نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
ببینید| استقلال ۳ – مس رفسنجان ۲/ استقلال از دست پرسپولیس فرار کرد
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

دو تیم استقلال و مس رفسنجان در یکی از دیدارهای هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف هم رفتند که آبی‌پوشان با برتری صدرنشینی خود را تثبیت کردند.

تیم فوتبال استقلال در چارچوب دیدارهای هفته چهاردهم از ساعت ۱۷ امروز (شنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف مس رفسنجان رفت که در این دیدار با نتیجه ۳ بر ۲ به سود استقلال به پایان رسید.

کوین یامگا (۸ - پنالتی و ۶۱  - پنالتی) و امین قاسمی‌نژاد (۸۷) برای استقلال گلزنی کردند و گل‌های تیم مس را هم گادوین منشا (۳۵ - پنالتی) و محمدرضا سلیمانی (۲+۹۰) به ثمر رساندند.

استقلال با این برد پس از چند سال در هفته چهاردهم در صدر جدول ایستاد تا با طلسم‌شکنی ۳۲ امتیازی شده و ضمن تثبیت صدرنشینی‌اش، یک هفته مانده به هفته پانزدهم، در آستانه قهرمانی نیم‌فصل قرار بگیرد. فاصله استقلال با پرسپولیس رده دومی ۳ امتیاز است و فقط شکست استقلال در هفته پانزدهم و برتری پرگل پرسپولیس برای جبران تفاضل گل می‌تواند مانع از قهرمانی نیم‌فصل این تیم شود.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، محمدحسین مرادمند، سیاوش یزدانی، مهدی مهدی‌پور، کوین یامگا، زبیر نیک‌نفس (۸۵ - آرش رضاوند)، جعفر سلمانی (۸۵ - ابوالفضل جلالی)، رودی ژستد (۸۵ - امین قاسمی‌نژاد)، محمد دانشگر، سبحان خاقانی (۵۵ - وریا غفوری) و امیرحسین حسین‌زاده (۷۷ - روزبه چشمی).

ببینید| استقلال ۳ – مس رفسنجان ۲/ استقلال از دست پرسپولیس فرار کرد/ مجیدی در مسیر خوشبختی

ترکیب مس: داود نوشی صوفیانی، مجید نصیری، فرشاد محمدی‌مهر (۷۴ - حسن جعفری)، عقیل کعبی، شاهین توکلی، سیدمهدی حسینی، مهرداد رضایی (۸۶ - مهدی کیانی)، مهدی ترکمان‌ (۸۶ - میثم تیموری)، محسن آذرباد (۸۶ - فراز امامعلی)، مجید علیاری و گادوین منشا (۷۴ - محمدرضا سلیمانی).

ببینید| استقلال ۳ – مس رفسنجان ۲/ استقلال از دست پرسپولیس فرار کرد/ مجیدی در مسیر خوشبختی

داور: محمدحسین ترابیان

نیمه اول

دقیقه ۵: کوین یامگا از سمت راست پاس کوتاهی را به دهانه دروازه ارسال کرد که امیرحسین حسین‌زاده برای باز کردن دروازه، یک قدم کم آورد.

دقیقه ۷: پاس بلند پشت مدافعان مس به کوین یامگا رسید که این بازیکن در محوطه جریمه توسط مهدی ترکمان متوقف شد تا داور مسابقه اعلام پنالتی کند.

دقیقه ۸: کوین یامگا پشت ضربه پنالتی ایستاد و موفق شد گل نخست بازی را به ثمر برساند.

دقیقه ۱۰: گادوین منشا به صورت ناگهانی و از راهی دور، شوتی را روانه دروازه استقلال کرد که توپ با فاصله بسیار کمی از بالای دروازه راهی اوت شد.

دقیقه ۱۱: جعفر سلمانی روی یک حمله سریع در موقعیت خوبی برای گلزنی قرار داشت، اما ضربه او بی‌دقت بود و از کنار زمین به اوت رفت.

دقیقه ۲۹: استقلالی‌ها که حملات خود را با نقش‌آفرینی یامگا و پاس‌های در عرض او از سمت راست طراحی می‌کردند، باز هم به دنبال رسیدن به دروازه مس از همین مسیر بودند که پیش از اینکه سبحان خاقانی از این موقعیت استفاده کند، مدافعان مس توپ را دور کردند.

دقیقه ۳۲: پاس بلند پشت مدافعان استقلال به مجید علیاری رسید که محمدحسین مرادمند با به هم زدن تعادل این بازیکن، مرتکب خطای پنالتی شد.

دقیقه ۳۵: گادوین منشا پشت ضربه پنالتی ایستاد و موفق شد این پنالتی را وارد دروازه کند.

دقیقه ۴۲: استقلالی‌ها پس از پاسکاری متعدد در یک سوم دفاعی مس با ارسال یامگا از سمت راست و ضربه قیچی برگردان رودی ژستد به موقعیت رسیدند، اما نوشی صوفیانی موفق به مهار توپ شد.

دقیقه ۴۵: امیرحسین حسین‌زاده روی یک ضد حمله سریع صاحب توپ شد و از فاصله‌ای نسبتاً دور اقدام به شوتزنی کرد که دروازه‌بان مس این بار تن به کرنر داد.

نیمه دوم

دقیقه ۴۷: توپی به داود نوشی صوفیانی رسید و دروازه‌بان مس قصد دریبل زدن بازیکنان استقلال را داشت، اما روی فشار مهاجمان آبی‌پوش دچار اشتباه و مجبور به دور کردن توپ شد که جعفر سلمانی در ادامه می‌توانست از این اشتباه برای باز کردن دروازه مس استفاده کند، اما توسط فرشاد محمدی‌مهر با خطا متوقف شد.

دقیقه ۵۹: یامگا ارسالی از سمت راست به دهانه دروازه مس داشت که این بار مجید نصیری در محوطه جریمه رودی ژستد را متوقف کرد تا ترابیان برای سومین بار در این مسابقه اعلام پنالتی کند.

دقیقه ۶۱: کوین یامگا با ایستادن پشت ضربه پنالتی، برای دومین بار موفق به گشودن دروازه مس شد.

دقیقه ۶۶: مجید علیاری اقدام به شوتزنی کرد که ضربه او از کنار دروازه استقلال راهی اوت شد.

دقیقه ۶۷: بازیکنان مس در یک سوم دفاعی استقلال با پاسکاری موفق شدند موقعیتی را برای گادوین منشا فراهم کنند که ضربه این بازیکن را سیدحسین حسینی دفع کرد.

دقیقه ۷۳: حمله مسی‌ها این بار با ارسال مهدی حسینی روی دروازه استقلال همراه شد که ضربه سر مجید علیاری به تیر دروازه برخورد کرد تا این بازیکن در گلزنی ناکام بماند.

دقیقه ۸۷: امین قاسمی‌نژاد پس از اشتباه عقیل کعبی در پاس رو به عقب برای دروازه‌بان تیمش، موفق شد با عبور از نوشی‌صوفیانی دروازه مس را باز کند.

دقیقه ۲+۹۰: ارسال مهدی کیانی از روی ضربه ایستگاهی به داخل محوطه جریمه استقلال، روی تعلل مدافعان و ارسال کوتاه به دهانه دروازه، توسط محمدرضا سلیمانی تبدیل به گل شد.

دقیقه ۳+۹۰: مهدی مهدی‌پور با کارت زرد داور جریمه شد.


خلاصه دیدار استقلال و مس رفسنجان را در ویدیوی زیر ببینید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • هادی IR ۱۷:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
    استقلال اصلا تاکتیکی برای حمله نداره، چه راحت هم ضد حمله میخوره
    • شمسعلی IR ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
      خخخ همه در برابر داور برابرند و کیسه برابرتر . فوتبال پاااک یعنی این! البته حتم بدونید مجیدی در پایان بازی از قضاوت راضی نیس و میگه داور میتونست عادلانه تر سوت بزنه و چند تا پنالتی دیگه برامون نگرفت!!
    • نوری IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
      دلم خیلی برای کرمان میسوزه اون از تیم گل گهر اینم از مس، گمونم کیسه دوس داشت همه تیمهای لیگ از کرمان بودن تا راحت سر همه رو ببره و حق همشون رو بخوره ! جام گرفتن این جوری همه نوبره
    • کیسه حموم لجن IR ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
      بازم داور بازم تقدیم گل یه کیسه کش دیگه؟! این هفته عقیل کعبی کیسه کش؟! شرافت در گرانیست که به هر بی سر و پایی ندهند؟! جمع کنید این لجن کاری کیسه حموم لجن حکومتی رو
    • داوران دوست نادی الکیسه IR ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
      داور و کمک‌معیشتی افزایش پنالتی ۳ مس رفسنجان ۲ زور مس به کیسه رسید ولی به داوری نرسید
    • وزرات ورزش کیسه و فدراسیون آبی IR ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
      کیسه نیاز به بازی نداره داوری ها بازی ها براشون در میارن کمیته داوران تا اطلاع ثانویی برای کسب سه امتیاز،کیسه افزایش سهمیه پنالتی کمک معیشتی ادامه خواهد داشت
    • نیکویی IR ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
      واقعاً ‌هم مسیر خوشبختی ! منو اینهمه پنالتی محاله محاله ، منو اینهمه خوشبختی محاله محاله . گمونم اگه بازی رو نمیبردن داور آخر بازی خودش براشون گل میزد
    • داور ترابیان اسطوره کیسه IR ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
      داور داشت برای کیسه هتریک پنالتی می کرد خخخخخ
    • یادگار IR ۱۹:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
      مدافع استقلال باید اخراج می شد .چند بازی هست داور علنا استقلال را کمک معیشتی می کند..کلمه به داور احترام بذارید خیلی کاربرد دارد..
    • حسین IR ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
      آره در مسیر خوشبختی منتهی این مسیر یکدفعه به بن بست بدبختی خواهد خورد قهرمانی شخصیت و لیاقت می خواد که کیسه نداره
    • استقلال قهرمان IR ۲۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
      همین که لنگ تاکتیک داره و گل نمی خوره کافیه! برای ما طرفدار های استقلال مهم نتیجه ی بازی البته اگه همه ی تیم ها مثل تیم خوب مس، جلوی استقلال خوب بازی کنن، استقلال هم می تونی بازی خوبی انجام بده، البته هنوز بازی استقلال شکل خوبی پیدا نکرده ولی اگر رو به جلو بازی کنه و گل های بیشتر ی بزنه، حتما به آرامی به بازی در خور شأن خودش هم خواهد رسید.
    • حسین IR ۰۸:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۹
      رحم کردن به این لنگیها خطاست مااستقلالی ها دلمان براشون سوخت که گلممد و دار ودسته اش زورشون به سیدعباس تک وتنها نرسید ولی لنگی جماعت نه منطق دارد ونه شعور به نطر من بی منطق ترین آدمهای روی کره زمین همین لنگیها هستند شما ببینید آنجا چه‌ برعلیه گل ممدی نوشته اند واینجا دراثر سوزش زیاد که استقلال بااقتدار می‌برد چه کامنتهای جاهلانه نوشته اند من نمی‌دانم چرا هفته گذشته پنالتی مفت برای لنگ پوشان گرفتند تا گلممد با تکماده مقابل تراکتور پیروز شود بنده خدا داور پرسپولیس وپدیده همه جوره کمک کرد که لنگیها مافیایی پیروز شوند از کارت‌های پی درپی به به بازیکنان پدیده تا اخراج یکی ازبازیکنان پدیده وگرفتن ۵دقیقه وقت اضافه و۲دقیقه دیگه اضافه بر۵دقیقه دیگه داور دراین مساوی هم به لنگ پوشان کمک شایانی کرد بمانند بازیشون باهوادار که بازی باخته رابا کمک جناب داور مساوی کردند اگرانصاف باشد امتیازات لنگیها مافیایی فوتبال تا الان با کمک داوران زحمت کش بوده وگرنه پرسپولیس باید درجایگاه پدیده قرار می‌گرفت خطاب به لنگیها بی منطق به خصوص خطاب به آن حسين لنگی بی منطق بنده حسین استقلالی واصیل هستم که درصدرجدولیم
    • داوران محترم IR ۰۸:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۹
      استقلال قهرمان سرور لیگ ایران تبریک به همه فوتبالدوستان ماحالا حالا صدرجدولیم دیگه داوران کاری ازدستشون برنمي آید که برای گلممد انجام بدهند همه جوره کمک کردند که الان لنگ در رده دوم است
    • آبی آسمانی IR ۰۸:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۹
      مااستقلالی ها خوشبختیم با شاه فرهاد
    • حسین IR ۰۸:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۹
      گلممد یادت باشه فرهاد سرورته
    • منطق لنگ IR ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۹
      لنگیهای متوهم وقتی مساوی یا باخت می آورند داورمقصره وقتی که می‌برند خودشون بودند بی منطق مثل لنگی
    • کی‌روش IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۹
      کامنتهای لنگیها را که نگاه میکنی بوی نفرت وحسادت می‌دهند ومی سوزند چون منطق ندارند تا بزرگی تیم استقلال بزرگ را ببینند مااستقلالی ها بااین جماعت بی منطق روبرو هستیم بقول کیروش بزرگ که فرمود هرچه با منطق وبا مرام دیدم استقلالی بودند وهرچه بی منطق دیدم لنگی بودند
    • حسین IR ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۹
      لنگیهای عزیز بجای کری خواندن بی مورد بروید وفکر جانشینی برای یحیی باشید چون بی مایه فتیره
    • حسین IR ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۹
      خوشبختانه شاه فرهاد کامنتهای سخیف لنگیها را نمی خواند پس اینجا مناسب نیست برای درمان سوزشتون لنگ صفتان یک نفر یا کامنتهای مختلف علیه سرورشون استقلال کبیر کامنت می‌گذارد حتی با اسم مستعار واستقلالی که به اصطلاح جمعیت لنگ پرستان زیاد است کدام استقلالی واقعی هست که خوشحال نباشه ازبردهای شاه فرهاد همه ما استقلالی‌ها واقعی خوشبخترینیم وروحیه عالی داریم شما چطوری لنگی
    • سپاهان IR ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۹
      اگر زاهدی فرنبود لنگ زیر سپاهان قرار می گرفت سوزش لنگیها مافیایی واقعی است
    • حسین IR ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۹
      عجب لنگیهایی وجود دارند که اینقدر ازبردهای سرورشون استقلال درسوزشند
    • /// IR ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۹
      در جواب کاربر هزار چهره و سایر دوستان پرسپولیسی:حداقل یک زحمتی به خودتان بدهید و نظرات کارشناسان داوری را نگاه کنید و بعد چرندیات بنویسید،هر سه پنالتی درست بود،هم پنالتی های استقلال و هم پنالتی مس،واقعا وقاحت هم حدی داره چطور نظر کارشناسان به نفعتان باشد قبول دارید اما به ضررتان باشد نه؟حالا خوب است مس هم با پنالتی کار را به تساوی کشید چطور پنالتی آنها درست است و پنالتی استقلال نه؟اون کاربری هم که به عقیل کعبی اشاره کرده بود باید بگویم که شما به فکر گل به خودی های تیم ها مقابل پرسپولیس باشد و نه پاس به عقب اشتباه عقیل کعبی،این کاربر هزار چهره هر بازی که استقلال ببرد یک حرفی برای گفتن دارد،اگر با اختلاف یک گل ببرد میگوید داوری مقصر بوده و اگر پرگل ببرد میگوید دروازه بان حریف مقصر است!!من به جای شما از این نظرات چرک خجالت می کشم،در ضمن شما به فکر تیم خودتان باشید که تیم قعر جدولی پدیده را با گل به خودی هم نتوانستید ببرید،۹۰ دقیقه میشینید بازی استقلال را میبینید آخرش میبرد برای اعصابتان خوب نیست.
  • تاجی اصیل IR ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
    متأسفانه هر بازی منتظر یه تاکتیک از این تیم هستیم اما دریغ از چهار تا حرکت ترکیبی دریغ از چهار تا پاس! آخه در فوتبال امروز دنیا پاس عرضی در نیمه زمین خودی چه معنی داره؟! خوبه این ایتالیایی اومد و گرنه معلوم نبود با این اوضاع خراب تاکتیکی کجای جدول بودیم. آره من لنگیم من پیروزیم من پرسپولیسیم! ول کنید تو رو قرآن بذارین یه مربی رزومه دار بیاد . این تیم نیم فصل دوم سهمیه هم نمیگیره برید همون صفحه اینستاشو فالوو کنید چیکار به باشگاه تاج دارین آخه! با چهار تا کتاب تاکتیک خوندن و چهار تا دوره رفتن که نمیشه مربی بزرگی شد اگه این جوره که از فردا همه برن مربی بزرگ بشن!!
    • تو لنگی هستی IR ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
      لنگیها ساکت . تیممون صدر جدوله . با بهترین خط دفاع و بهترین خط حمله لیگ . ما بازی زیبا نمی خواهیم فقط قهرمانی . تیم چند ساله قهرمان نشده این فصل فقط نتیجه از فصل بعد بازی زیبا .
    • استقلال قهرمان میشه ......................... IR ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
      تو و اون بالایی (هادی که شاید خودت باشی )حتی لنگی هم نیستی کارتون چیز دیگه ای هست سلام ما رو به مددی و سعادتمند و سایر دست نشاندگان وزارتیون برسون بگو پشت گوشتون رو اگه دیدید بازگشت هم خواهید دید
    • استقلال قهرمان IR ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
      حالا شما خیلی خودت رو ناراحت نکن بالاخره پیش میاد، درست میشه، مگه لنگ افتضاح بازی می کنه کسی ناراحت میشه؟
    • مسعدو IR ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
      عزیزم لیگ امسام فشرده اس رفتارهای عجولانه شما تم رو میبره تو حاشیه سپاهان با اون بازیکنا و فوتبال زیبا بیشتر باخت داده این تیم موفق میشه فراموش نکن از چه شرایطی بدی بیرون اومدیم زمان بدید چرا اینقدر غر میزنید
    • ده ساله ندیدن IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۹
      اره ده ساله ندیدین بدجوره شده غده تو انتهای روده بزرگ 😂😂
  • ارتش سرخ IR ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
    سهمیه پنالتی تونم رسید ناراحت نباشید این بازی دوتا سهمیه داشتن
  • م IR ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
    خدا برکت پنالتی
  • ک م IR ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
    آقا فرهاد با کنار گذاشتن بابک مرادی تکنیکی،هم اشتباه بزرگی رو انجام می دی، هم دل هوادارها رو می شکنی و اونها رو از خودت نا امید میکنی.به تیم هم ضرر می زنی.اینقدر لج نکن.بابک خیلی میتونه موقعیت سازی کنه.
  • کوهمره_جروق IR ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
    هر بازی یه پنالتی برای استقلال کنار گذاشتن. این دفعه دو پنالتی خیلی مسخره هست.سرکار خشت لو و دالتون ها لیگ را به گَند کشیدن
  • استقلال جماران DE ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
    به نطر میرسه تمام ارکان حکومت به داورها دستور دادن تو هر بازی واسه تیم حکومتی پنالتی بگیرن تا بعد از ده سال حسرت قهرمانی یه جام تقدیمشون کنن . تیمی که هشتاد دقیقه زیر فشار مس رفسنجان بود با دوتا پنالتی برنده شون کردن . تیمی که هیچ تاکتیک و برنامه ای واسه گل زدن نداره فقط داورها با گرفتن پنالتی میتونن قهرمانش کنن
  • کامران IR ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
    مجیدی درمسیره بدبختیه با این سبکه بازی .تا کی میخاین با گلایه اهدایه داور و اشتباهه بازیکنایه حریف گل بزنید.یه حملیه درستو حسابی که با کاره تیمی باشه ندیدیم از این تیم .اصلا تاکتیکی برایه حمله نداره این تیم .هیچی نداره این فقط منتظره پنالتی گرفتنو اشتباهاته حریفه
    • استقلال قهرمان IR ۰۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۹
      احتمالا یحیی در مسیر خوشبختی هستش با ۴ امتیازی که در برابر دو تیم ته جدولی از دست داده
  • H IR ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
    باز رضاوند اومد تو زمین استقلال گل خورد
  • ناشناس IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
    بچه ها خسته نباشید از اینم میتونید بهتر باشید...فقط برد می‌خواستیم بدست اوردیم:)
  • لنگی IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
    لنگیا بریدتوبه کنید
  • نادر IR ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
    خاک تو سرت مجیدی با این تیمت جلویه یه تیمه تازه لیگ برتری شده هیچ حمله ای نکردی .با دوتا پنالتیه مفتو یه اشتباهه بازیکنه حریف .خاک تو اون سرت اخه این چه وضعیه برنامت برایه حمله کردن موقعیت ایجاد کردن چیه خداوکیلی بگو؟؟؟ چرا از ارسلان استفاده نمیکنی لعنتی؟ اینم میخای بالجبازی مثله دیاباته فراریش بدی
    • استقلال قهرمان IR ۰۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۹
      لنگی عزیز، همین تیم تازه لیگ برتری شده به قول شما , خیلی بهتر بازی می کنه از تیمی مثل پیروزی، چرا وقتی به زور در تهران از همین تیم یک امتیاز گرفتید، در مورد تیم قابل احترام مس، اینطور صحبت نکردید؟
  • سیدرضا IR ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
    بازهم استقلال تونست در یک بازی شطرنج گونه و تاکتیکی و آنالیز کامل مس توسط تیم فنی شاه فرهاد که ردپای مربی خوش فکر و فوتبال بلد نیمکت تیم ملی ایتالیا در این بازی بابرنامه به چشم میومد باشگاه ثروتمند و پرخرج مس که فوتبالی به مراتب بالاتر از تیمهای مدعی و آسیایی لیگ برتر ارایه میده و پرسپولیس با استفاده از اشتباهات داوری به سختی از این تیم یک امتیاز بگیره رو شکست داد و تونست به تنهایی در صدر جدول تکیه بزنه و رکوردهایی باور نکردنی خلق کنه ، بدون حتی یک باخت از چهارده بازی نه برد کسب کنه و میانگین امتیاز دو و سه دهم از هربازی بدست بیاره یعنی در پایان فصل امتیاز عجیب هفتاد . گل خورده و زده ی تیم هم هیچ جای بحث نداره بیستو یک گل زده ، فقط پنج گل خورده در چهارده بازی . من موندم تو کار اونیکه اصیل میدونه خودسو .آقای بااصالت همه آررو داریم بزرگانی چون رایکوف و استرا رو نیمکت ماباشن که در اونصورت همونطورکه منصورخان کنار رایکوف کارکرد شاه فرهادهم از کار با استرا مانندی خوشحال میشه اما اینکه بغض شخصی از شاه فرهاد باعث این حرفا باشه اسمش اصالت نیست . چطور یه تاجب اصیل منتظر باخت تیمش هست
    • تاجی طبرستانی IR ۰۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۹
      اينقد خوب آمار میدی می تونی بگی از14بازي استقلال چند موقيعت خطرناک ایجاد کرده????اگه فقط نتیجه مهمه پس چرا تلویزیون فوتبال پخش کنه!!!به جاش برنامه آشپزی می بینیم و نتیجه رو هم بعدا می فهميم.پس سرتو ازتوبرف درآر که استقلال نیازی به طرفداری مث تونداره،برعکس تاجی اصیل.
    • حمید علوی CA ۰۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۹
      سید این صفای وجودتو دوسدارم. خوشم میاد انقدر باحال و فوق مثبت و ابر خوشبینانه به مسائل نگاه میکنی.
  • جواد IR ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
    بابو ازپنالتی که داورها برای کیسه می‌گیرند غیر از پنالتی هم میشه گل زد که شما کیسه اینا بلد نیستید درضمن به شکایت نساجی و فولاد جواب بدید این دیگه چه عدالتیه
  • تاج IR ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
    من نمیدونم مشکل هوادار ها و پیشکسوت ها با فرهاد مجیدی چیه بابا اگه تیم نتیجه نمی‌گرفت اگه الان با اختلاف صدر نبود گل نمی‌زد نمی‌برد یه چیزی ولی تیم داره عالی نتیجه میگیره صدر جدوله اگه تیم تاکتیک ندارع و بد بازی می‌کنه چرا چند هفته است صدر جدوله و باختی هم نداده توروخدا دیگه این‌همه نگین تیم داره بد بازی می‌کنه هر وقت جام نگرفت آخر فصل اون موقع دیگه یه چیزی میشه گفت الان که تیم خوبه آرامشش رو بهم نزنید
    • اس س ضد مافیا IR ۰۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۹
      برخی حسادت میکنن برخی که دشمن استقلال هستن برخی هم حتما از نون خوردن افتادن !!!!!
    • استقلال قهرمان IR ۰۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۹
      تاج عریز، اینا نه طرفدار و نه پیشکسوت نیستند، لنگیایی هستند که از برد سرورشون ناراحت هستند و این ناراحتی با تساوی جلوی تیم شانزدهم جدول تشدید شده
    • تاج آسیا IR ۰۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۹
      این پنالتی های مفت رو کم کن ببین چی از تیم میمونه؟!
  • استقلال قهرمان IR ۰۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۹
    نمی دونم واقعا فاز لنگیا چیه، از داوران چه انتظاری دارند؟ نکنه انتظار دارند مثل دربی که پنالتی استقلال رو نگرفتند، تو همه ی بازی ها حق استقلال خورده بشه؟ اون تیم حکومتی لنگ هست که با لابی گری پنالتی به حق استقلال رو جلوش نمی گیرن. تیم حمله می کنه و مدافع با خطا مانع گل زنی میشه اونوقت داور نباید پنالتی بگیره چرا چون تیم استقلال هست و لنگ جماعت ناراحت خواهند شد.
  • شهرام IR ۰۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۹
    داور برا لنگ سنگ تموم گذاشت ، هند دست کمال کامیابی نیا که تو محوطه جریمه پدیده رو برین ببینید هند واضح که اخراج داشت ولی داور بی خیال ، همه قضاوتها به نفع لنگ _ پنالتیهای استقلال ببینید پاهای بازیکن میزنن پنالتی دیگه ، پنالتی این نیست پس چیه ، لنگیهای فرافکن عیبهایخودشون به زیادیهای بقیه میگن بعضی طرد شده های بی لیاقت از داغ دل کارد خوردشون حرف مفت بی منطق میگن ، گذشته و تصاویر ثبت شده با سند و مدرگ گویای همه چیز هست ،حرفهایی که از کینه حسودهای مفت خور بیرون داده میشود
  • کامران زارعی IR ۰۴:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۹
    درود تمام صحبت های، عزیز ام(تاج)،: رو تایید میکنم استقلال به روز ترین ،تیم ایرانه بدونه شک، با برنامه ریزی و بهتربن تاکتیک داره بازی میکنه، و این هم بازی زیبا این همه ،موقعیت،واقعا نمی بینید،یامگا و ژستد چقدر عالیه،ژستد چقدر تاثیرگذار فقط آرامش و همدلی درود بر همه طرفداران استقلال کبیر
  • 6 IR ۰۷:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۹
    هر بازي يه سهميه كمك معيشتي پنالتي براي كيسه
  • هوادار دلسوز IR ۰۸:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۹
    استقلال با زور داوری برد اگه مرادمند اخراج‌میشد آن‌موقع استقلال باخت سنگینی میداد پس داوری و دادن امتیازهای یامفت استقلال را به صدر جدول رسانده نه بازی بازیکنان
  • تابش IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۹
    سلام 🤩اگه استقلال از همه ی تیم ها جلوتر نمی زد بعید بود. آخه اون مجیدی رو داره چرا عقب بمونه 👍
  • سیدرضا IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۰
    واقعا باید به حال اون هواداری که با شامورتی بازی هویت قرمز و یا واقعی خودشو مایه ی شرمساری میدونه و بعنوان یک استقلالی یا با اسامی مختلف نظر میده حتی نباید تاسف خورد ، چون سرخوردگیهای زندگی شخصی باعث میشه اینجا عقده گشایی کنن دوستان استقلالی این افراد که تنها خودشون خودوشونو لایک میکنن حتی ارزش پاسخگویی و دیسلایک کردن هم ندارن .بزارین تو این دنیای مجازی عقده گشایی کنن شاید دنیای حقیقی بهتر زندگی کنن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی