نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
نظر کارشناس داوری درباره پنالتی پرسپولیس مقابل تراکتور
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کارشناس داوری فوتبال کشورمان به تشریح عملکرد داور دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و تراکتور تبریز در هفته سیزدهم لیگ برتر پرداخت، از جمله پنالتی سرخپوشان در نیمه دوم این بازی.

حسین عسگری درباره قضاوت پیام حیدری در دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و تراکتور تبریز در هفته سیزدهم لیگ برتر، اظهار داشت: در مجموع قضاوت داور خوب بود. بازی حاشیه‌داری بود و از قبل هم بیانیه‌ها داده شد، ولی خوشبختانه حیدری با توجه به تجربه‌ای که داشت، قضاوت خوبی انجام داد و اشتباهاتی نداشت که بخواهد نتیجه بازی را رقم بزند.

وی با اشاره به پنالتی پرسپولیس مقابل تراکتور تصریح کرد: این پنالتی درست بود. بازیکن تراکتور بی‌احتیاطی کرد و به جز زدن پای بازیکن پرسپولیس اثر دیگری نداشت. آوانتاژهای داده شده هم، به موقع بود. داور اعتراض‌ها را که در فوتبال ایران عادی شده است، کنترل کرد و در مجموع قضاوت او مشکل آنچنانی نداشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Ali GB ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴
    حیدری بر خلاف بازیهای پیشین برای تراکتور قضاوت درستی داشت سئوال اینجاست آیا تراکتور از پرسپولیس جلوتر بود آیا باز هم پیام حیدری قضاوت بی طرفانه اش را ادامه می داد. سابقه بد حیدری در بازیهای تراکتور نشان می دهد که نه بازی را طوری سوت می زد که پرسپولیس را برنده بازی کند.
  • سرور کیسه کشا IR ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴
    بعنولن یه کیسه کش قبول ندارم. من نوموخام😥😥😥😥
  • دوچرخه چیا در حسرت جام IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴
    نمیدونم چرا اینقد تراکتورسازیا نمیسوزن دوچرخه چیا میسوزن😥😥😂😂
  • سعید IR ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴
    پنالتی پرسپولیس درست بود و با وجود اینکه گل هم میشد در نتیجه که برد پرسپولیس بود توفیقی حاصل نمیشد برعکس پنالتی که به اشتباه برا استقلال گرفته شد اما با کمک پنالتی باد آورده هم نتونستند نتیجه رو حفظ کنن ......این پنالتی در این دو بازی استقلال درس بزرگی داشت و مصداق حکم بازی سپاهان پرسپولیس بود که درست بود اما بود و نبود سه امتیاز در روند قهرمانی پرسپولیس تاثیری نداشت اما دو امتیازی که در حکم اخیر گلگهر به استقلال دادن شبهه دار بود اما در صدرنشینی همین دو هفته استقلال صددرصد موثر بود حالا باید دید میتونن این صدر و حفظ کنن یا نه که اگر نتونن درس بزرگش برای استقلالیا اینکه به ناحق و اشتباه شاید بشه یک‌بازی رو برد و مدتی صدر نشین بود اما قطعا قهرمان شدن نه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی