نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
استقلال خوزستان
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرپرست باشگاه استقلال خوزستان با انتقاد ار رفتار تبعیض آمیز عزیزی خادم در سفر به اهواز، گفت: آیا فوتبال خوزستان تنها باشگاه فولاد است و دیگر باشگاه های خوزستانی نباید مورد توجه رییس فدراسیون فوتبال که ذاتا فردی لاکچری است، قرار بگیرند؟

کیوان بابادی با انتقاد از بی توجهی عزیزی خادم در سفر به اهواز به تیم های فوتبال خوزستان در لیگ برتر و لیگ یک، مصاحبه ای انجام داد که در زیر می خوانید:

*در این موضوع که مجموعه فولاد خوزستان آبروی فوتبال ایران است، شکی نیست و تشکیلات این باشگاه باعث فخر و مباهات خوزستانی ها است اما آیا فوتبال خوزستان تنها باشگاه فولاد است و استقلال خوزستان، نفت آبادان، نفت مسجدسلیمان و استقلال ملاثانی نباید مورد توجه رییس فدراسیون فوتبال که ذاتا فردی لاکچری است، قرار بگیرند؟ در ضمن باشگاه استقلال خوزستان هم در یکی از مناطق لاکچری اهواز است و اگر به باشگاه ما نیز می آمد، مطمئنا کت و شلوار او کثیف نمی شد.

*روزگاری همه آرزو داشتند سفری به آبادان و مسجدسلیمان داشته باشند و آیا آقای عزیزی خادم نباید برنامه ای در سفر خود برای بازدید از این تیم ها داشته باشد؟

*چطور می شود که رییس فدراسیون در سفر به اصفهان از هر دو باشگاه سپاهان و ذوب آهن بازدید می کند اما در سفر به خوزستان این کار صورت نمی گیرد. این اقدام تنها تبعیض است.

*سفرهای رییس فدراسیون تشریفاتی و یک ژست مدیریتی است. سفری که برای استان خوزستان هیچ خروجی ندارد و تنها سفری با تحمیل هزینه روی دوش باشگاه ها و فدراسیون است.

*این که عزیزی خادم با گالری باشگاه های فولاد، سپاهان و ذوب آهن عکس می گیرد، هیچ دردی را از باشگاه های فوتبال ایران دوا نمی کند. در حال حاضر بحث من بی توجهی رییس فدراسیون فوتبال به دیگر باشگاه های خوزستانی است و حرکت و رفتار او را در سفر به اهواز، تبعیض آمیز می دانم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کوهمره_جروق IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
    عزیزی خادم داره فوتبال ایران را نابود میکنه
  • ناشناس IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
    رفته بود به اونا روحیه بده 'بعدش خادم احمقی بیش نیست
  • ایرانی US ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
    عزیزی خادم نمیتونه فوتبال ایران رو رهبری کنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی