نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
چه کسی چشمی را در استقلال نیمکت‌نشین کرد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

 چرا فرهاد مجیدی راضی به نیمکت نشینی روزبه چشمی شد؟ دلیلش درخشش مهدی مهدی‌پور در خط هافبک استقلال بود!

استقلال در تابستان سال ۱۴۰۰ روزهای تلخی داشت. پس از شروع فصل نقل و انتقالات تابستانی لیگ  بیست و یکم و جدایی تعدادی از بازیکنان استقلال در خطوط مختلف، هواداران این تیم نگران شدند مبادا تیم محبوب‌شان در فصل جدید با مشکل مواجه شود. اما فرهاد مجیدی درصدد برآمد تا برای پوشش مشکلات خطوط مختلف بعد از جدایی نادری، قائدی، ریگی و سایرین، بازیکنانی را به جمع شاگردانش اضافه کند.

یکی از این بازیکنان برای پر کردن جای خالی مسعود ریگی، روزبه چشمی بود. بازیکنی که در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه ۹۰ دقیقه مقابل مراکش در ترکیب تیم ملی بازی کرد. روزبه چشمی پس از جام جهانی اما مدتی درگیر مداوای رباط پاره اش بود و پس از آن راهی فوتبال قطر شد و در لیگ ستارگان آن کشور توپ می‌زد.

چشمی با جدایی از ام‌صلال به استقلال آمد اما در ۱۲ بازی گذشته این فصل تنها در ۷ دیدار برای این تیم به میدان رفت. او تنها در دیدار مقابل صنعت نفت آبادان ۹۰ دقیقه در ترکیب استقلال حضور داشت و در سایر مسابقات یا از بیرون به ترکیب اضافه شده و یا در اواسط بازی زمین بازی را ترک کرده است. عملکردی که شاید کمتر کسی انتظارش را داشت. چرا؟

 چرا فرهاد مجیدی راضی به نیمکت نشینی این بازیکن شد؟ دلیلش درخشش مهدی مهدی‌پور در خط هافبک استقلال بود! مهدی پور غیر از بازی اول مقابل هوادار که از ابتدای نیمه دوم به میدان رفت، به طور ثابت در ترکیب اصلی این تیم به میدان رفته و هفته به هفته  بهتر و تاثیر گذارتر شده است.

او با گل زیبایی که در مصاف مقابل فولاد خوزستان به ثمر رساند، سه امتیاز شیرین را به جمع امتیازات تیمش اضافه کرد و در بازی با شهر خودرو نیز دو پاس گل داده بود. این بازیکن جوان حالا توانسته روزبه چشمی ۲۸ ساله با سوابق درخشانش را نیمکت‌نشین کند و به تنهایی رهبری خط میانی استقلال را در دست بگیرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی