خیانتکاران حذف استقلال را محاکمه کنید/ وزیر سابق این بلا را سر استقلال آورد/ آقایان به شهرت رسیدند و دیگر عین خیالشان هم نیست
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پیشکسوت استقلال گفت: همه کسانی که در نرفتن استقلال و پرسپولیس به لیگ قهرمانان آسیا مقصر هستند باید محاکمه و مجازات شوند، اعم از مسئولان فدراسیون قبلی و وزیر سابق.

پیرو انتشار خبر حذف تیم‌های استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان ۲۰۲۲ آسیا همچنان بسیاری از پیشکسوتان دو تیم در واکنش به این موضوع انتقاداتی را نسبت به وزارت ورزش در دوران مسعود سلطانی فر مطرح می‌کنند.

محمد نوری در گفت‌وگو با خبرورزشی، درباره دلایل حذف استقلال از مسابقات آسیایی و لطمه بزرگی که این موضوع به این باشگاه و هوادارانش می‌زند اظهاراتی را مطرح کرد.

حذف استقلال از آسیا چه لطمه‌ای به این باشگاه می‌زند؟

دود این آتش بیش از هر کسی به چشم هواداران و دوستداران تیم استقلال می‌رود. آنهایی که دلشان به حال این باشگاه و استقلال می‌سوزد. متاسفانه آنهایی که در راس فدراسیون فوتبال و ورزش ایران نشسته‌اند کوچکترین ناراحتی از این بابت ندارند، چون می‌دانند هر کاری بکنند کسی آنها را محاکمه نمی‌کند.

به نظر شما چه کسانی مقصر این اتفاقات هستند؟

فدراسیون فوتبال در رأس همه مقصران است. مهدی تاج و آنهایی که همیشه از طرف فدراسیون با AFC مکاتبه می‌کردند و وعده و وعید می‌دادند که مشکلات حل می‌شود، مقصران اصلی حذف استقلال هستند. فدراسیون فوتبال بزرگترین خیانت را در حق باشگاه استقلال کرد و همین‌طور وزارت ورزش.

چرا وزارت ورزش را مقصر می‌دانید؟

آقای سلطانی فر با وعده‌های مکرر از مرداد به آبان، از آبان به اسفند و از اسفند به خرداد در سال‌های اخیر دائماً وعده خصوصی‌سازی می‌داد ولی هرگز این اتفاق نیفتاد. اگر استقلال خصوصی شده بود هیچ وقت به این شرایط دچار نمی‌شد. یک مدیر در یک شرکت خصوصی دلش نمی‌خواهد بزرگترین فرصت باشگاهش برای پیشرفت را از دست بدهد. خدا از این خیانت کاران نگذرد، همان‌هایی که باعث شدند استقلال به آسیا نرود. می‌دانید چه ضرر بزرگ مالی به باشگاه وارد شد؟ آقایانی که این بلا را سر استقلال آوردید، می‌دانید چه لطمه‌ای به هواداران این تیم زدید؟ البته بعید می‌دانم کوچکترین ناراحتی داشته باشید چون شما استفاده تان را از کنار این باشگاه‌ها و فوتبال ایران برده اید و به شهرت و پول و مقام رسیدید.

تبعات این اتفاق برای فوتبال ایران چیست؟

فوتبال ایران عقبگرد می‌کند. می‌دانید با این اتفاق چند سال به عقب می‌رویم؟ متاسفانه باید بگویم همین حالا هم در فدراسیون افرادی بودند که دلشان نمی‌خواست استقلال به لیگ قهرمانان آسیا برود و با ادامه همین روند مطمئنم استقلال سال بعد هم از رسیدن به مسابقات آسیایی باز می‌ماند. به خدا مردم ناراحت هستند. هواداران غصه می‌خورند. آقای سلطانی فر الان کجاست؟! چرا کسی این افراد و محاکمه نمی‌کند؟ چرا کسی از آنها سوال نمی‌کند؟ چرا در دورانی که استقلال می‌توانست بدهی‌هایش را بپردازد کمکش نکردید؟ حالا تیم با چه روحیه ای در مسابقات لیگ برتر حضور پیدا کند؟ همیشه باید یک سنگ بزرگ سر راه استقلال بیندازید؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • اس اس IR ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۷
    آقای نوری عزیز، لنگ خیچ ضرری نکرد سلطانی فر ۵سال حامی لنگ بود وبا اعمال نفوذ اورا الکی قهرمان لیگ کرد!تاج هم که چیزی سرش نمیشد شما قرار دا ویلموس رونگاه کنید!اینها از دانش این دونفر بود والا محاکه براشون کمه باید.......بشند!
  • کمپ‌ ترک اعتیاط IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۷
    فدراسیون خادم کمیته بدوی حذف آسیا کلیدش زد سه ماه قبل آی اف سی اخطار داده بود سجادی چه کار می کرد خواب یا بیدار ؟؟ چرا سجادی به عنوان ریس مجمع دو باشگاه به خواب رفت قضیه جدی نگرفت ظرف سه ماه می توانستند شرلیط،مجوز حرفه ای فراهم کنه ولی این کار نکرد چرا مقصر گردن یه نفر می اندازه وقتی با افرادی سطح نگر و بی سواد برای جذب فالور به دیگران تهمت میزنه دیگران قضاوت می کنه مصاحبه نکنید
  • خیانتکاران DE ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۷
    خیانت نه فقط در حق استقلال و یا تیم های دیگر لیگ ..., بلکه بزرگترین خیانت در تاریخ فوتبال ایران توسط همین وزارت ورزش قبلی در هشت سال در نابودی تیم ملی پراقتدار و موفق و س افراز ایران در جام جهانی 2014 و 2018 توسط عوامل و غلام های مختلف و حلقه بگوش این وزارتخانه (" رسانه ملی" و دیگر رسانه های وابسته... , فدراسیون فوتبال جناب تاج و همراهان.. , عوامل های متعدد و مختلف یک تیم محبوب خاص خودش در لیگ..., همگی با هم هماهنگ و برنامه ریزی شده , این خیانت بزرگ را بر ضد منافع تیم ملی و بر خلاف منافع اکثریت ملت ایران رقم زدند. وبعد از مدتی کوتاه , همین افراد ماجرای قرار داد ننگین ویلموتس را ببار آوردند.... حال همه این افراد مسؤل وغیر مسؤل در سوراخهای خود مخفی شده و تا بحال حتی هیچ بازخواستی از طرف هیچ مقام مسؤل قضآیی برعلیه این افراد صورت نگرفته , چه برسد به محاکمه آنان و محکومیت آمان و گرفتن خسارت های بوجود آمده بیشمار از این افراد و این هم خیلی جای تعجب ندارد. بقول معروف : " هیچ کلاغ سیاهی به کلاغ سیاه دیگرهمجنس و همفکر خود نوک نمیزند".
  • حسابدان IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۷
    آقا نوری این حرفها رو نزن جان من این پرسپولیسیا ناراحت میشن چون بهای این حذف رو با دادن جامهای ناپاک و ناسالم به پرسپولیسیا قبلا پرداخت کردن آره عزیز
  • وزرات ورزش کیسه و فدراسیون آبی IR ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۷
    خیانتکاران همین دوست داران کیسه فدراسیون آبی کمیته بدوی و وزرات ورش سجادی هستند اگه کمیته بدوی مداراک این دو باشگاه تایید می کرد بهونه به ای اف سی نمی داد بحث مجوزه حرفه سازی چندین سال ای اف سی به اون تاکید داشت تا حالا کاری نداشت حالا کمیته بدوی با تایید نگردن مداراک حرفه باعث حذف این دو تیم شد اون زمانی که کمیته بدوی این کار کرد دوره سجادی بود فدراسیون زیر مجموعه وزرات سجادی بود سجادی و خادم مقصر اصلی هستند
  • رضازاپاتای پرسپولیسی IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۷
    علکی حرف نزنیدپس چراپرسپولیس حذف شده مگه نمیگفتیدبابامسعودبابامسعودپس چیشدمگه استقلال چه توفعیه که بخوادیک وزیربرای حذفش برای خودش اعتبارکسب کنه چندین سال حطانتونسته یک جام رمضان گل کوچیک برنده بشه بعدیک وزیربیادبه این تیمی که هیچ جامی نگرفته وقت بزاره بعدبرای خودش شهرت دستوپاکنه اگه پرسپولیس بگه یک چیزی که ۵سال گذشته ۵تاجام لیگ برتربرده ۳تاجام حذفی برده ۲بارفینالیست قهرمانان آسیابوده یعنی استقلال کل فوتبالش انقدرافتخارنداشته اونوقت چرابایدبااستقلال این کاروبکننداستقلال که همیشه باپلیاف میرفت آسیااونا دیگه چی میگن اگه پرسپولیس میگفت لاعقل یک قلتی میکرداستقلال چی نرفته ۶تاازعربهامیخوره برمیگرده اگه وزیرپرسپولیسیه چرابااین همه افتخارحذف شده پس وقتی بابامسعودی که شمامیگین بودبیشترین ضررپرسپولیس میکرد۶امتیازازپرسپولیس قطبی کم کردن ولی قهرمان شداگه ازاستقلال کم میکردن تاعبدول عمرمیگفتیدبابامسعوداین کارکردباباهوادارهای سادتونوعلکی دنبال وزیرووکیل نفرستیدبزاریدهواداربدبخت کیفیت تیم آنالیزکنه نترسیدنهایت بعدش به شماهم مثل بقیه میگن حیاکن رهاکن چیزی نمیشه دیگه
  • بهروز US ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۷
    خیانتکار چیه عمو ؟ گرحکم کنند که مست گیرند درشهر هرانکه هست گیرند .مملکت بدون اقتصاد ،بدون سیاست ،بدون مسولان باسواد بهترازاین نمیشود عمو زنجیرباف

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی