نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟
شایان مصلح - گل گهر سیرجان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دفاع چپ گل گهر گفت: تیمی که به قهرمانی و سهمیه فکر می‌کرد یک دفعه به خودش می‌آید و می‌بیند در فاصله ۳-۴ امتیازی انتهای جدول است.

شایان مصلح مدافع گل گهر سیرجان در مورد تاثیر منفی کسر امتیازها از این تیم گفت گفت: قطعاً تاثیر منفی دارد. شما در صدر جدول هستی و شرایط ایده آل است، تیم‌ها را در زمین بردید ولی بیرون زمین کاری می‌کنند که امتیازها از شما گرفته و به رقیبان داده شود. هم در جدول تیم سقوط می‌کنید و هم تیم دچار یک شوکی می‌شود که روی بازی‌های بعدی هم تاثیر می‌گذارد. تیمی که به قهرمانی و سهمیه فکر می‌کرد یک دفعه به خودش می‌آید و می‌بیند در فاصله ۳-۴ امتیازی انتهای جدول است. به هر حال امیدوارم با فراموشی این جریان امتیازات را جمع کنیم و به صدر جدول برگردیم.

مصلح در مورد رفاقتش با بانیاما  و احساس او از جریانات ایجاد شده گفت: اریک انسان و بازیکن خیلی خوبی است. او دو اسم دارد که اسم دیگرش حسن است. ما با هم خیلی صمیمی و هم اتاقی هستیم. از اتفاقات رخ داده خیلی ناراحت بود و حتی گریه کرد، آن بنده خدا هم از این اتفاقات خبر نداشت. من شاهد گریه او بعد از این اتفاق و اعلام رای بودم و واقعا احساسی و ناراحت شده بود. زبان انگلیسی او هم قوی نیست ولی به هر سختی با هم صحبت می‌کنیم و داستان را برایش توضیح می‌دهم. واقعاً بازیکن خوبی است و اگر قرار بر این است که خارجی با کیفیت جذب کنیم او قطعاً جزو خارجی‌های خوب لیگ ایران است و امیدوارم مشکلش برطرف شود که بتواند به تیم کمک کند.

اشک‌های تمام نشدنی یک بازیکن خارجی شاغل در ایران/ بازیکن جنجالی دو اسم دارد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حامی IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۵
    خب به حسن خان یاد بدید دروغ نگه دیگه
    • عدالت IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۵
      بهش میگیم،ولی یه تیم زیر آب زن نمی ذاره منفور حکومتی،هوچیگر
  • پسر پرسپولیسی IR ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۵
    کلا این قانونی که گذاشتن قانون استانداردی نیست و اثری در کیفیت بازیکن ها به ایران نداشته. و ضمنا اینکه پاتوسی هم‌ ۴ بازی ملی رو نداشته و نباید حکمش صادر میشد اما از اونجایی که هم استقلال و هم پرسپولیس تیم خاصن(اعتراف باید بکنیم که قانون فقط روی تیمای شهرستانی اعمال میشه)اینو نادیده گرفتن و گذاشتن بیاد و اتفاقا دیدیم یکی از بهترین خارجی های تاریخ لیگه
  • کوهمره_جروق IR ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۵
    حسن خان با مافیای مخوف و دست های پشت پرده طرف هست.فقط خدا بهش رحم بکنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی