نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
تیم ملی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سه بازیکن شاخص تیم ملی برای بازگشت طارمی با اسکوچیچ صحبت کردند که در آن برهه بی‌ثمر بود.

حالا که ماجرای اختلاف اسکوچیچ و مهدی طارمی حل شده و قرار است در اردوی جدید تیم ملی ، ستاره ایرانی تیم پورتو نیز حاضر باشد، هر روز ابعاد تازه‌ای از ماجرا هویدا می شود.

وساطت سه ملی پوش برای بخشش طارمی

پیش از این عنوان شده بود که وحید هاشمیان و کریم باقری برای حل این موضوع با مهدی طارمی تماس گرفتند اما این مهاجم شاخص تیم ملی جواب تلفن آنها را نداد تا به اختلافات دامن بزند.

حالا علیرضا جهانبخش کاپیتان سوم تیم ملی از جلسه یک ساعته با اسکوچیچ برای بازگرداندن طارمی خبر داده است. جلسه‌ای که البته بی ثمر بوده و سرمربی کروات تیم ملی با وجود شنیدن صحبت‌های بازیکنان در نهایت طارمی را به اردوی تیم ملی دعوت نکرده است.

جهانبخش در این خصوص گفت: شاید کسی نداند اما من، حاج‌صفی و انصاری‌فرد بالای یک ساعت راجع به ماجرای طارمی با اسکوچیچ صحبت کردیم. تمام تلاش‌مان را انجام دادیم تا قبل از اینکه اتفاق بیفتد، از وقوع آن جلوگیری کنیم اما در آن مقطع سوءتفاهم‌ها زیاد بود و هر کدام نظر خودشان را داشتند و همین باعث شد سرمربی تیم ملی چنین تصمیمی بگیرد. این بار اما طرفین با آغوش باز پذیرای صحبت شدند تا سوءتفاهم‌ها برطرف شود. این مسائل نباید به تیم ملی ضربه بزند.

مهدی طارمی

مهدی طارمی قطعاً دعوت می‌شود

حالا طرفین دعوا و اطرافیان تیم ملی از حل اختلافات سخن گفته اند و خورشیدی سرپرست تیم ملی از قطعی بودن دعوت مهدی طارمی خبر داد تا این بار او اولین ملی پوشی باشد که حضورش در اردوی بعدی تیم ملی قطعی است و شاید همین عامل باعث شد تا او به روزهای خوب خود در پورتو برگردد.

طارمی با روحیه خوب در تیم ملی

طارمی که هفته‌ها در گلزنی برای پورتو ناکام بود و شاید به نوعی عدم دعوت به تیم ملی نیز از لحاظ روحی این بازیکن را تضعیف کرده بود ، در آخرین روزهای سال ۲۰۲۱ میلادی دوباره پایش به گلزنی باز شد تا ضمن ایفا کردن نقش مهم در پیروزی پورتو مقابل بنفیکا، عنوان بهترین گلزن لیگ پرتغال در سال گذشته میلادی را نیز از آن خود کند. بدین ترتیب طارمی با روحیه خوب در اردوی تیم ملی شرکت خواهد کرد. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمد FI ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۱
    طارمی خودش مقصر است مغرور شده بود بهد تو شبکه استانی بوشهر هم میگفت کی‌روش خوب مربی بود ب احترامی به مربی معلم استاد ب احترامی ب پدر مادر خود انسان است چوبش را هم خورد نیاز به مشاور داره طارمی
  • سام رضایی IR ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۱
    دیگه تمومش کنید. الکی دامن نزنید.همین مدل حرفهای شما و همین مدل تیتر زدن های شما بود که روحیه ی مهدی رو خراب کرد. خواهشاً دیگه حرف نزنین.ممنون میشم . بازی نکنید با روان یک بازیکن بزرگ .
  • امید IR ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۱
    چون این مربی بی‌کیفیت دستوراتش رو از جای دیگه میگیره.وخودش چیزی ندارم که بخواد به بازیکنانی ایرانی بده وکاملا نشان داده چقدر ضعیف هست و درحد تیم ملی ایران نیست پس واقعا متاسف هستم اینطور فوتبالیست ها ومربیان ایرانی رو بابرنامه دوستش عزیزی خادم بی لیاقت به تمسخر گرفت و تحقیر کرده و کسی هم میخواد حرفبزنه خودمون بدون فکر از این آقایون حمایت میکنیم وشخص مخالف این دو آدم بی شخصیت رو بافحاشی وادار به سکوت میکنیم واقعا متاسفم که نمی‌خوایم قبول کنیم عزیزی واسکوچیچ بزرگترین خیانت هارو دارن میکند به ایران و ورزش ایران
  • صادق IR ۰۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۲
    این اسکوچیچ احمقه بهترین بازیکن رادعوت نمیکنه اسکوچیچ به تیم وبازیکنان ایران توهین کرده طلبکارهم هست؟
  • فرناز IR ۰۷:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۲
    اینکه گل نمیزد برای عدم دعوت نبود. قدرت دعای خوبان عالم بود که سحرش کرده.
  • ایران IR ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۲
    تیترهای شما همه جهت دار و با هدف تخریب اسکوچیج است . آیا بنظر شما سرمربی باید با طارمی برخورد نمیکرد. این برخورد اسکوچیج در بزرگ شدن و پخته شدن طارمی در آینده بسیار موثر خواهد بود .
    • علی IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۲
      اسکوچیچ در حدی نیست که بخواد بازیکنی مثل طارمی رو خط بزنه مربی ای هیچ تجربه بزرگی فوتبالی نداره حیف که کی‌روش رفت، باراین حال باید برانکو رو میزاشتن بازیکنانی که اسکوچیچ در دست داره با دوران کی‌روش قابل قیاس نیست
    • طاها IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۲
      دقیقا اگه برخورد نمیشد برا خودشم بد میشد مثل زلاتان
    • اسکوچاچ IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۲
      اقایونی که هی میگید اسکوچیچ سر مربی تیم بزرگی رو نداشته دارید به لیگ ایران توهین میکنید مردی فولاد رو قهرمان کرده کی روش و ویلموتس که از این تجربه ها داشتن چه گلی زدن که این نزد ایران رو تیم برتر سال ۲۰۲۱ کرد و رنک ۱ اسیا و ۲۱ جهان و داره میبره جام جهانی ازش توقع دارید جام جهانی رو فتح کنه؟!؟؟!؟!
    • ناشناس IR ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۲
      البته هرجااسم بازیکن لژیونرمیشه تیمهای دیگه یک ترسی تو دلشون بودمثل الان که عراق ازچند بازیکن خارجیش میخواد استفاده کنه. قطعأ بازیش با قبل فرق کرده
  • مسعود LV ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۲
    اسکوجیچ خیلی بیجا کرده
  • وحید ش ب IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۲
    ببین ما ایرانیها عادت به بزرگ کردن مردم داریم. نمی دانیم این بزرگی چقد ضرر داره. گاهی طرفو اینقدر بزرگ می کنی که می ترکه. آقای طارمی هم اینه. مث بادکنکنه زیادی باد به غب غبش بندازی می ترکه ظرفیتشو نداره‌. این هم همونه. اینقدر بهش بها دادیم که پاسخ این بزرگا رو نداد. کنسیسائو دید اینجوره‌ بعد هتریک تحسینش نکرد گفت وظیفه شه گل بزنه. همون جوری که با میلان گل نزد بهش چیزی نگفتم الان هم نمی گم.
  • ایرانیم IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۲
    طارمی باید شعور داشته باشه وبه مربی خودش احترام بزاره اگر تیم ملی نبود باید الان فلافل فروشی میکرد
  • حسین IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۲
    کی روش تو این چند سال چکار کرد بازیکن نداشت مربی بد دهنی بود و چرا تو مصر کاری نمیکنه اونجا هم بازیکن نداره حتما
  • حسین IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۲
    کی روش مربی نیست چرا با مصر الان نتیجه نمیگیره
  • علیرضا IR ۰۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
    اسکوچیچ گنده تر از دهنش حرف زده اون حق نداره در مورد تاکتیک پذیری بازیکنان رو رسانه ای کنه اون توهین به تمام بازیکنان تیم ملی از قدیم تا جدید کرده اسکوچیچ خودش رو باید پیدا کنه که کی بوده اون یه مربی معمولی بواسطه تیم ملی داره معروف میشه اگر غیرت و اراده بازیکنان تیم ملی نبود الان این پیروزیها بدست نمیومد احسنت به آقای طارمی که جواب نابخردی اسکوچیچ را داد همه بازیکنان باید مثل طارمی جوابش را میدادند تیم ملی اگر به حساب این مربی هم نداشت به جام جهانی صعود می کرد. حالا می بینیم بعد از اخراج اسکوچیچ اون رو کجا خواهیم دید در یه تیم های در پیتی درجه سه و چهار
  • مهی IR ۰۴:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
    اگه اسکوچیچ طارمی رو دعوت کنه تنبیح جالبی بوده چون ثابت کرد تیم ملی به شخص وابسته نیست
  • تالش تالشی IR ۰۴:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
    نباید دعوت می شد مربی مربی است احترامش واجبه برای جوانها بد آموزی است
  • قره چمنی IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
    اسکوچیک با تیم ایران بزرگ شد الان به ستاره هایش شاخ و شونه می کشد هر کس به ما می رسد دوست دارد دیکتا توری کند رفتار سیاست مدار اران جهان هم در آنها تاثیر گذار است
  • حیدر IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
    نمیدونم چرا یه عده سوزش گرفتن، واقعیت اینه که طارمی عددی نیست ، تیم بدون اون بهتر بازی میکنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی