پشت پرده مخالفت مجیدی با جدایی دو بازیکن استقلال/ پای پرسپولیس در میان است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فرهاد مجیدی اصلا علاقه ندارد هیچ یک از بازیکنانش در نیم فصل از استقلال جدا شوند حتی نیمکت نشینان و مغضوب‌ها!

وکیل امین قاسمی نژاد پس از تماس تلفنی با سرمربی استقلال مصاحبه کرد و گفت: امین در استقلال می‌ماند. دیروز با فرهاد مجیدی صحبت کردم و گفتم با توجه به شرایط اگر به امین نیازی ندارید اجازه بدهید در فضایی دوستانه این بازیکن جدا شود که مجیدی اعلام کرد این بازیکن را تا پایان فصل می‌خواهد و برای هیچ تیمی رضایتنامه‌اش را صادر نمی‌کند.

فرهاد مجیدی چندی پیش درمورد رشید مظاهری مشابه همین حرف‌ها را به زبان آورد تا خیلی‌ها از خود بپرسند چرا سرمربی استقلال مخالف جدایی بازیکنانی است که خیلی کم بازی می کنند یا اصلا فرصت بازی در جمع آبی ها را پیدا نمی کنند؟

شنیدیم دلیل این مخالفت سرمربی استقلال، عدم تقویت تیم‌های رقیب است. فرهاد مجیدی که شنیده است سپاهان اصفهان خواهان امین قاسمی نژاد است با این انتقال مخالفت کرد تا رقیب اصفهانی تقویت نشود.

همچنین سرمربی استقلال مخالف جدایی رشید مظاهری و پیوستن او به پرسپولیس است در حالی که اصلا اعتقادی به این گلر با تجربه ندارد. سیاست مجیدی حفظ بازیکنانی است که قرارداد دارند حتی اگر اعتقادی هم از لحاظ فنی به آنها نداشته باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حامد IR ۰۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴
    این کارو منصوریان باب کرد و نتیجه‌ش شد سوزوندن یه سری استعداد! طرف نه به بازیکنه اعتقاد داشت نه رضایتنامه‌شو میداد. اسمشو نذارین حرفه‌ای گری. فوتبال یه آدم نابود میشه. اونوقت نتیجه این کارا برمیگرده به خود مربی.
    • کیسه مافیا ورزش IR ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴
      مجیدی به احتمال زیاد برکنار می شود حالا سیاست نقل و انتقالاتی اش شده تقویت نشدن حریف تو اول ببین سرمربی می مونی بعدش این کار ها رو راه بنداز بعدش هم مظاهری چند ماه اصلا بازی نکرده و حاشیه داره و بدرد پرسپولیس نمی خوره
  • Ablfz IR ۰۷:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴
    آخر همه شون جدا میشن میرن تراکتور و فولاد و ...
  • EHSN IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴
    این چه نوعی از تاکتیک تیمی هستش که استقلال اجرا میکنه؟؟؟؟؟؟ مثل تیمهایی شده که جلوی تیم‌های بزرگ بازی میکنه و فقط میخوان که کمتر گل بخوره.برای تیمی مثل استقلال این نوع از تاکتیک خجالت آور نیست؟؟؟؟دیگه نگاه کردن بازی‌های این تیم اصلا ارزشی نداره و وقت حروم کردن شده... آقای مجیدی من به عنوان یه استقلالی چند آتیشه اصلا راضی نیستم ازت و تیمی که درست کردی.. اینهمه بازیکن تاپ و خوب داریم ولی دریغ از استفاده درست...همین بابک مرادی از لحظه ای که وارد زمین شد خط وسط استقلال جون گرفت،،ولی نمیدونم چه اصراری به استفاده از حسین زاده و ژستد داری. قاسمی نژاد و آذری و وریا غفوری و ارسلان رو اضافه کن تا خط جلوی تیم یه جونی بگیره.
  • سعید IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴
    امتیاز کمکی بگیری یا نگیری بازیکن بگیری یا جدا کنی در مجموع هر کاری کنی قهرمان نمیشی چون‌شخصیت قهرمانی نداری
  • شهرام IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴
    حقوقشونو ازجیب باباش نمیده که!مملکت هم هرکی هرکی شده.گوربابای بیت المال وماملت بدبخت. ظالمان اندرصفی پیچیده اند...روش انسانیت برچیده اند....
  • ناشناس IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴
    با تمام احترامی که برای آقا فرهاد مجیدی قابلمه اما. متاسفانه آقا فرهاد در استقلال برخلاف اینکه ادعا میکند بازیکن سالاری دراین تیم جای ندارد متاسفانه خط حمله استقلال رادومهاجمی قبضه کردند که تقریبا هیچ دست آوردی برای استقلال نداشتند رودی ژستتد ویامگا که دراین ده بازی آخر. تنها توانستند شش گل برای استقلال بزنند که سه گل آن آرزوی نقطه پنالتی بود آیا این درست است که چون مثلا این دو بازیکن زمانی رادراروپا بازی کردند مهاجمان دیگر استقلال نمی توانند برای استقلال بازی کنند آقا فرهاد لجبازی هم اندازه ای دارد همین آقای ژستتد دراین هشت بازی آخر فقط دوپاس گل داد ویک گل زده یعنی تقریبا در۷۲۰ دقیقه یک گل درحالی که ارسلان مطهری دراین هشت بازی که دقایق آخر به میدان آمده عملکردش از این دو بازیکن مثلا اروپای بهتر است طرف داران استقلال وخود آقا فرهاد وجدانا کلاهشان راقاضی کنند چرا آقا فرهاد برای یک بازی هم که شده نود دقیقه به ارسلان اجازه بازی هم نمی‌دهد ولی همین یامگا را درکل بازی ها فیکس بازی میکند بازیکنی که حتی نمی‌تواند چند متر توپ را درست حمل کند هرچه باشد امثال ارسلان تعصبی برای تیمشان دارند ولی
  • کیسه ی مظلوم و منفور. IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴
    کلا این چندساله تاکتیک کیسه همین بوده.بازیکن بخر وانباری کن تا نرن پرسپولیس!البته اگه این تاکتیک به کیسه جواب میداد الان باید در این ده سال کیسه اقلا یه نایب قهرمانی پاک بدست می اورد. این کیسه کشا دست هرچی .... از پشت بستن.
  • پدرلنگیای شیافی IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴
    خبرهایی که طی این ۱۰ روز توسط رسانه‌ها بایکوت شد: ماجرای شکایت پدیده و کسر امتیاز قطعی از لنگ! ماجرای کنعانی! ماجرای مهدوی‌کیا! صدور غیرقانونی کارت بازی تاجیکی‌ها! شکایت ۹۰۰ هزار دلاری رادوشویچ! دخالت آشکار لنگ در پرونده گل‌گهر! اعلام تایید جعل در پرونده گل‌گهر توسط پلیس فتا! حکم ۱۰۰ هزار دلاری باشگاه نادری! شرافتتونو به دیزی وشیشلیک وجوجه کباب نفروشین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی