نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
سکوت علی کریمی بعد از ۱۰سال شکست/ نکونام گفت فقط یک بازی اجازه بده من بازوبند را ببندم اما .../ مراسم عجیب و غریب کی‌روش برای گرفتن کاپیتانی از جادوگر
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۵ دقیقه

مجتبی جباری و علی کریمی در برنامه فوتبال ۱۱ به موضوع دادن بازوبند کاپیتانی به نکونام در زمان کی روش اشاره کرده اند.

بعد از جام ملت‌های آسیا ۲۰۰۰ لبنان، علی دایی کاپیتان بی‌چون و چرای تیم ملی فوتبال ایران بود که به واسطه تعصب مثال‌زدنی، هیچ مسابقه ملی‌ای را از دست نمی‌داد و در حدود ۸۰ بازی به‌عنوان کاپیتان برای تیم ملی به میدان رفت.

بعد از خداحافظی شهریار فوتبال ایران، بازوبند تیم ملی به مهدوی‌کیا رسید و موشک فوتبال ایران، در جام ملت‌های آسیای ۲۰۰۷ مالزی و بعد از آن مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی، کاپیتان تیم ملی بود؛ با خداحافظی مهدوی‌کیا از تیم ملی و با روی کار آمدن افشین قطبی و به وجود آمدن اختلافات میان این سرمربی و علی کریمی، بازوبند تیم ملی در بازی‌های ۲۰۱۱ قطر، به جواد نکونام رسید.

با حذف تیم ملی از این رقابت‌ها، کارلوس کی‌روش به سرمربیگری تیم ملی ایران رسید و با حضور این مربی تراز اول دنیا، بازیکنانی که بخاطر اختلاف با قطبی از تیم ملی خداحافظی کرده بودند، فکر بازگشت به سرشان زد و علی کریمی و فرهاد مجیدی اعلام کردند مشکلی برای همراهی تیم ملی ندارند.

کارلوس کی‌روش نیز از تصمیم ملی پوشان اسم و رسم‌دار سرخابی استقبال کرد و ابتدا علی کریمی و در اردوهای بعدی فرهاد مجیدی را به تیم ملی دعوت کرد. علی کریمی، رهبر مرد پرتغالی در زمینِ تیم ملی بود که در دیدار با ماداگاسکار و همچنین دو مسابقه‌ی مرحله دوم از انتخابی جام جهانی ۲۰۱۴ برابر مالدیو، بازوبند کاپیتانی را بر بازو داشت، اما بعد از آن و در مرحله نخست گروهی این رقابت‌ها، داستان تغییر کرد.

تیم ملی ایران در دو مسابقه مقابل مالدیو به برتری‌های ۴ بر صفر در ورزشگاه آزادی و یک بر صفر در زمین حریف رسید تا به دور سوم مقدماتی و مرحله گروهی صعود کند که در این دو بازی و دیدارهای قبل از آن، کریمی کاپیتان تیم ملی بود.

نکونام که بخاطر عدم قرار گرفتن مسابقاتِ دور دوم انتخابی جام جهانی در تقویم فیفا، اجازه باشگاه اوساسونا اسپانیا برای حضور در اردوها و بازی‌های تیم ملی مقابل مالدیو در روزهای یکم و ششم مردادماه ۹۰ را نداشت، نخستین بازی رسمی خود در زمان سرمربیگری کی‌روش را در مرحله گروهی انتخابی جام جهانی ۲۰۱۴ برابر اندونزی انجام داد و اتفاقا درخشش قابل توجهی داشت، اما دعوت نکونام به اردوی تیم ملی سرآغازی بود بر اعلام خبری عجیب از اردوی تیم ملی: «انتخاب جواد نکونام به‌عنوان کاپیتان اول تیم ملی!»

در آن زمان بسیاری از سرمربیان داخلی لیگ و پیشکسوتان فوتبال به این تصمیم معترض شدند و مدعی بودند کی‌روش با این کار به کسوت و سابقه ملی‌پوش با سابقه‌ای چون علی کریمی توهین کرده است؛ هرچند در آن زمان خود علی کریمی در خصوص این اتفاق سکوت کرد، اما با مصاحبه‌هایی که نکونام و کریمی در آینده داشتند، مشخص شد که اختلاف وجود داشته و قابل کتمان نیست.

در مصاحبه بعد از بازی با اندونزی که اولین کاپیتانی نکونام در حضور کریمی محسوب می‌شد، علی کریمی به این مساله اشاره‌ای نداشت و ترجیح داد در مورد بازی‌های بعد تیم ملی صحبت کند، اما نکونام در مصاحبه‌ای کوتاه گفت: «کی‌روش در مورد کاپیتانی توضیح داده است. من هم مشکلی با علی کریمی نداشتم و ما مثل دو دوست و دو داداش در این مورد حرف زدیم. کریمی لطف بزرگی کرد و من افتخار می‌کنم که کاپیتانی برای بازیکنان ارزشی ندارد. حضور نفراتی مثل کریمی و مجیدی اتفاق مهمی در تیم ملی است و امیدوارم این مجموعه ما بتواند در بازی‌ها خوش بدرخشد چون اسم‌ها نیستند که در زمین بازی می‌کنند.»

اما دیری نپایید که نکونام در مصاحبه‌ای تازه و با اشاره‌ای کوتاه به علی کریمی گفت:«فردای روز بازی چند روزنامه ورزشی خریدم. هر کدام یک نیشی به ما زده بودند انگار من بازوبند کاپیتانی را به زور از بازوی علی کریمی کشیده بودم بیرون!»

سکوت علی کریمی بعد از ۱۰سال شکست / نکونام گفت فقط یک بازی اجازه بده من بازوبند را ببندم اما.../ مراسم عجیب و غریب کی روش برای گرفتن کاپیتانی از جادوگر

این مصاحبه نکونام شاید به معنای این بود که ورزشی‌نویسان به واسطه علاقه‌ای که به کریمی دارند، از او انتقاد کرده‌اند؛ هرچند علی کریمی در این خصوص هم سکوت کرد و بعد از خداحافظی از تیم ملی در زمان کی‌روش و حتی پس از اختلافات شدید با این سرمربی، راجع به موضوع کاپیتانی لب به سخن نگشوده بود؛ موضوعی که در بین فوتبالیست‌های تیم ملی هم به علامت سؤال بزرگی تبدیل شده بود که چرا بازوبند کاپیتانی باید از بازیکنی مثل کریمی با آن همه سابقه ملی و باشگاهی در سطح اول دنیا گرفته شود به بازیکنی داده شود که لااقل از نظر سابقه ملی، در شرایط بالاتری قرار ندارد؟

با این حال علی کریمی در قسمت جدید برنامه «یازده» همراه با مجتبی جباری، پرده از این اتفاق برداشت و در خصوص گرفتن بازوبند از او و دادن آن به نکونام در زمان کی‌روش صحبت کرد. وقتی خداداد عزیزی که در نقش مجری برنامه قرار دارد، از کریمی در مورد بازوبند کاپیتانی سوال کرد، مجتبی جباری زودتر از کریمی به سوال خداداد پاسخ داد و گفت: «کارلوس کی‌روش طی مراسمی عجیب و غریب بازیکنان تیم ملی را دور هم جمع کرد و علی کریمی را نشاند و جواد نکونام را نشاند، نیم ساعت چهل دقیقه‌ای سخنرانی کرد و همه موارد را گفت، ناگهان یک دستش را روی شانه کریمی گذاشت و یک دست هم روی شانه‌ی نکونام و گفت کاپیتان تیم از این به بعد جواد نکونام است، در حالی که اصلا نمی‌توانست چنین کاری را انجام دهد و من فکر می‌کنم می‌دانست که در آینده با علی به مشکل می‌خورد و از طرفی جواد نکونام زبان اسپانیایی بلد بود و با او هم زبان به حساب می‌آمد، اما به نظر من نکونام نباید این موضوع را قبول می‌کرد هرچند کی‌روش از این کارها زیاد انجام داد.»

قتی خداداد از کریمی خواست واکنشش به این موضوع را بیان کند، علی کریمی گفت: «طبیعی است که در همه جای دنیا بازیکن قدیمی‌تر و با سابقه‌تر کاپیتان می‌شود؛ قبل از یکی از بازی‌های دوستانه بود که از طریق دوستان متوجه شدم کی‌روش در نشست مطبوعاتی گفته کاپیتان تیم من فرد دیگری(نکونام) است و من هم به‌خاطر اینکه تیم ملی دچار حاشیه‌ای نشود، سکوت کردم؛ هرچند بعدها بسیاری از اهالی فوتبال گفتند که چرا سکوت کردی و به آنها گفتم همین شماهایی که الان در مورد سکوتم می‌پرسید، اگر حرفی هم می‌زدم می‌گفتید که حاشیه ایجاد کردی و باید سکوت می‌کردی. فدراسیون فوتبال وظیفه داشت در آن زمان واکنش نشان بدهد، اما روز به روز نسبت به کی‌روش ذلیل‌تر و ضعیف‌تر می‌شدند. من در تیم باشگاهی دیدم مربی کاپیتان را عوض کند و بازیکن کم‌سابقه را کاپیتان کند، اما این که در تیم ملی چنین چیزی به وجود بیاید را به شخصه هرگز ندیده بودم. بعد از علنی شدن این اتفاق، جواد نکونام در اردوی پیش از بازی به اتاق من در هتل آمد و گفت علی جان بگذار این بازی را من کاپیتان باشم و از بازی بعدی مجددا بازوبند را به تو برمی گردانم، اما هنوز آن بازی بعدی نرسیده!»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • هوادار IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۷
    بعنوان بازیکن باشگاهی هیچوقت از نکونام خوشم نیومده اون زمانی هم که به استقلال اومد راستش خوشم نیومد اما تیم ملی واقعا بحث دیگریست و به نظرم هیچ کس شایسته تر از نکونام برای کاپیتانی تیم ملی نبود اصلا جواد رو میشه فقط بعنوان بازیکن تیم ملی قبولش داشت چون واقعا طی سالهایی که در تیم ملی بود (امید و بزرگسالان ) واقعا یک سرباز به معنای واقعی کلمه بوده از حق نباید بگذریم ضمن اینکه سرمربی تیم باید تشخیص بده کاپیتان چه کسی باشه همیشه هم به سابقه بازیکن توجه نمی کنن
    • شهرام IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
      بسوز تا بمیری علی کریمی تو جهان معروفه و تو قلب ۸۰ درصد ایرانه تو بسوز از حسادت احمق
    • فرهاد IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۹
      نکونام چندبار قبل از این اینکار کرده بود...در تیم امید یه بازیکن خوزستانی کاپیتان تیم ملی امید بود که جناب نکونام با اصرار از ایشون کاپیتانی میخواست و حتی گفت شماره ۱۰ تیم امید بهت میدم یا از کاظمینان واسش بیاره...برادر بازیکن خوزستانی رفیق من هستش و این دقیقا همان سال زمانی که نکونام در پاس بود و معروف هم نبود گفتش...ما توی دوربین فقط بولد شده ها میبینیم...!
    • رضا IR ۰۷:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
      کی روش مربی خوبی نبود فقط رسانه ای بود و جو میدادن بزرگش کنند . کریمی و نکونام هر دو عزیزند و حرفی ای اما به نظر من حق کریمی خیلی جاها ضایع شد البته همین حماقتهای فدراسیون ضربه به فوتبال ما زده ما بازیکنان خیلی خوبی داریم که اصلا دیده نمیشن.
    • ابوالفضل IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۲
      اون توی تیم های باشگاهی که مربی ب بی تجربه ترین هم میتونه بازوبند بده مطلب رو قشنگ نخوندی فشاری شدی داری برا خودت حرف الکی میزنی توی تیم های ملی باید باید باید با تجربه ترین بازیکن بازوبند رو ببنده و علی کریمی هم با تجربه ترین بازیکن تیم ملی بود و بازی های ملی اش خیلی از جواد چکش بیشتر بود ولی ن توی تیم های باشگاهی بعضی از مربی ها ب قدیمی بودن نگاه میکنن بعضی ب بازی خوب مولا کسی ک بازیش خوب باشه رو فرم باشه اونو کاپیتان میکنن ولی تو تیم ملی نباید این اتفاق ب هیچ وجه بیافته. خلاص
  • سلمان US ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۷
    الکی جادوگر نشدی مرد
  • اشکان IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۷
    کی‌روش کلا مربی کارنابلد و خرف ترین شاگرد فرگوسن بود که حتی اصول اولیه مربیگری رو هم بدرستی از فرگوسن یاد نگرفت، فقط بلد بود یه اتوبوس بذاره جلو تیمهای بزرگ تا کم گل بخوره ولی از بردن تیمهای معمولی هم عاجز بود. به همین دلیل با وجودی که چند سال دستیار فرگوسن بود هیچوقت فرگوسن که نفوذ زیادی در انتخاب مربیان بعد خودش داشت حتی برای یک بار هم کی‌روش رو پیشنهاد نداد. حتی همین اواخر هم شایع کردن که کی‌روش میخواد سرمربی بشه ولی بعداً مشخص شد شایعه ای بیش نیست تا همگان بیش از پیش پی ببرند که فرگوسن بهتر از هر کسی میوه باغش رو می شناسه! البته در کل دنیا یه نام کاربری عادل هم در سایت خب ورزشی هست که بهتر از فرگوسن ، کی‌روش رو می‌شناسه!!
  • کوهمره_جروق IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۷
    کاری به قبلا ندارم و قضاوت نمیکنم. ولی الان نکونام یه آدم با شخصیتی هست.
    • حمید علوی CA ۰۶:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
      درود بر شما
  • 6 IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۷
    جواد لالیگایی خخخخ هم مثل بقیه پودریها اول از قرمزها التماس میکنه وعد با زیراب زنی رو دوش دیگران بالا میره. ولی عکس کف گرگی رو خیلی خوب اومدید. اوج داستان بود به تعبیری!
    • شمسعلی IR ۰۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
      تعداد بازیهای نکونام بیش از صد و هشتاد بازی در پاس و کمتر از سی بازی در استقلال . سوال: نکونام از چه‌ مکتبیه؟
  • افشین هستم کارشناس فرش IR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۷
    بازوبند رسیدش به صاحب واقعیش
  • سربازسرخ DE ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۷
    سلام من بچه فردیسم بچه محل علی کریمی و جوادنکونام ومرحوم بابک معصومی اکبریوسفی کریم باوی برادران محتشمی برادران خمس آبادی پیام نیازمند کیانوش رحمتی وخیلی از فوتبالیستهای معروف دیگه فقط بگم که تنها فوتبالیستی که هیچوقت محبوب نبود تو فردیس جوادنکونام بود که هیچکس از این آدم خوشش نمیومدتومحل همیشه انگار از دماغ فیل افتاده بود درصورتیکه علی کریمی رو همه دوست داشتن محبوب دلها بوده وهست.
    • حمید علوی CA ۰۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
      درود بر بروبچه های فردیس، از فلکه اول و سعدی بگیر تا فلکه پنجم
    • Edmond Amino IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
      جواد نکونام ..بچه شهر ری هستش
  • حمید علوی CA ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۷
    بطورکلی فرهنگ ما ایرانیا و به تبع اون فضای حاکم بر فوتبال ما بگونه ای هست که معمولا آدمای دو دوزه‌ باز، کلک باز،پوپولیست و خائن صفت، دروغگو و متظاهر، رشد میکنن و به مصدر امور و جایی که میخوان میرسن. مردم هم عاشقشون ‌میشن.
  • کیسه کش عقده ای IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۷
    کیسه کش جماعت کلا عقده ای هستن؟! این جریان ثابت میکنه که کیسه حکومتی هستش؟! علی آقا کریمی نه غلام فدراسیونه و نه سرمربی تیم ملی اونم کیروش دلال اما برعکس نکونام کیسه کش بخاطر کاپیتانی خودش رو میفروشه؟!
    • استقلال سرور لنگه IR ۰۷:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
      جمت کن جایگاه چندمین تو جدول
    • پرسپولیس سرور کیسه حمومه IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۹
      آهای کیسه کش،شما ها با کمک داور توی جدول رتبه آوردین وگرنه در حقیقت همیشه زیر مایین بیچاره های عقده ای جام ندیده
  • فاخته، پاکدشت IR ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۷
    اگر علی کریمی سکوت کرده، نشان از جوانمردی و تعصب بیش از اندازه خودش به تیم ملی بوده، ولی غافل از اینکه بازیکنان تیم کیسه فقط و فقط به فکر نامردی و منافع شخصی خودشون هستند، اونها هیچوقت از در مردانگی و معرفت وارد نشده و نخواهند شد، الان که این موضوع را فهمیدم، بیش از پیش عاشق مرام و معرفت علی آقای کریمی شدم، بخاطر همین است که یکسره تکرار می‌کنم و میگم که... عشق فقط پرسپولیس همیشه قهرمان
  • آرش IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۷
    کیروش کلا عاشق تصمیمات جنجالیه و این دیگه ثابت شده به همه همین الانم از کلمبیا گرفته تا مصر همین رفتاراش سرجاشه و کلا خیلی دوست داره مخالفاش زیاد باشن...
  • فوتبالی IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
    از نظر فوتبالی نکونام خیلی بیشتر از کریمی و امثالهم به درد تیم ملی خورده کریمی و طرفدارش فکر میکنن دوتا توسر توپ زدن هم هنره در حالیکه فوتبال یه بازی جمعی و گروهیه
    • حمید علوی CA ۰۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
      مخصوصا در جام ملتهای آسیا ۲۰۱۱ که بخاطر زمین زدن قطبی، در بازی با کره جنوبی ۵۲ درصد پاس اشتباه داد و بازی رو خراب کرد و گلی که خوردیم هم با پاس ایشون به بهترین بازیکن کره شروع شد. اونجا خیلی به درد تیم ملی سرزمینمون خورد نکونام. هر جای دیکه ای بود کسی که به راحتی و صرفن بخاطر خودخواهی اینجور خیانت میکنه از فوتبال محور میکردن. من خواهش میکنم برین و حرکات ایشون در بازی ایران کره ۲۰۱۱ رو ببینین (بگذریم که کلا جو تیم رو و اردوی تیم رو هم بهم ریخته بود و باند بازی و..)
    • شهباز IR ۰۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
      هر وقت کسی رو داشتید که سابقه قهرمانی تو بوندس لیگا یا هم بازی الیور کان، بالاک، یا رائول باشه، اون موقعه بگو کی خوبه کی بده
    • فاخته، پاکدشت IR ۰۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
      فقط یه نگاهی به کسانی که با نظر شما مخالفت کرده‌اند بنداز، بعدش هرچی خواستی بلغور کن، تعداد موافق و مخالف های نظر خودت را ببین، اصلا قابل مقایسه نیست، بعد راجع بزرگان تیم ملی اظهار نظر کن، عشق فقط پرسپولیس همیشه قهرمان
    • شمسعلی IR ۰۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
      شما درست میگی! AFC اشتباهی کریمی رو بهترین بازیکن آسیا انتخاب کرد، کریمی اشتباهی آقای گل جام ملتها ۲۰۰۴ شد، اشتباهی بهترین بازیکن ایران در فینال غرب آسیا مقابل کویت بود، اشتباهی بهترین بازیکن ایران مقابل تیم ملی آلمان و تیم باشگاه رم ایتالیا بود، ماگات اشتباهی کریمی رو برد بایرن اما نکونام هم هیچ وقت مقابل آرژانتین پاس گل به مسی نداد وگرنه ما با آرژانتین مساوی نمی‌کردیم! کلا کتاب اشتباه نوشته و هفت تا توپ طلای مسی هم اشتباه بوده و تکنیک در فوتبال چیز خوبی نیست، نباید داشت!!! خخخخ
  • محمد IR ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
    کیروش دلال با بهم زدن آرایش قبلی تیمها سعی در ایجاد باند و باندبازی میکنه تا جای پای خودش رو در تیم جدید کاملا محکم کنه تا بتونه مدتهای مدید به چپاول ادامه بده، طرز بازی تیمهای زیر دستش هم کاملا واضحه؛ معترضین بالقوه رو حذف میکنه یا کاری میکنه تنها بمونن. علی کریمی حداقل در فوتبال فرد با استعداد و آزاده ای بود که تن به خودفروشی و دگرفروشی نمی داد.
    • حمید علوی CA ۰۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
      موافقم. در واقع کیروش حلقه ای از سرسپردگان دور خودش درست میکنه و همگی با هم همسفره گی میکنن. با این صورت که افراد حلقه همیشه بازیکن تیم ملی میمونن و جاشون محفوظه، و خودش هم با حمایت این حلقه ی اطرافش، مربی میمونه و هر کی مخالفه رو سرکوب میکنه.
  • جمشیدی IR ۰۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
    این یک توطئه بوده بین کیروش الاق ونکونام تازه به دوران رسیده اگر نکونام معرفت به خرج میداد خیلی بهتر بود ولی چه فایده که انسانها بسیار جاه طلب هستند مخصوصا اگر جوان باشند مثل نکونام که اول راه بوده است
  • محمودی IR ۰۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
    علی کریمی سلطان عشق ومنش پهلوانی نه تکرار میشه ونه تکراریه او جادوگر آسیا بود وامثال نکونام نمیتونند گردشم هم جمع کنند عشقم 8💘
  • کوهمره_جروق IR ۰۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
    بی منطق بازی در نیارید.کاری به دعواشون ندارم .خداییش هم نکونام و هم علی کریمی هردو در پست های خودشون عالی بودن و از بهترین های ایران بودن.
  • مسعود IR ۰۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
    جواد نکونام باید برای کی‌روش در وقت هدف یک پاس طلایی به مسی میداد تا ایران از مرحله‌ی بعد حذف شود درست مثل جام جهانی بعدی که سید رو راه نداد و به پرتقال باختیم
  • احمد IR ۰۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
    علی کریمی واقعا یک جوانمرد ولی واقعا بدشانس بود بقول محرم نویدی کیا علی کریمی باید بهترین فوتبالیست دنیا میشد واقعا هم حقش بود ولی همین ادمای نامرد و خیانت ها و شمشیر از پشت واقعا نتونست به حقش برسه۲
  • داود IR ۰۲:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
    واقعا یاد اون بازی کنا بخیر ازبهترین و تا بدترین همه متحد بودند شدند پله علی گایی رفت بالا تا رسید جایی زد اون تیم پر ستاره رو پاشوند بد خیانت کرد
  • S GB ۰۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
    علی کریمی خیلی دوست دارم و دست جواد نکونام بخاطر شخصیتی که به فولاد بخشید میبوسم از اول از پیرمرد پرتغالی بدم میومد ولی بخاطر اسپانیایی صحبت کردن جواد میشه گفت حرکت هوشمندانه ای از کیروش بود. جادوگر این همه سال صحبتی نکردی تیم به حاشیه نرود دمت گرم مرسی ای کاش الان هم گول خداداد نخوری این مارمولک نصفش زیر زمینه همه را با هم دعوا میندازه خودت وارد حاشیه نکن یک تیم دسته یک پیدا کن مثل عنایتی بیار لیگ آقایی کن ولی خام شغال تیزگفتار (غزال تیزپای) نشو
  • کیسه شش سوراخه IR ۰۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
    مرد فقط تویی علی آقا، بقیه همه اداشو در میارن ،عاشقتم جادوگر قرن⚘⚘⚘⚘⚘⚘
    • مسعود IR ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۹
      تورو نمیدونم ولی من هیچ کس به غیر خودم مرد نمی دونم .البته که تو خودتو مرد نمی دونی.فقط کریمی
  • فربد US ۰۴:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
    درود به شرفت آقای کریمی، بیخود نیست که محبوب دلهایی. هر کس دیگه جای شما بود جنجال بپا میکرد.
  • مهرداد IR ۰۵:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
    فوتبال مدیونه کیروشه در مورد حاشیه های کیروش ،کیروش بخاطر جو مسموم فوتبال ما پیش دستی کرد و مربیانی مثل قلعه نوعی رو بعد از هر اظهار نظر پفکی با خاک یکسان میکرد ،باید بگویم مربیان ما حتی بلد نبودن ار کیروش انتقاد کنن ،چون کیروش یک مربی کاربلد و سطح یک جهانی بود،کیروش خدمات بسیاری برای فوتبال ما انجام میداد،دست اندرکاران فوتبال ما حتی بلد نبودن مذاکره برای ی فوتبال دوستانه انجام بدن،کیروش خودش این مذاکرات رو انجام میداد،حضور کیروش باعث معرفی فوتبالیستهایی گم نامی مثه وحید امیری ،حسین ماهیتی بسیاری دیگری که حضور ذهن ندارم راستی چرا بعد از کیروش ما هنوز نتونستیم ی بازیکن جوان به تیم ملی معرفی کنیم ،این خود نشانه ی بزرگی ست برای سودمند بودن کیروش برای فوتبال ملی ما، در مورد کاپیتانی علی کریمی شاید بخاطر بلد بودن زبان اسپانیایی نکونام بوده
  • سرخ آتیشی IR ۰۶:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
    جواد چکش
  • ابی فلاح IR ۰۶:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
    عزیزان بارها نگفتم هر چی لجن پراکنی و رذایل اخلاقی پست هست مال کیسه هاست.بفرمایید اینم گندشون.یعنی واقعا خاااااااک تو سر تک تک کیسه کشا ک اینچیزارو میبینن ولی باز میگن کیسه کشیم.میدونید چرا؟؟؟چون خودشونم غرق رذاسل اخلاقین.اره هر چی با معرفت و لوطی هست پرسپولیسی هر چی دودره بازه و کلاش و دروغگو پودری وطن فروش جاسوس و جاعل فتوشاپ کار کمک فلانی هست کیسه و کیسه کش هست.گفته بودم میشه تو دانشگاهها از کیسه ها بعنوان یک بیماری پنهان اخلاقی تو مبحث روانشناسی صحبت کرد
    • /// IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
      واقعا متاسفم که همچین نظراتی منتشر میشود و اگر هم بخواهیم جوابی بدهیم اکثرا منتشر نمیشود،شما خجالت نمیکشی از این ادبیات؟بارها گفتم و باز هم میگویم در میان طرفداران و بازیکنان فعلی و سابق هر دو تیم همه جور انسانی هست با خطا ها و کارهای خوبشان چرا توهین میکنید؟چرا هر چی با معرفت است پرسپولیسی است و هر دروغگو است استقلالی؟واقعا خجالت نکشیدی از این اظهار نظر؟توهین تا کی تا کجا؟فکر نمیکنید روزی باید به خاطر این توهین ها پاسخگو باشیم؟هر کسی طرفدار یک تیم است و با بردهایش خوشحال و با باخت هایش ناراحت میشود دلیل نمیشود اینگونه به هواداران تیم مقابل توهین کنیم،واقعا متاسفم فضای مجازی به امثال جناب عالی این فرصت را داده که هر چه دلتان خواست بگوئید و پیگرد قانونی هم برایتان نداشته باشد جناب ابی از فلاح.
  • رضا IR ۰۷:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
    داش علی همه مردم ایران از مرام و معرفتت خبر دارند .محبوبیت خریدنی نیست سالار درود بر شرف فوتبال ایران سلطان حضرت آقا علی کریمی علیه السلام
  • احمد IR ۰۷:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
    مارادوناهم جوان بودکاپیتان شدوکسی حرفی نزد،کریمی همیشه منم منم میکنه ودرواقع هیچی هم نیست.
    • دانیال IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
      بیا پایین بچهدسرمون درد گرفت . تو برو نونت رو بخر که بزرگنریت افتخارت تو زندیگت بوده . تو رو چه به اینکه در مورد یه فوق ستاره نظر بدی
  • مجید IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
    دوستان هر دو فوتبالیست زحمت کشیدن تو فوتبال در رده ملی . هیچ وقت بازی های کریمی جام ملت ها ۲۰۰۴ فراموش نمی‌کنیم و همینطور بازی با آس رم . نکونام هم چند سال تو اوج بود خیلی زحمت می‌کشید بازی مقابل کره جنوبی اونم ده نفره بودیم رو یادتون هست با گلی که زد یا کلش به رئال مادرید . اما تو فوتبال ملی بیشتر مواقع کاپیتان کسی میشه که کسوت بیشتری داشته باشه اما بطور کل جواد نکونام آدم جاه طلب تر از علی کریمی هست.
  • ابکناری IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
    خیلی چیزها تکرار نشدنی مثل جادوگر علی کریمی تا مدتها تواسیا رو دست نداشت یادمه توهر بازی اسیایی بهترین بازیکن شناخته میشد خیلی فرقه کسی که تمام عربها دنبالش بودنو یکی هم مثل فرها د هرگلی که میزد عکس شیوخ عربیو نشون میداد
  • عدی غریبی IR ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
    جواد کجا علی کجا .زحمتی ک جواد کشیده تو تیم ملی .جواد اون موقع مع مه می‌خورده ...علی کریمی تو پرسپولیس هم ک بود حاشیه داشت ..چ برسه تیم ملی .ک جای همچین آدمهای نیست
  • عدی غریبی IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
    آدم باید تو هرتیمی ک بازی می‌کنه واز نون نمک آنها استفاده می‌کنه .چرا نباید کاری ک دلش میخواد انجام .نده ..مث بعضیا نیسن ک فیلم بازی کنه ....خب چرا با الغرافه اومد ایران .عکس شیخ نشون نداد ...در عوض ...۴۴۴۴ یادت ک هست
  • ناشناس IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
    این نشانه مردم داری نکونام است ایا بهتر بود این لطف را پکنه بگه این انتخاب مربیه همینه که هست؟!
  • ایرانی IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
    جواد نکونام عقده ایی بود زیر اب همه رو میزد
  • سرخ وآبی IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
    کی‌روش یک هم زبان میخواسته که درزمین چمن یاریش کند. حالا هوادار تندرو آمده شلوغ را میندازه هم علی کریمی وهم نکونام هردو برای این مملکت درسطح ملی زحمت کشیده اند.
  • ناشناس IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
    درود ب همه عزیزان کامنت همه رو خوندم شاید بگین چ بیکاری تو دیگ عرضم ب ادمایی هسش ک لنگی هستن شماها اول برین یادبگیرین نوع ادبتون رو ک بوی از معرفت فهم درک شعور نبردین چرا چون یاد نگرفتین هم اینک قضاوت نکنید هم اینک تاجایگاهی ک مربی داره وبالاسربازیکن هست بهتر تشخیص میده کی باید چ کاری رو انجام بده جناب اقایی کریمی واقعا کارش حرف نداشت شکی نیست کارشم درسته بازم شکی نیست اینک این رسانه اومده این حرفا رو مطرح کرده ن ما بودیم ک بدونیم واقعیت چیه اگ هم بودیم نباید ب خودمون اجازه بدیم ک بگیم چی درسته چی غلطه بله عشق ب محبوبیت بازیکن عالیه حمایت عالیه انتقاد عالیه اما فهمشم درکشم شعورشم ازهمه اینا عالیتره اینک من کیسه هستم شما لنگی کری خوندم بلد نیستین از حرفایی چرت وپرت استفاده میکنید چ بدرد نشونه شخصیت شمارو میرسونه ادب رو هرکی رعایت کرد برد کرده وگرن بی ادبی روهمه عالم بلدن چ خوبه ک انسان وقتی انتقاد میکنه در درجه اول ب خودش احترام بزاره ب امید روزی ک انسانیت حکم فرمابشه حرف زیاده کو گوش شنوا یاعلی معدد🖐
  • عاشق ابی IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
    لنگی ها همه جور ه می سوزند.
  • تاج کبیر IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
    تیم ملی اگر قهرمان بشه تیم ملی ما قهرمان شده تیم ملی تیم ملی ما تیم ملی (سخن بزرگان = علی کریمی)
    • محمدعلی۵ IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
      به گفته بکن بائر علی کریمی بازیکن تنبلی است که فقط گهگداری حرکاتی نمایشی انجام میده وهیچ وقت هم توترکیب اصلیبایرن قرارنگرفت
  • علی IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
    سلطان فقط علی کریمی جادوگرنابغه علی آقاتکرارناپذیره علی هستم از مشهد دورادوردستت رومیبوسم همیشه در قلب منی عشقم
  • Pars IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
    جواد خان یه پارس اصیل است حقش کاپیتانی بوده حالا این وسط علی کریمی چه ربطی بهش داره ؟؟
  • علی IR ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
    نکونام شانس اورده که زمان بابا مسعود نبوده. والا با اسنپ بازوبند را میفرستادن برای لنگیا.. بازیکنی کع درجاو جهانی اونجوری به همه چیز لگد میندازه لیاقت بازی در تیم ملی واس اس رانداره، جاش همون تیم لنگ ورانتده اسنپ وبابا مسعوده
  • ناشناس IR ۰۷:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۹
    کاپیتان تیم لزوما بهترین بازیکن نیست باید مدیریت داشته باشه و بازیکنان ازش تمکین کنند .علی کریمی بازیکن بسیارخوبی بود ولی مدیریت نداشت کما اینکه در مربیگری موفق نبود
  • morteza IR ۰۸:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۹
    اونی که سالهاست به مردم ما ضربه زده بیسوادی و ناحق گفتن هستش. اگه همه حتی زمانی که به ضررشونه ولی حق باهاشون نیست بپذیرن اونوقت لایق بهتر از اینها خواهیم بود. طرف میگه نکونام بازیکن بهتری از کرریمی بوده. این از همین دو موضوع میاد وگرنه همه به اتفاق قبول دارن اگه کریمی تو اروپا بدنیا میومد چندین بار بهترین بازیکن جهان میشد. اینجاست که با وجود صدها تعصب باید بتونی حقیقت رو بگی وگرنه این مطالب که مینویسی و میگذره اما تک تک ماها کم کم یاد میگیریم طبق نوشته هامون میشیم و اگه ناحق بنویسیم دقیقا ناحق هم عمل میکنیم اما در ظاهر میگیم این شوخیه.
  • افشین IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۹
    والا نکونام آدم فرصت طلبی بوده و هنوزم هست مگه يادتون رفته که در زمان کیروش یکی از بازیکنان تیم ملی که در خارج از کشور بازی میکرد و همبازی نکونام بود یه صحبت دوستانه ومشورتی که به نظر تو جواد از تیم ملی خداحافظی کنم یا نه که نکونام نامردی وبرای خود شیرینی برای کیروش این صحبت دوستانه را علنی کرد و کیروش آن بازیکن را دیگر دعوت نکرد خلاصه نکونام همچین آدمیه که رفاقت هم باهاش خوب نیست
  • مهر آنم IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۹
    والله از خدام بود نکونام بیاد پرسپولیس،نکونام بهترین بازیکن تاریخ تیم ملی بود .همیشه در سطح عالی و یکنواخت .
  • کاشمری IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۹
    چقدلنگیابه چرت وپرت افتادن مثل همیشه،کیروش بازوبند رو به نکونام داده خب مسلمه زبان میدانسته،میتونسته بی واسطه مستقیم حرفاشومنتقل کنه،وبه خاطرسنش که چن سال دیگه میتونسته بازی کنه و شخصیت مثبت
  • ایران IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۹
    بازیکن هر چند بزرگ باشد باز باید در اختیار سرمربی باشد. کاپیتان تیم ملی بعنوان رهبر داخل زمین باید از همه نظر فنی،اخلاقی پیشکسوتی در حد و اندازه بازوبند باشد...
  • شیش تایی مثل کیروش و بعضیا IR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۹
    واقعا چقدر تو نچسبی نکونام. هیچوقت از تو و کیروش خوشم نیومد. انگشت کوچیکه علی کریمیم نیستی
  • امیر IR ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۹
    علی کریمی یک بازیکن تمام عیار بود ولی جوادنکونام بازیکن تمام عیار ویاانضباط بود.علی کریمی بازیکنی رک وکم طاقت وطلبکار ازهمه بود وهست خودتان قضاوت کنید کدام یکی یرای کاپیتانی بهتراست
  • اریو IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۹
    کی روش ستمگر
  • پژمان فدایی شولی IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۹
    من یه پرسپولیسی سفت وسختم وخیایم به پرسپولیس تعصب دارم وبه شدت ازعلی کریمی وعلی دایی متنفرم چون این دوتن همیشه به دنبال اسم خودبودندبزرگی نام خودوهیچ تعصبی به باشگاه پرسپولیس نداشتندوندارندوحتی درمقطعی خودرااستقلالی دانستندبرای پرسپولیس بازیکنان بهتروباتعصبتری هست ماننده کریم باقری افشین پیروانی وصدهادیگر..علی کریمی وعلی دایی یادت باشه پرسپولیس سرورته
  • پژمان فدایی شولی IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۹
    من یه پرسپولیسی سفت وسختم وخیایم به پرسپولیس تعصب دارم وبه شدت ازعلی کریمی وعلی دایی متنفرم چون این دوتن همیشه به دنبال اسم خودبودندبزرگی نام خودوهیچ تعصبی به باشگاه پرسپولیس نداشتندوندارندوحتی درمقطعی خودرااستقلالی دانستندبرای پرسپولیس بازیکنان بهتروباتعصبتری هست ماننده کریم باقری افشین پیروانی وصدهادیگر..علی کریمی وعلی دایی یادت باشه پرسپولیس سرورته
  • واحد IR ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۹
    انصافا کاپیتان بی حاشیه فقط علی دایی بود
  • پرهام IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۹
    حرفم رو بخونین کنار هم بذارید بعد هرکدوم رو خواستین باز اسطوره کنین. کریمی که میگه فوتبال کثیف توش بازی کرد! همین آدم بابتش به خداداد فحش دادن و آخذم سپید رود چی شد؟! حالا شد فوتبال کثیف این میخواست رئیس فدراسیون هم بشه!!! حالا هم ی جور دیگه سعی کنین حرفای اسطوره ها رو کنار هم بذارید ببینین چند علی داریم و چند نفر دیگه چه دروغهایی گفتن و میگن!!!!
  • ممی IR ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۹
    من اس اسیم۴۰ساله با افتخار استقلالیم ولی خدایی کریم رو دوست دارم چون از اول کنار مردم بود واز نکونام اصلا خوشم نمی آد چه بزیکن بود چه الان که مربیه فقط به فکر خودشه خودش رو اس اسی میدونه ولی از هیچ کوششی برای زدن اس اس دریع نکرده چرا که به نیمکت اس اس برسه یه مشت لمپن رو نیمکت جمع کرده از دقیقه یک فحاشی واعتراض میکنن تا دقیقه نود ۱۰ تا گلم بخوره از رو نمیره یا داور رو مقصر میدونه یا به بازیکن خودش حمله میکنه این آدم واقعا دیوانه و خود پرسته عیبی نداره که اس اسیها هم کریمی رو دوست داشته باشن خدا پدر درودگر رو لعنت کنه علی با اس اس بسته بود دلیل رفتنش پیروزی فقط درودگر واتفاقات فینال جام رمضان داخل سالن با زی فتح بود بحرحال کریمی رو دوست دارم ومیدونم ادم درست و بی شیله پیله و دوز وکلکیه الان میتونه مدعی نیمکت پیروزی باشه ولی یه مصاحبه ویه نظر نمیده هر جاهست سالم باشه
  • ابوالفضل قاسمی IR ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۰
    نکونام پاس گل دادبه مسی توبازی با آرژانتین بعدشم کی روش باحرف رحمتی و عقیلی بیشعورترین مربی تاریخ ایران شد.به قول خداداد عزیزی اگه ایران توجام جهانی صعودمیکردازهمونجا دستورمیدادگردن برانکوروبزنن.فقط هشت سال پول ایران واگذاشت توجیبش.بی ادب تمرین ولی شخصیت ترین مربی کی‌روش بود کسی که نزاشت دستیاری آنی توکادرفنی باشه.زنده اسکوچیچ مردخاکی.
  • مهرداد IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
    کریمی فقط صدا و سیما جادوگرش کرد و گرنه هیچی نبوده و نیست حرف مفت هم در بارش زیاده
  • مهدی IR ۰۴:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
    نکونام وسط زمین یک رهبر تمام عیار بود .اقای کریمی از نظر تکنیکی خیلی خوب بود اما متاسفانه حاشیه زیاد داشت با هیچ سر مربی از دنیزلی بگیر تا قطبی و کیروش نتونست کار کنه .مسلما شرایط کاپیتانی رو با تمام احترام نداشت حتی تا وقتی که کاپیتان پرسپولیس بود این تیم همش تو حاشیه بود قهرمان نمی شد به محًض خداحافظی ایشون قهرمانی های پرسپ ایس شروع شد
  • س IR ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
    هرچی مربی بگه، علی خان حسادت نکن
  • سیاوش IR ۲۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
    من استقلالی هستم اما از نظر فنی و تکنیکی و باشگاه و تیم ملی و اخلاق منش سلطان علی کریمی است، نه پروین ونه نکونام به گردش هم نمیرسند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی