نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟
طرفدار پرسپولیس و استقلال هستم اما پرسپولیس زیباتر بازی می‌کند/ با حذف سرخابی‌ها بساط دروغگویی و فریبکاری برچیده می‌شود
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

غلامرضا فتح آبادی بازیکن اسبق تیم های ملی، استقلال و پرسپولیس می‌گوید با اینکه بارها به سرخابی‌ها گل زده اما هرگز از سوی تماشاگران در مورد اهانت قرار نگرفته است.

غلامرضا فتح‌آبادی گلزن استقلال و پرسپولیس در دهه ۶۰ در خصوص آخرین شرایط این دو تیم در لیگ برتر و همچنین رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی به خبر ورزشی گفت: به نظر من اگر بخواهیم دو تیم استقلال و پرسپولیس را در لیگ برتر با هم مقایسه کنیم باید این را قبول داشته باشیم که استقلال به اندازه پرسپولیس زیبا بازی نمی‌کند. درست است که استقلال خوب نتیجه می‌گیرد ولی فوتبال تماشاگر پسندی ارائه نمی‌دهد اگرچه برای مجیدی و همکارانش کسب امتیازات لازم برای قهرمانی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی در ادامه افزود: در عوض پرسپولیس آهسته و پیوسته جلو می‌رود و سبک بازی هایش دوست داشتنی است و با مهره هایی که دارد قطعاً در نیم فصل دوم شرایط بهتری نیز پیدا خواهد کرد.

فتح‌آبادی درباره احتمال حذف دو تیم پرسپولیس و استقلال از لیگ قهرمانان آسیا گفت: به نظر من اگر استقلال و پرسپولیس یک سال از آسیا کنار گذاشته شوند بساط دروغگویی و فریبکاری هم برچیده می‌شود چرا که ما دیگر اطلاعات غلط و نادرست به کنفدراسیون فوتبال آسیا نمی‌دهیم و دوباره برای اینکه سرخابی ها را در آسیا داشته باشیم اقدام به سند سازی و فریب کاری نمی‌کنیم. شاید اگر این اتفاق بیفتد ما سرخابی ها را با شرایط بهتر و حرفه ای تری با یک سال تاخیر در لیگ قهرمانان آسیا داشته باشیم. اینکه دولت بخواهد استقلال و پرسپولیس را به دو وزارتخانه بدهد آش همان آش و کاسه همان کاسه خواهد بود.

فتح‌آبادی که در دهه۶۰ یکی از گلزنان مطرح لیگ بود در ادامه گفت: من سالها برای استقلال و پرسپولیس بازی کردم اما به جرأت می‌توانم بگویم که سرخابی ها را به یک اندازه دوست دارم و هیچ کس نمی‌تواند ادعا کند که من پرسپولیس یا استقلال را بیشتر دوست دارم. قبل از هر دربی سمت جایگاه هواداران رقیب می‌رفتم و برایشان گل پرتاب می‌کردم و انصافاً هنوز که هنوز است محبوب هواداران سرخابی هستم و هیچ کس حتی زمانی که دروازه پرسپولیس و استقلال را با پیراهن رقیب باز کردم به من فحاشی نکرد.

وی همچنین گفت: من در استقلال و پرسپولیس با پیراهن شماره ۹ بازی می‌کردم و عاشق این شماره بودم اما یک بار در پرسپولیس پیراهن شماره ۱۰ بر تن کردم و به میدان رفتم. یادم می‌آید قرار بود زنده یاد صفر ایرانپاک از فوتبال خداحافظی کند. شماره ۱۰ پرسپولیس را می‌پوشید و قرار بود در دقیقه ۲۰ مسابقه چهار گوشه زمین را بوسیده و از فوتبال خداحافظی کند. زنده یاد محراب شاهرخی سرمربی آن روزهای پرسپولیس بود. مهراب خان مرا صدا کرد و گفت از دقیقه ۲۰ باید به جای ایرانپاک به میدان بروی. جالب اینجاست که من روی نیمکت هیچ شماره ای نداشتم و اصلا پیراهنی برای من آماده نشده بود لذا زمانی که ایرانپاک می‌خواست با من تعویض شود پیراهن شماره ۱۰ او را گرفتم و به میدان رفتم یعنی با همان پیراهنی که ایرانپاک ۲۰ دقیقه بازی کرده بود من تا دقیقه ۹۰ در میدان حاضر بودم.

او اضافه کرد: پس از پایان بازی زنده یاد محراب شاهرخی یک مهمانی خداحافظی برای ایران پارک ترتیب داد و به هر کدام از ما نیز نفری ۱۰ هزار تومان اهدا کرد تا یک روز به یاد ماندنی برای من رقم بخورد.

فتح‌آبادی که در جام ملتهای ۱۹۸۴ بازیکن تیم ملی بود در پایان گفت: تیم ملی با غلبه بر عراق راهی جام جهانی می‌شود و ما سه بازی بعدی را تشریفاتی انجام می‌دهیم. امیدوارم تمام تلاش ما این باشد که چگونه در جام جهانی بتوانیم به مرحله بعدی صعود کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • /// IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴
    بنده همانطور که قبلا از نحوه بازی استقلال این فصل و نتیجه گیری آن حمایت میکردم و هنوز هم معتقد هستم که حتی در برخی از بازی هایی که مساوی شد مستحق برد بود اما الان هم میگویم بازی با آلومینیوم بدترین بازی استقلال در طول این فصل بود و حتی اگر یک صفر هم تمام میشد باز برایم دلچسب نبود،استقلال بعد از گل کاملا دفاعی شد و به غیر از پنالتی حتی یک شوت در چارچوب هم نداشت و در تمامی زمینه ها آلومینیوم برتر بود و حتی میتوان گفت شایسته برد بود،دوندگی و پرس فوق العاده ای داشتند،ژستد و سلمانی بر خلاف بازی های قبل که موثر بودند در دو بازی اخیر به شدت افت کرده اند،ژستد پس از گل به پدیده کاملا افت کرده و در این بازی هم کار مثبتی از ایشان ندیدم،به نظرم مطهری باید از ابتدای نیمه دوم وارد زمین میشد و به جای رضاوند آذری وارد زمین میشد،در هر حال استقلال حتما باید در دو بازی پیش رو برنده شود چون بازی های باقی مانده پرسپولیس آسان هستند و ۶ امتیاز این دو بازی برای پرسپولیس محتمل است،به خصوص بازی با پدیده که قعرنشین است اما استقلال مقابل مس بازی سختی خواهد داشت ولی امیدوارم جبران کنند.
    • تاجی اصیل IR ۰۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۵
      من همون روز اول منتقد جدی مجیدی بودم چون بدون هیچ رزومه ای و یک شبه بخاطر فالوور میلیونی اینستاگرامش شد مربی استقلال! اما الان باید تا آخر فصل بمونه و گرنه باز همون هواداراش میگن اگه فرهاد میموند تیم نتیجه بهتری میگرفت، پس باید بمونه و پاسخگو باشه
    • حمید علوی CA ۰۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۵
      بنظر بنده ما در فوتبالمون (در ۴۰ سال اخیر که بنده یادم میاد) ۳ هدزن واقعن متفاوت و تخصصی داشتیم. غلامرضاخان فتح آبادی، بیژن خان طاهری و آقا کریم باوی. جناب فتح آبادی ‌و جناب طاهری جور عجیبی رو هوا بلند میشدن که بنده هرگز ندیدم بازیکن دیگه ای اونطور بره واسه توپ. علاوه بر پرش عمودی، پرش افقی وحشتناکی هم داشتن. در واقع یجورایی پرواز میکردن و خیلی مواقع بدنشون با زمین حالت افقی میگرفت موقع هد زدن، چون خودشون رو پرت میکردن سمت توپ، اونم با ارتفاع و طول زیاد. جوری هم سر میزدن که نگار شوت زدن به توپ. آقا کریم باوی هم با موقع هدزدن انگار توپ رو هدایت میکرد. پرش عمودی زیادی داشت و توپ رو میفرستاد جایی که میخواست نه اینکه صرفن هد بزنه سمت دروازه. خداوند سلامتشون بداره.
  • مجهول الهویه IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴
    خیلی مصاحبه جالبی بود. ما هم شما رو خیلی دوست داریم. بی حاشیه و بااخلاق.‌در کنار علی پروین و ناصر محمدخانی طوفان میکردید و پرسپولیسی‌های نسل ما ‌را جذب کردید. ده هزااار تومن؟!!!
  • ایلیا IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴
    ای کاش خبرورزشی با امثال ایشون بیشتر مصاحبه کنه تا امثال قلیچ و فنونی زاده
  • غلامِ لنگ سوراخ کن IR ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴
    این شخص همونه که در دربی دوستانه سال ۵۸ با ضربه سر گذاشت توی سه جاف گل پرسپولیس و تور دروازه شون رو سوراخ کرد متعاقب اون حمله ناگهانی هواداران ناکام پرسپولیس که دیدن تیمشون هیچ رقمه نمی تونه به تیم نصف و نیمه استقلال گل بزنه ریختن توی زمین و مثل اسلاف گذشته خودشون ورزشگاه امجدیه رو نابود کردن بازی هم چون ناتمام به پایان رسید گفتن سه برصفر به نفع استقلاله این یکی از همون شاهکارهای خرابکارانه پرسپولیسیهاست و ایشون هم یکی از شاهدان اون صحنه تعرض و تجاوز به ساحت پاک ورزش و فوتبال که بارها توسط پرسپولیسیها انجام گرفته و هنوز هم ادامه داره !!!!!!!!!!!!!!!
  • کوهمره_جروق IR ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴
    شخصیت یعنی فتح آبادی که وقتی مصاحبه اش میخونی هوادار دو تیم لذت میبرن. حالا برید مصاحبه های امثال نوری و قلیچ و فنونی زاده را بخونید فقط حال آدم را بد میکنند.مصاحبه هایی که به خاطر هواداری نیست و فقط برای جلب توجه و اظهار وجود هست.
  • !!! IR ۲۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴
    اقای فتح آبادی اگه انقدرکه ازپرسپولیس حمایت میشه ازهرلحاظی ازپدیده ونفت مسجدسلیمان حمایت میشدالان جایگاهشون جابجابود
  • مروی US ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴
    یادمه تو دربی سال ۶۶ زمانی که بازیکن استقلال بود وقتی تو هوا با وحید قلبچ برخورد کرد قلیچ یه مقدار آسیب دید به نحوی که چند لحظه بیهوش شد غلامرضا که خودش نگران تر از بقیه بود ناگهان از طرف دو پرسپولیسی بی ادب مورد حمله قرار گرفت و الفاظی که زیبنده خودشون بود رو به آقای فتح آبادی گفتند و تماشاگران هم چشمشون رو به بازی های خوبی که چند سال قبل برای خودشون کرده بود بستند و صحنه های زشتی پدید اومد .متاسفانه گروهی چاله میدونی همیشه باعث بروز مشکلات و اتفاقات بدی میشدند .البته تعدادشون نسبت به الان خیلی کمتر بود
  • محسن پرسپولیسی IR ۰۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۵
    با سلام ودرود به آقای فتح آبادی این تو ذات آدمه که چه شخصیتی داره شما تو دوتا تیم بازی کردی و گل هم زدی ولی هرگز به هوادارای تیم مقابل بی احترامی نکردی و روی زمین غش نکردی! این شخصیت خوبه که همیشه در ذهن و خاطر مردم میمونه درود بر شما❤❤❤❤❤❤

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی