نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
انتقاد مربی پرسپولیس از عضو کمیته استیناف/ ما دنبال کار خودمان هستیم، نه نتایج دیگران
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نشانه‌های یک تیم بزرگ این است که به دنبال کار خودمان هستیم نه نتایج تیم‌های دیگر.

باشگاه پرسپولیس، حمید مطهری پس از پیروزی سرخپوشان ایران در بازی با تراکتور که فاصله با صدر جدول را با توجه به احکام قطعی نشده پرونده گل‌گهر کمتر از قبل کرد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی سنگینی بود. تراکتور ما را سورپرایز کرد و اگر در ۱۲ هفته گذشته به این شکل ظاهر  می‌شدند، جایشان در جدول اینجا نبود. البته ما آمادگی داشتیم و بازی‌مان را به حریف دیکته کردیم. یک پنالتی هم از حریف گرفتیم که می‌توانستیم گل بعدی را هم بزنیم اما در مجموع خدا را شکر که توانستیم پیروز از زمین خارج شویم.

او ادامه داد: مربیان بزرگ باید اینگونه فکر کنند که خودشان چگونه نتیجه بگیرند نه اینکه به دنبال نتایج دیگر تیم‌ها باشند. تمرکز ما روی کار خودمان است و می‌خواهیم روز به روز مشکلات را حل و شرایط را بهتر کنیم. نشانه‌های یک تیم بزرگ این است که به دنبال کار خودمان هستیم نه نتایج تیم‌های دیگر.

مربی پرسپولیس در واکنش به صحبت‌های مهدی دادرس، عضو کمیته استیناف مبنی بر اینکه پرونده گل گهر ربطی به پرسپولیس ندارد و در پاسخ به سوالی در این ارتباط افزود: توقع نداشتیم او با این ادبیات صحبت کند چون در شأن ایشان نبود. او باید دادرس فوتبال ما باشد. اگر او دادرس فوتبال ماست، وای به حال بقیه فوتبال ایران.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شمسعلی IR ۰۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴
    به شدت بدنبال قهرمان کردن کیسه هستن جوری که لوچیانو موجی یووه باید بیاد پیش اینا درس یاد بگیره، تا حدی که فردی که در کمیته استیناف باید پاسخگو باشه مثل بچه های دوازده سیزده ساله کری میخونه!!! توقع عدالت از افراد منتسب به یه باشگاه خاص خیالی باطله
  • کیوان ارجمند US ۰۷:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴
    دادرس فوتبال ایران دو دوره دادرس شما شدند و سه بر هیج شدید ولی تو که هیچ نشانی از مربیگری نداری نباید حرف بزنی تو در حد خودت باید صحبت کنی تو در حد کت گل ممدی را تگهداری هستی نه بیشتر زیادی صحبت میکنی کجا در استقلال این همه کادر فوتبالش صحبت میکنند مطهری -پیروانی -صدری گلممدی -پهلوان-فقط یک کریم باقری میمونه که اونهم حرف زدن بلد نیست
  • شاه اس اس IR ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴
    توچکاره بیدی
  • تاجي اصيل IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴
    نشانه تيم بزرگ و مربي بزرگ رو خوب اومدي چون وقتي كنار هم ميزاريم از گفته تا عمل شمارو كاملاً متوجه ميشيم چقدر با مربي بزرگ بودن و تيم بزرگ شدن فاصله دارين!!!! از بزرگتون كه دنبال ليوان قرمز هست تو برنامه هاي تلويزيوني تا خود شما كه توي برنامه آشپزي دعوت ميشيد و آقاي يحيي دانماركي و اون بنده خدا مسئول رسانتون كه ميخواد مشهور بشه با چسبوندن خودش به استقلال تا مسئول تداركات تيمتون!! همه و همتون دارين فقط درمورد استقلال صحبت ميكنين و بعدش ميگين ما دنبال تيم خودمونيم... يا توي توهم هستين و تيمتونو اشتباه گرفتين يا فكر ميكنين اينجوري بچه لوس و ننر هواداراتون ميشين و اين جوري دوستتون دارن يا با حرف زدن در مورد استقلال و چسبوندن خودتون به اسم بزرگ استقلال ميخواين خودتونو بزرگ نشون بدين!! در همه حالي با اين حرفتون موافقم كه تيمهاي بزرگ فقط در مورد خودشون صحبت ميكنن!! چيزي كه امثال شماها نيستين و يكم بايد از استقلاليا ياد بگيرين تا اول از همه رسم بزرگي رو ياد بگيرين و بعد سعي كنين كه بزرگ باشين ئالا بزرگي به حرف زدن نيست استاد مطهري!!! راستي توي برنامه آشپزي هم ول كن استقلال نيستين شما؟؟؟
  • ارتش سرخ آسیا IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴
    ارزش و اعتبار یک تیم بزرگ و بین المللی به نامهای اسطوره های تاریخ آن باشگاه بستگی دارد. پرسپولیسیهایی چون : علی دایی، علی کریمی، کریم باقری ، مهدی مهدوی کیا ، علی پروین ، حسین کلانی و ........... همگی کاپ بهترین بازیکنان سال آسیا را در منزل خود آرشیو دارند. حتی محمد پنجعلی در سالیان نه چندان دور کاپیتان تیم منتخب آسیا شد و در دیداری دوستانه با منتخب جهان بازی کرد . فوتبال ایران را در اروپا و جهان با نامهایی که در بالا اشاره کردم میشناسند . پس چنین تیم پر افتخاری نباید به اراجیف گفته شده مدیران نالایق فدراسیون فوتبال و یاوه گویان تیم رقیب ( تیم دوم پایتخت ایران ) اهمیتی بدهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی