نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
کارلوس کی‌روش
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اعلام لیست نهایی تیم ملی مصر برای حضور در جام ملت‌های آفریقا، با انتقادات گسترده‌ای همراه شده است.

لیست تیم ملی فوتبال مصر برای حضور در رقابت‌های جام ملت‌های آفریقا اعلام شد که البته انتخاب‌های کی‌روش به دلیل حذف برخی از نام‌های مطرح و چهره‌های درخشان در لیگ مصر و همچنین چند لژیونر در خارج از کشور، جنجال و مخالفت زیادی را در جامعه ورزشی مصر به راه انداخت.

کارلوس  کی‌روش در فهرست نفرات دعوت شده، روی نام محمد مجدی افشه خط قرمز کشید. بازیکنی که در این سالها، ستاره بی چون چرای لیگ مصر بود و الاهلی توانست به لطف درخشش این بازیکن دو عنوان قهرمانی جام باشگاه‌های آفریقا را کسب کند اما کی‌روش ترجیح داد تا این بازیکن را با خود به کامرون نبرد. سرمربی پرتغالی همچنین روی نام نفراتی مانند مصطفی فتحی، ابراهیم عادل، أحمد رفعت، أحمد نبیل دونجا، أحمد حسن کوکا، أحمد یاسر ریان و مروان حمدی خط قرمز کشید. 

فتح سمیر کمونه ستاره سابق الاهلی بابت خط خوردن برخی بازیکنان از جمله مجدی افشه، کی‌روش را به یک هوادار تیفوسی الزمالک (رقیب سنتی الاهلی) متهم کرد و گفت: کی‌روش شبیه هواداران الزمالک شده است. او از الاهلی و بازیکنانش متنفر است. مجدی افشه در این مدت عملکرد بسیار بهتری نسبت به عبدالله السعید داشته است. او از بازیکنانی دعوت به عمل آورده که ممکن است کارایی خاصی نداشته باشند ولی در عوض مهره‌های تأثیرگذار را از لیست تیم کنار گذاشته است.

مروان حمدی دیگر بازیکنی است که در تمام بازی‌های مصر در جام ملت‌های عربی به میدان رفت ولی کی‌روش تصمیم گرفت تا این بازیکن را با خود به جام ملت‌های آفریقا نبرد. 

یکی دیگر از انتقاداتی که به کارلوس کی‌روش می‌شود، دعوت از تنها ۲۵ بازیکن برای حضور در این پیکارهاست. این در حالی است که کنفدراسیون فوتبال آفریقا به دلیل شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا و احتمال ابتلای بازیکنان به این بیماری، به هر تیم اجازه ثبت نام ۲۸ بازیکن را داده است ولی کی‌روش ترجیح داده است به دلیل عدم شلوغی تمرینات، با ۲۵ نفر راهی کامرون شود.

کریم سعید سردبیر وب سایت یالاکوره با ارسال توئیتی در حساب شخصی خود به این موضوع پرداخته و کی‌روش را به دیوانگی متهم کرده است چرا که او حاضر شده است روی نام نفرات مهمی خط قرمز بکشد در حالیکه می‌توانست با ۲۸ بازیکن در این مسابقات حضور پیدا کند.

عکس| حمله بی سابقه منتقدین مصری به لیست کی‌روش؛ او دیوانه است!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مجهول الهویه US ۰۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
    جنون؟ درایران به این جنون میگفتن مبارزه با بازیکن سالاری و نظم و دیسیپلین و تیم ملی مهمتر و برتر از هر چیزی است و مانند آن.
  • شمسعلی. GB ۰۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
    اگر دیوانه نبود با پرسپولیس و برانکو در نمی افتاد که با بی اعتنایی از طرف هواداران پرسپولیس از ایران رانده شود ، ایشان علاوه بر دیوانه بودن آدم بسیار حسودی هم هست
  • محسن IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
    پرسپولیسی‌ها خوب میفهمن که این بنده خدا چی میگه ، تو ایران هم کی‌روش طرفدار تیفوسی نادی الکبسه بود چون به درخشش مربی پرسپولیس حسادت میکرد آخه بنده خدا حتی با رئال مادرید د کهکشانی هم نتونست جام بگیره و عقده ای شده بود ، فکر کن تا زمانی که به سید جلال نیاز داشت فیکس تیم بود وقتی صعود به جام جهانی و پاداشش قطعی شد سید جلال رو خط زد روزبه پشمی رو برد تا کلاسیک تریپ دفاع وسط تاریخ رو به دنیا معرفی کنه ، البته که از پاداش حضور پشمی در جام جهانی قطعا سهمش رو برداشته

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی