آرسنال ۱ - منچسترسیتی ۲/ برد دراماتیک سیتی در جنگ لندن
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دیدار پرهیجان و پربرخورد آرسنال و منچسترسیتی در هفته بیست‌ویکم لیگ برتر انگلیس با برتری ۲-۱ سیتیزن‌ها خاتمه یافت.

در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته بیست‌ویکم لیگ برتر انگلیس، ورزشگاه امارات میزبان نبرد آرسنال و منچسترسیتی بود که این دیدار با برتری ۲-۱ سیتیزن‌ها خاتمه یافت.

آرسنالی‌ها تیم موفق‌تر نیمه نخست بودند و از حملات خطرناک‌شان به یک گل رسیدند. پاس زیبای تیرنی را دقیقه ۳۱ ساکا با ضربه‌ای دقیق به گوشه دروازه ادرسون فرستاد. دقیقه ۵۷ محرز از روی نقطه‌پنالتی گل تساوی را برای سیتی زد. خطای ژاکا روی برناردو را با کمک VAR داور پنالتی تشخیص داد. دقیقه ۵۸ نزدیک بود لاپورت گل‌به‌خودی بزند که آکه توپ را از روی خط درآورد و در برگشت دروازه بدون دروازه‌بان را مارتینلی نتوانست باز کند. دقیقه ۵۹ هم گابریل مدافع آرسنال پس از خطا روی ژسوس کارت قرمز دریافت کرد. در واپسین دقیقه بازی و در دقیقه ۳+۹۰ رودری از پشت شش‌قدم گل برتری تیم گواردیولا را به ثمر رساند.

در نهایت این دیدار پربرخورد با برتری صدرنشین خاتمه یافت تا این تیم ۵۳ امتیازی شود و آرسنال هم با ۳۵ امتیاز در رده چهارم قرار بگیرد.

آرسنال ۱ - منچسترسیتی ۲/ برد دراماتیک سیتی در جنگ لندن

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مجهول الهویه IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۱
    من موندم ‌مربی ها و بازیکنای لیگ ایران به این بازیها تا چه حد توجه میکنند!. بازی به این قشنگی تا لحظه آخر همه چی داشت و شجاعت حرف اولو میزد و لحظه های آخر حق به حقدار رسید. من متوجه تفاوت سطح دو لیگ هستم، ولی در همین حد لیگ برتر ایران هم یه ذره هیجان نیست.
    • threem64 IR ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۱
      حق به حقدار رسید صد در صد آرسنال باید برنده میشد داوری واقعا افتضاحبود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی