۰
الهیار صیادمنش
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

الهیار صیادمنش به طور حتم در ادامه فوتبال برای تیم زوریا لوهانسک اوکراین بازی نخواهد کرد. 

الهیار صیادمنش  که نیم فصل دوم سال گذشته و نیم فصل اول امسال برای تیم زوریا بازی کرد در ۲۴ بازی ۹ گل به ثمر رساند و ۴ پاس گل به نام خود ثبت کرد.

او به سبب عملکرد خوب در این تیم با اشتیاق از سوی زوریا برای ادامه حضور در ترکیب تیم مواجه شد اما باشگاه فنرباغچه اعلام کرد دیگر با واگذاری الهیار به صورت قرضی موافقت نخواهد کرد و هر باشگاهی خواهان در اختیار گرفتن مهاجم تیم ملی فوتبال ایران است باید ۳.۵ میلیون یورو به باشگاه ترکیه‌ای پرداخت کند. 

الهیار صیادمنش

در حالی که در روزهای اخیر رسانه‌های ترکیه‌ای به دفعات از تلاش باشگاه زوریا برای تمدید قرارداد قرضی الهیار خبر داده بودند صیادمنش با انتشار پستی جدایی اش را از تیم اوکراینی قطعی کرد.

او نوشت: «خداحافظی با کسی که مورد علاقه‌اش است، همواره سخت است؛ اما پس از یک سال و نیم درخشان و شگفت انگیز با این تیم و هواداران؛ می‌توانم بگویم که زوریا همیشه در قلب من خواهد ماند. هرگز زمان‌ها و خاطرات باورنکردنی را که در تیم فراموش نمی‌کنم. در پایان می‌خواهم از همه هم تیمی‌هایم، مربیان و کارکنان که باعث شدند بازیکن و شخص بهتری باشم تشکر کنم. خداحافظ زوریا لوهانسک.»

الهیار به تیم فنرباغچه بر می‌گردد یا راهی یک تیم دیگر می‌شود؟ الهیار به این نکته‌ای اشاره‌ای نکرده است اما تکلیف نهایی او در روزهای آتی مشخص می‌شود. صیادمنش تا ۲۰۲۴ با باشگاه ترکیه‌ای قرارداد دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی