نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
دو پیشنهاد اروپایی برای بهترین گلزن پرسپولیس/ جدایی در نیم فصل یا پایان فصل؟
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

شنیدیم یک تیم پرتغالی و یک تیم بلژیکی خواهان جذب مهدی عبدی بهترین گلزن فعلی پرسپولیس شده‌اند.

سال گذشته مهاجم جوان تیم فوتبال پرسپولیس قرارداد خود را تا سال ۱۴۰۴ با پرسپولیس تمدید کرد. مهدی عبدی که تا سال ۱۴۰۲ با پرسپولیس قرارداد داشت، پس از مذاکره با مسوولان این باشگاه و ایجاد تغییراتی در آپشن‌های قراردادش، قرارداد خود را دو فصل دیگر با پرسپولیس تمدید کرد. به این ترتیب مهدی عبدی تا سال ۱۴۰۴ بازیکن پرسپولیس است و بدون اجازه این باشگاه قادر به جدایی نیست.

مهدی عبدی که مدتی است درپرسپولیس نیمکت نشین شده است سال گذشته نیز با پیشنهادات خوبی از شرق آسیا مواجه شده بود.

مهدی عبدی مهاجم پرسپولیس در آن مقطع با دو سه پیشنهاد از تیم‌های متمول لیگ برتری مواجه شد. این بازیکن درآن زمان نیمکت‌نشین شده بود و برهمین اساس چند تیم برای جذب مهاجم سرخ‌پوشان با مسئولان این باشگاه تماس گرفتند. با این حال کادر فنی پرسپولیس مخالف جدایی عبدی بود و مهاجم مازندارنی سرخ‌پوشان در پرسپولیس ماندنی شد.

مهدی عبدی آخرین بار در ترکیب پرسپولیس مقابل تیم ویستا توربین به میدان رفت و اگرچه تلاش زیادی برای گلزنی داشت اما موفق نشد دروازه این تیم را در جام حذفی باز کند. این موضوع باعث شد تا در بازی بعدی پرسپولیس در لیگ مقابل ذوب آهن، یحیی باز هم به عیسی آل کثیر اعتماد کرده و عبدی را روی نیمکت بنشاند. این گونه بود که در آن بازی زوج امید عالیشاه و عیسی آل کثیر در ترکیب حاضر شدند و البته که هیچکدام نیز موفق به گلزنی نشدند. در بازی با ذوب آهن مهدی عبدی دقیقه ۹۰ به جای آل کثیر وارد میدان شد.

همین موضوع باعث شد تا این گمان ایجاد شود که در بازی با سپاهان مهدی عبدی فرصت بیشتری برای بازی پیدا کرده و به جای آل کثیر بازی کند اما باز هم گل محمدی عیسی را به عبدی ترجیح داد تا این بازیکن ۹۰ دقیقه روی نیمکت بنشیند.

حالا خبر می‌رسد این مهاجم جوان مازندرانی در دیدار تیمش برابر تراکتور تبریز بار دیگر روی نیمکت خواهد نشست. این درحالیست که مهدی عبدی توانسته است در فصل جاری ۴ گل بزند اما ظاهرا کادرفنی پرسپولیس معتقد است او به اندازه کافی نمی‌دود و مدافعان حریف را پرس نمی‌کند. برهمین اساس امید عالیشاه به جای عبدی در خط حمله بازی می‌کند. البته شنیده می‌شود مهدی ترابی قرار است در بازی با تیم تبریزی زوج عیسی آل کثیر در خط حمله باشد.

با ادامه این روند آیا مهدی عبدی درپرسپولیس می‌ماند و برای پس گرفتن جایگاه خودش باز هم می‌جنگد یا اینکه تصمیم دیگری خواهد گرفت؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • هوادار فوتبال IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۲
    همانطوری که کاوه رضایی و علیپور و مغانلو و محمد محبی رفتن بلژیک و پرتغال برای پیشرفت و نابود شدن مهدی عبدی هم حتما پیشرفت می کنه این انتقال ها فقط و فقط کار دلال هاست بازیکن رو تو تیم های درجه چندم بلژیکی پرتغالی سکونشین می کنن تا خسته بشه و بعد با چند صد هزار دلار به خودمون می فروشن چه تجارت پر سودی!
  • رضازاپاتای پرسپولیسی IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۲
    داداش عجله نکن پرسپولیس باندپروازه بازیکنابدوننداگه توپرسپولیس خوب بازیکنی بهترین تیمهای اورپای رودست میبرندولی اگه استقلال ده سال بدرخشی نهایتا یه تیم عربی میره هه..هه..هه
    • لونگی بودن یک بیماریست IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۲
      لونگم شد تیم؟ اف سی بولینگ🤣🤣🤣🤣
  • پرسپولیس⁦❤️⁩ IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۲
    حاشیه درست نکنین مهدی موندنیع عاشقه
  • ناشناس IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۲
    معلومه یحیی بهش بازی نمیده اونم میره دیگه چیزی واضح تر این حالا هی اقا یحیی عیسی را بزاره تو ترکیب تا اینم مثل طارمی بشه استعداد را کشف میکنیم ولی خودمون ازش بهره نمیگیریم
  • صابر IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۲
    نیمکت نشین پرسپولیسه. چرا نباید جدا بشه؟ پرسپولیس هم اگه نمی خواد زیاد بهش بازی بده با قیمت مناسبت بفروشه. خیلی هم به نفع پرسپولیس میشه . مهدی عبدی خیلی با استعداده و مطمئنم در اروپا موفق میشه. برعکس علیپور . مغانلو و خیلی های دیگه.
  • یه عشقه و یک پرسپولیس IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۲
    چرا ما پرسپولیسیا نباید از بازیکنامون درامد زایی کنیم؟به خدا بهترین بازیکنان رو داریم.مهدی عبدی سیامک نعمتی مهدی شیری اینا بفروشیم یه پول بسیار خوبی گیر باشگاه میاد.آریا برزگر رفت محمد شریفی و علی شجاعی هم میشه قرضی داد به تیم های دیگه.به خدا تیم خوبی برای درامدزایی داریم
  • پسر پرسپولیسی IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
    وقتی یحیی بهش اعتقاد نداره و با عقاید تاکتیکیش سازگار نیست و در عین حال عبدی میتونه آینده درخشانی داشته باشه همین نیم فصل با یه قیمت معقول به به باشگاه اروپایی بفروشنش برای خود مهدی بهتره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی