن... میخوام بدونم اگه این حرفا و پیشنهادهایی که تو ویس هست رو به یکی از اعضای خانواده شما پیشنهاد بده باز عم حمایت میکنی جناب پنجعلی و حمایتش میکنی این آدم کثیف رو؟؟؟؟؟؟؟؟
  • آنتی لنگیزاسیون IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
    بنظرم بهترین مدافع که نه، تو بهترین دنگل تاریخ فوتبالی
  • رضا IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
    کنعانی یه مفسد واقعی یه و باید مادام المحرومیت بشه
  • ح ر IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
    از جان تیم ملی چی می خواهید تا الان طارمی حالا هم کنعانی زادگان چرا خودزنی می کنید گناهی که علنی نباشه رو باید پوشاند هرکس که این فیلم ها رو افشا کرده باید مجازات کرد روی حرف هایی که کنعانی به استقلال از روی صاف و سادگی اش زد یک عده کینه حسین رو به دل گرفتند و حالا دارند ضربه می زنند هیچ کس پاک و مبرا و بی گناه نیست مهم این هست که گناه رو علنی انجام نده و تبلیغ گناه نکنه و توبه کنه و تصمیم بگیره دیگه گناه نکنه از معصومین داریم که از کجا می دانید کسی که دیشب گناه کرده امروز توبه نکرده باشه بردن آبروی افراد از خود گناه جرم و گناهش از نظر شرعی و قانونی بیشتر هست اسلام در این مسائل شواهد متعدد و اقرار خود مجرم و قواعد بسیار متعدد و ظریفی داره که قصدش هم نشان دادن قبح گناه و مجازات و تنبیه سخت گناهکار و هم حفظ حرمت و آبروی مومن و افراد و هم تشویق به توبه و عدم انجام گناه به شکل آشکار و تبلیغ آن هست ما در شرف صعود به جام جهانی هستیم و کنعانی زادگان مهره بسیار تاثیرگذاری است و پسر بسیار بامرام و صاف و ساده ای است به حرمت خدماتش به تیم ملی و جایگاه یک قهرمان نباید نابود وضایعش کنیم
  • عباس5این IR ۰۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۱
    اقایان دسیسه دیگه چه معنایی داره کنعانی هوس ران و به قول معروف کش تنبانش شله وقتی خودش داره رو مخ دختره میره بیا فلان جا دیگه دسیسه چیه قانون باید برا همه اجرا بشه فرقی بین استقلال و پرسپولیس و غیره نیست اقای پنجعلی اگه بازی کن تیم دیگری بجز پرسپولیس بود همچین فرمایشی میکردی لطفا مزاح نفرمایید
  • من IR ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
    شماها اکثر فوتبالیستها و بازیگرها فاسد هستید مرتیکه چی رو دارید ماسمالی میکنید اشکارا داره به دختره میگه بیا تو اتوبوس بکنمت انوقت میگی دسیسه است این حرکت نشون میده اولا جنس این بشر مشکل داره دوما این حرکات رو قبلا هم انجام دادند و براشون تکراری و عادی شده دیگه ،پس ماسمالی نکن خودتیو جد ابادت خودتم زیاد گند زدی داری باهاش همزاد پنداری میکنی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی