نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
۵
جمعه ۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۷
۵ |
۴
کنعانی زادگان دوباره سوژه شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدافع ملی پوش کشورمان که از نظر فنی عملکرد خوبی دارد دوباره سوژه شد.

 تیم الاهلی قطر که محمدحسین کنعانی‌زادگان را در اختیار دارد این هفته ۶ گل از الدحیل خورد و این مسئله باعث شد تا کارشناسان فوتبال قطر حسابی از کادر فنی و بازیکنان الاهلی انتقاد کنند.

در مورد کنعانی‌زادگان این نکته هم جالب بود که رامین رضاییان  روز گذشته با انتشار یک استوری از او حمایت کرد. رامین جزو معدود کسانی بود که چنین کاری را انجام داد. البته گفته می‌شود خود رضائیان هم به خاطر مسائل حاشیه ای از تیم ملی دور ماند و دیگر دعوت نشد اما حالا جالب است که او از  کنعانی‌زادگان حمایت می‌کند.

 الاهلی قطر با ۶ گلی که خورد، وضعیت متزلزلی پیدا کرد و حالا باید دید آیا کنعانی زادگان و سایر بازیکنان این تیم قطری می‌توانند این نتیجه ضعیف را در بازی‌های آینده جبران کنند یا نه؟ گفتنی است اسکوچیچ قصد است دارد کنعانی‌زادگان را برای بازی با عراق و امارات به تیم ملی دعوت کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • میلاد IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
    یک سوال دارم ایا صوت کنعانی زادگان از فیلم و عکس اقازاده ها و مسئولین و نماینده ها که همین چند روز پیش افشا شده و حرفای یکی از نماینده ها در مورد فساد وحشتناک بعضیها بدتره ؟ نه عزیزان صوت کنعانی زادگان رو الان منتشر کردن که اونا یادمون بره
  • احسان IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
    بلایی به سر این به اصطلاح آدم باید بیارن و یه جوری جریمه و محرومش کنن تا درسی باشه برای بقیه بازیکنایی که فقط اسم حرفه ای رو به عنوان پسوند یدک میکشن... میخوام بدونم اگه این حرفا و پیشنهادهایی که تو ویس هست رو به یکی از اعضای خانوادشون پیشنهاد بدن باز کسی حمایت میکنه از این آدم کثیف؟؟؟؟؟؟؟؟
  • Peژمان IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
    خیلی بی جنبه و بی آبرو هستی.... رسما داره خانوم رو اغفال میکنه و پیشنهاد اتوبوس تیم ملی رو میده...نباید بتونه بازی کنه و اون تیم بدبخت رو هم به باخت اینجوری برسونه... با این کارایی که میکنه این آدم باید پیشرفت کنه؟؟؟؟ پس وجود خدا چی میشه؟؟؟؟
    • سرخ ابدی IR ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
      پس خدا چی میشه ؟ اینکه شما چطور با شنیدن یه وویس ک به هیچ عنوان یه سند معتبر نیس اینجور با اطمینان چنین تهمت سنگینی به یه بنده خدا میزنی؟؟؟ از کجا مطمئنی ک اونی ک این مزخرفات رو میگه خود کنعانی زادگانه؟؟؟؟؟ واقعا پس خدا چی میشه؟؟؟؟
  • . IR ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
    اصلا این کار تو آزاد ترین کشورای دنیا هم قفله چون بحث مربوط ب تیم ملی میشه ن مسائل شخصی بعدم دیگ با این عملکرد بازم فیکس؟؟؟؟؟؟ چقد میده مگه که دارین بقیه رو نابود میکنین رو نیمکت بخاطر این!!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی