نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
فوتسال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کمیته فوتسال قصد دارد تیم زیر ۱۹ سال ایران را به مسابقات مقدماتی جام ملت های آسیا بفرستد.

قرعه کشی مسابقات مقدماتی جام ملت های فوتسال آسیا برگزار شد و تیم ایران با تیم های ترکمنستان، مالدیو و قرقیزستان همگروه شد.

ملی پوشان فوتسال ایران طی روزهای ۲۱ تا ۲۳ فروردین سه بازی خود را در قرقیزستان برگزار می کنند.

هنوز تصمیم گیری در مورد وضعیت کادرفنی تیم ملی فوتسال ادامه دارد. پیش از این عنوان شده بود که احتمال حضور ناظم الشریعه روی نیمکت تیم ملی در این رقابت ها زیاد است اما خبرهای تازه از احتمال مربیگری وحید شمسایی در تیم ملی فوتسال حکایت دارند.

در جلسه اخیر کمیته فوتسال که عزیزی خادم نیز حضور داشت بر تشکیل تیم فوتسال امید یا زیر ۱۹ سال تاکید شد. به احتمال زیاد سرمربی این تیم علی صانعی خواهد بود و قرار است چندی دیگر در تورنمنت کافا هم شرکت کند.

در جلسه کمیته فوتسال این پیشنهاد مطرح شد که تیم امید در راستای پشتوانه سازی در مسابقات مقدماتی آسیا نیز به جای تیم بزرگسالان شرکت کند.

در دوره قبل نیز با وجود سطح پایین رقابت ها و همگروهی با تیم های درجه سه آسیا، تیم ایران با نفرات اصلی خود حاضر شد که از این بابت انتقاداتی نیز متوجه ناظم الشریعه شد.

حالا شاید با توجه به طولانی شدن پروسه انتخاب سرمربی تیم ملی فوتسال، فدراسیون فوتبال تصمیم بگیرد تیم ملی امید را به جای بزرگسالان به مسابقات مقدماتی آسیا بفرستد و پس از آن نسبت به معرفی کادرفنی تیم بزرگسالان اقدام کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی