مس هم همان کار آلومینیوم را با استقلال می‌کند/ استقلال خوب بازی نمی‌کند اما هنوز صدر است
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مربی سابق استقلال گفت: استقلال خوب و زیبا بازی نکرد ولی قرار هم نیست که استقلال همه بازی‌هایش را ببرد.

در پایان هفته سیزدهم لیگ برتر استقلال به رغم تساوی مقابل آلومینیوم اراک با یک امتیاز اختلاف همچنان در صدر جدول رده بندی باقی ماند اما برخی کارشناسان انتقاداتی نسبت به بازی این تیم در اراک داشتند.

بهتاش فریبا بازیکن اسبق استقلال در گفت‌وگو با خبرورزشی، درباره دیدار تیم‌های استقلال و آلومینیوم اراک همچنین بازی بعدی این تیم مقابل مس رفسنجان اظهاراتی را مطرح کرد:

قبول دارید بازی تیم استقلال مقابل آلومینیوم اراک به شدت گره خورده بود؟

استقلال با تیمی بازی داشت که قبل از بازی گذشته‌اش مقابل صنعت نفت، آنها هم فقط دو گل خورده بودند و در واقع هر دو تیم کارهای دفاعی شان را تا اینجا درست انجام داده بودند. آلومینیوم از تیم‌های بالای جدول است ولی فکر می‌کنم استقلال هیچ موقعیتی به آلومینیوم نداد.

در کل بازی را چطور ارزیابی کردید؟

شرایط بازی دو تیم به گونه‌ای بود که هیچ یک از آنها نتوانستند موقعیتی روی دروازه هم به دست بیاورند که بگوییم خیلی خطرناک بود. این نشان می‌داد که هر دو تیم به خوبی یکدیگر را آنالیز کرده بودند. به همین خاطر درون ۱۸ قدم هر دو تیم خبر خاصی نبود. به هر حال استقلال یک پنالتی به دست آورد و گل زد و طبیعی بود که تیم میزبان نخواهد در خانه اش شکست بخورد بنابراین تیم آلومینیوم یکپارچه حمله شد تا بازنده نشود و در دقایق آخر هم گل ش را زد.

چرا استقلال گل خورد؟

فکر می‌کنم تمرکز خط دفاعی در دقایق پایانی یک مقدار به هم ریخت. روی صحنه گل، آقاسی فکر می‌کرد توپ را برمی‌دارد و می‌برد ولی توپ به پای یار مقابل گیر کرد. باز هم با این حال ما هنوز صدر جدولیم ولی این هفته بازی بسیار بسیار سختی در پیش داریم.

از مس رفسنجان شناخت دارید؟

مثل رفسنجان یک تیم کاملا تاکتیکی است. گروه آنالیز قوی دارد که خیلی خیلی دقیق هستند. احتمالاً کاری که اراک مقابل استقلال کرد آنها هم می‌کنند.

مس هم همان کار آلومینیوم را با استقلال می کند/ استقلال خوب بازی نمی‌کند اما هنوز صدر است

آلومینیوم مقابل استقلال از چه روشی استفاده کرد؟

آنها چپ و راست ما را بسته بودند. ما از چپ که اصلاً نفوذ نکردیم، یعنی جعفر سلمانی روز ناموفقی را پشت سر گذاشت و از راست هم به ندرت توانستیم توسط کوین یامگا موقعیت به دست بیاوریم. احتمالا مس هم می‌آید و کناره‌ها را می‌بندد. استقلال در بازی اراک به اجبار برای دقایقی به بازی مستقیم روی آورد. از طرفی بک پا به توپ آنچنانی هم نداشتیم که به خط حمله مان اضافه شود.

در بازی با مس استقلال باید با چه روشی بازی کند؟

این دیگر به کادر فنی بستگی دارد. البته شنیدم که وریا هم به تیم اضافه می‌شود که این خودش می‌تواند تا حدی فضا را برای نفوذ بازیکنان استقلال بیشتر کند.

چرا اینقدر به استقلال و نتیجه تساوی در خانه آلومینیوم حمله شد؟

فوتبال همین است. قرار نیست هر هفته نتیجه بگیرید. ما خوب بازی نکردیم ولی هنوز صدر جدولیم و باید امتیازات بعدی را کامل بگیریم تا در صدر بمانیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • استقلال ۳ مس رفسنجان 0 IR ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
    انشالله بچه ها با غیرت و دوندگی و تدبیرکادرفنی و دعای خیر میلیونها هوادار آبی برنده از زمین بیرون میان
    • الونگا IR ۰۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۷
      این استقلالی که من می بینم مساوی بگیره شاهکارکرده ،این خط و این نشون
  • استقلالی IR ۲۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
    آقای مجیدی توی یه کنفرانس خبری گفتن به رکورد فکر نمیکنن ولی تو بازی با آلومینیوم نشون دادن اینطور نیست ... آقای مجیدی آخر فصل به تیمی که گل خورده کم داشته جام نمیدن دنبال رکورد نباش ... مگه نگفتی فلسفه استقلال فوتبال هجومیه پس چی شدچرا بعد بازی با آلومینیوم اومدی میگی بعد گل بازی رو کنترل کردیم ... بعد گل بازی رو کنترل نکردین فقط دفاع کردین در صورتی که یه تیم خوب تیمیه که بعد گل برای محافظت از گلش باید حمله کنه چون بهترین دفاع حملست ... رویه رو تغییر بدین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی