نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
درگیری مظاهری با غلامپور تکذیب شد/ رفتار عجیب مجیدی در خصوص رشید!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دروازه‌بان تیم استقلال روز شنبه یازدهم دی ماه باید در کمیته انضباطی باشگاه حضور پیدا کند.

باشگاه استقلال طی اطلاعیه ای با اشاره به اتفاقات رخ داده در تمرین روز پنجشنبه نهم دی ماه از برگزاری کمیته انضباطی برای یکی از بازیکنان این تیم خبر داد.

باشگاه استقلال با اشاره به تخلف انضباطی محمد رشید مظاهری در جریان تمرین عصر روز پنج شنبه اعلام کرد این دروازه‌بان به دلیل تخلف در تمرین به کمیته انضباطی احضار شده است.

در صحبتی که با نزدیکان به تیم استقلال داشتیم درباره چرایی این موضوع سوال کردیم اما کسی بیش از آنچه باشگاه درباره دلیل دعوت از مظاهری به کمیته انضباطی عنوان کرده اطلاعاتی در اختیار ما قرار نداد.

آنچه مسلم است این که، تخلف در جریان تمرین رخ داده و با توجه به سابقه جر و بحث‌های محمد رشید مظاهری با سعید عزیزیان مربی پیشین دروازه‌بانان استقلال (در دوران سرمربیگری محمود فکری) در این باره شایعه شد که مظاهری با بهزاد غلامپور جر و بحث کرده است. اما نزدیکان تیم استقلال با رد این موضوع اعلام کردند دروازه‌بانان استقلال مانند فرزندان بهزاد غلامپور در تمرین با او کار می‌کنند و هیچ مشکلی با این مربی دروازه‌بانان ندارند و اتفاقی بین محمد رشید مظاهری و او رخ نداده است.

در همین باره خبر گرفتیم قرار است مظاهری فردا برای شرکت در کمیته انضباطی باشگاه خودش را به کمیته حقوقی این مجموعه معرفی کند.

با این شرایط با توجه به بازی‌های قبلی که مظاهری همواره از لیست نهایی استقلال خط میخورد پیش‌بینی می‌شود مظاهری در بازی با آلومینیوم اراک نیز از جمع بازیکنان استقلال خط بخورد تا همچنان دور از ترکیب اصلی استقلال قرار بگیرد.

یادآور می‌شود؛ محمدرشید مظاهری در مرداد ماه سال جاری پس از فسخ یکطرفه قراردادش با باشگاه استقلال پس از مدت کوتاهی از این تصمیم پشیمان شد و دوباره پیشنهاد بازگشت به لیست استقلال را مطرح کرد که این بار با موافقت فرهاد مجیدی مظاهری قرارداد جدیدی با باشگاه استقلال منعقد کرد. قراردادی که البته با توجه به شرایط این دروازه‌بان در فصل بیست و یکم مشخص نیست دلیل تمدیدش چه بوده است. چون فرهاد مجیدی غیر از بازی با ذوب آهن که گزینه ای غیر از مظاهری برای جانشینی سید حسین حسینی نداشت هرگز این دروازه‌بان را حتی در مسابقات جام حذفی هم بازی نداد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمد از کرج(عاشق تاج) IR ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
    من همچنان میگم رشید از سید حسینی بهتره...سید حسینی خیلی بهشامیدی نیست. در خروج ها و جمع کردن توپ بین مهاجان صعیفه..امیداورام اینکار مجیدی کار دست مون نده
  • م IR ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
    دروازه بان خوبیه ولی متاسفانه حاشیه زیاد داره! حسینی هم اینجوری بود ولی خودشو جمع کرد امیداورم اینم خودشو جمع کنه
  • کامران زارعی IR ۰۶:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۱
    شاه فرهاد گفت:۳گلرعالی دارم،و ب هر ۳نفر:،احتیاج دارم و ابن یعنی،رشید با قدرت ادامه میده،و گلر اول استقلال و تیم ملی میشه درود ب همه طرفداران استقلال
  • تاجی IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۱
    خیلی ازرفتارمجیدی بارشید ناراحتم بهترین دروازه بان لیگه بااختلاف
  • تاجی IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۱
    خیلی ازرفتارمجیدی بارشید ناراحتم بهترین دروازه بان لیگه بااختلاف

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی