استقلال
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

محمد محمدی پیشکسوت استقلال گفت: اتفاق مهمی که در بازی استقلال و فولاد رخ داد این بود که مشخص شد تیم فرهاد مجیدی کم کم به بازی زیبا و تماشاگر پسند هم توجه می‌کند.

برد یک بر صفر تیم استقلال مقابل فولاد خوزستان در پایان هفته دوازدهم لیگ برتر تحسین اکثر کارشناسان فوتبالی به ویژه استقلالی‌ها را درباره عملکرد شاگردان فرهاد مجیدی در مسابقات فصل جاری برانگیخت.

محمد محمدی دروازه‌بان اسبق استقلال در گفتگو با خبر ورزشی، درباره دیدار تیم‌های استقلال و فولاد خوزستان اظهاراتی را مطرح کرد.

مسابقه استقلال و فوتبال را چطور دیدید؟

به نظرم بازی جذابی شد. استقلال در این چند بازی اخیر نشان داده که روند رو به رشد خودش را به درستی طی کرده و حالا توانسته ۴ برد متوالی بدست بیاورد.

چه نکته‌ای در این ۴ برد نظر شما را به خودش جلب کرده است؟

اینکه ساختار کلی استقلال کم کم کامل شده است. علیرغم اینکه فولاد تیمی دست و پا بسته نبود و خوب کار می کرد ولی استقلال توانست با یک فوتبال منطقی و یک شوت استثنایی توسط مهدی مهدی پور از موقعیتش بهتر استفاده کند و سه امتیاز کامل بازی را ببرد. اما ویژگی استقلال در این بازی این بود که بعد از کسب این چهار برد پشت سر هم این تیم کم دارد قشنگ هم بازی می کند در حالی که پیش از این گفته می شد این تیم فوتبال زیبایی ارائه نمی‌کند. الان داریم می‌بینیم که در این چند بازی اخیر فوتبال رو به جلو و هجومی اش را هم بهتر در زمین به نمایش می گذارد.

نکته بارز این استقلال چیست؟

قطعاً این است که استقلال گل نمی خورد. این تیم در خط دفاعی توانسته  شرایطی را فراهم کند که کوچکترین راه‌های ممکن برای رقبا را هم محدود کند و یا به طور کلی ببندد.

اما فرهاد مجیدی در نشست خبری گفت که هنوز از عملکرد تیمش رضایت چندانی ندارد؟ پس منظورش چه بوده است؟

این یک اتفاق طبیعی است که هیچ زمان یک تیم فوتبالی صددرصد نمی تواند شبیه به آن چیزی باشد که سرمربی از تیمش توقع دارد. البته مطمئنا این نتایج بیانگر این است که استقلال خوب کار کرده و با اینکه پیش از این، مسابقات زیبایی را به نمایش نمی گذاشت اما حالا توانسته نقاط ضعفش را کم کم با داشته هایش برطرف کند. مثلاً نمونه‌اش مهدی مهدی پور. او با تداوم حضور در ترکیب اصلی جا افتاده و توانسته جای خالی مسعود ریگی را به خوبی پر کند. وقتی این خلاء ایجاد شده در کمربند میانی از بین رفت استقلال هفته به هفته بهتر هم نتیجه گرفت. ضمن اینکه مجیدی از جوانها هم به خوبی استفاده می کند که تلفیق همه این اتفاقات خوب کسب ۲۸ امتیاز در پایان هفته دوازدهم است که به راستی اتفاقی نادر بوده.

شکست سپاهان مقابل پرسپولیس تا چه اندازه به استقلال کمک می‌کند؟

همه تیم‌های بالای جدولی امتیاز از دست می دهند. مهم این است که استقلال به پشت سرش نگاه نکند و موقعیت کسب امتیاز را از دست ندهد. استقلال هر چه بیشتر امتیازاتش را افزایش بدهند و فاصله اش را با رقبا بیشتر کند می تواند حاشیه امنیت بهتری برای خودش به وجود بیاورد.

بازی بعدی را چطور پیش بینی میکنید؟

تیم‌های رسول خطیبی سفت، محکم و سرعتی بازی می کنند. استقلال اگر بتواند جلوی سرعت بازیکنان رونده این تیم را بگیرد قطعا می تواند از این بازی هم امتیازات موردنظرش را کسب کند. هرچند که بازی در اراک سخت است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی