۳
لیون سردار آزمون را در سریع‌ترین زمان ممکن می‌خواهد/ او یک مهاجم عالی است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه لیون به شدت تمایل دارد که سردار آزمون را چه سریعتر به فرانسه بیاورد تا قدرت خط حمله خود را افزایش دهد.

هوگو گیمه خبرنگار روزنامه فرانسوی اکیپ خبر جدیدی را در مورد سردار آزمون ستاره ایرانی تیم زنیت منتشر کرده است. رسانه‌های روسی در این زمینه نوشته اند که این خبرنگار گفته که باشگا لیون فرانسه تمایل دارد که سردار آزمون را در سریعترین زمان ممکن به تیم خود بیاورد.

گیمه در این مورد گفته: «این بازیکن و پدرش چندین بار با نمایندگان باشگاه فرانسوی ملاقات داشته‌اند. لیون می‌خواهد سردار را بخرد و تمایل دارد این اتفاق هرچه سریعتر رخ دهد. من بازیهای سردار را در لیگ قهرمانان دنبال کردم، او مهاجم خوبی است. او هم در بازی ترکیبی و کار تیمی خوب کار می‌کند و هم مقابل دروازه تمام کننده خوبی است. آزمون درحرکات بدون توپ هم راحت کار می‌کند.»

این خبرنگار در ادامه حلیل خود از ستاره تیم ملی ایران اینطور گفته: «آزمون بازیکنی است که می‌تواند به ترکیب تیم فرانسوی لیون قدرت ویژه ای بدهد و خط حمله این تیم را پرمهره کند. سرمربی لیون، پتر بوس، دائما در مورد اینکه بازیکنان کافی برای چرخشی کردن ترکیب تیمش را در اختیار ندارد حرف زده وگلایه کرده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کوهمره_جروق IR ۰۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
    اول میخواد تکلیف نو رسیده و آلینا مشخص کنه بعد بره با لیون قراداد ببنده.فقط باید هواسش باشه اونجا سوتی نده
  • تاجی IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
    عاشقدم روانیدم ابو هوشم پرانی 😍😍😍
  • ارش IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴
    ممنون که از سردار اینجور تعریف کردی و میدونم فقط حقیقت و گفتی ولی زیاد تعریف نکن الان حسود ها میان وسط آتیش میگیرن خخخخخ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی