نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
خریدار جدید تراکتور مشخص شد/ سرمربی جدید در راه است؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

 مالک باشگاه تراکتور بار دیگر اعلام کرد برای واگذاری امتیاز این تیم به هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی آماده‌ است.

محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه تراکتور در ابتدای فصل هم تصمیم داشت امتیاز این باشگاه را در اختیار هیات فوتبال استان قرار دهد تا از طریق هیئت فوتبال استان  به بخش خصوصی واگذار شود اما با صحبت‌های صورت‌گرفته از سوی استاندار و همچنین رییس هیات فوتبال استان او متقاعد شد بار دیگر به حمایت‌های خود از تراکتور ادامه دهد.

حالا به‌دنبال نتایج ضعیف تراکتور در هفته‌های اخیر لیگ برتر و  انتقاد هواداران از عملکرد این تیم، مالک باشگاه بار دیگر بر آن شد تا بحث واگذاری امتیاز تیم را مطرح کند و در نامه‌ای به هیات فوتبال استان خبر داد برای واگذاری امتیاز تیم به بخش خصوصی آماده‌است.

براساس خبرهای رسیده از تبریز شرکت مس سونگون در تلاش برای خرید امتیاز تراکتور است و درصورتی‌که موفق به خرید امتیاز این باشگاه شود برای تقویت آن برنامه‌های جالبی را پیش رو دارد و در اولین گام تیم را در تعطیلات زمستانی پیش رو تقویت خواهد کرد.

هواداران تراکتور از عملکرد سرمربی خارجی این تیم یعنی سولدو بسیار ناراحتند و خواستار برکناری او شده‌اند. انتقادها از این مربی در فضای مجازی به‌حدی است که پیش‌بینی می‌شود شرکت مس سونگون درصورت در اختیار گرفتن امتیاز باشگاه تراکتور عقد قرارداد با مربی جدید را در دستور کار خود قرار دهد.  

 باشگاه تراکتور در سال‌های اخیر از عقد قرارداد با مربیان و بازیکنان خارجی متحمل ضررهای فراوانی شده‌ و به‌همین بهانه چند بار پنجره باشگاه تراکتور بسته شده‌است.

باید منتظر ماند و دید که آیا در نهایت امتیاز باشگاه تراکتور به مس سونگون واگذار خواهد شد یا خیر.
 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • یه عشقه و یک پرسپولیس IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۲
    جدایی بابا از فرزند رو فقط یه استقلالی میفهمه زمانی که بابا عبدالرحمان مصدوم بود و رفت شباب الاهلی ولی پسر استقلال دلش برای پدر استقلال تنگ شد و رفت امارات و الان هم تیمی هستند.بعد از استقلالیا فقط تراکتوریا میفهمن که جدایی پدر از پسر سخته مثل بابا پا گنده(زنوزی).سپاهانیا هم که کلا چیزی نمیفهن که اگه میفهمیدن وضعشون این نبود
  • بابک IR ۰۶:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴
    اتفاقا تراکتوریا خواستار حفظ سولدو و ایجاد ثبات در تیم هستند.امان از خبرگزاری هایی که قلمشان را فروخته اند.
  • سامانی IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴
    طرفداران مگر این بابا تیم را بسته . مربی که خودش تیم نبنده ‌‌‌چم گناهی داره . مربیگری تو تبریز بخاطر دیدگاه طرفداران آذری. خیلی. خیلی سخته ،!!!!!!!!!
  • پژمان تهران تراختور IR ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴
    مربی باید خودش تیم و ببنده ... این عمل غیر حرفه ای سالهاست در تراختور پیاده میشه ... خود مدیر باشگاه بازیکن میگیره و مربی میاره میگه بازیکنات همینا هستن و تمام ....
  • ممدم ممد IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۵
    فقط سرمربی مفصره این زازیکنا رو دست یه بچه بدی میتونه تو لیگ نگهش داره
  • علیرضایی حور IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۵
    از روز اول وقتی نوزی گنده گوزی کرد گفتیم این عامل سرداران پشت پرده است و برای نابودی تراکتور آمده وموفق هم شد تمامی طرفداران تراکتور را پراکنده کرد در کجای دنیا هر دو سه ماه مربی عوض میشود
  • امیرحسین IR ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۵
    امیدوارم تراکتور بتونه تو نیم فصل دوم باخت هاش رو جبران کنه و لاقل به دسته یک سقوط نکنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی