نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
قهرمان جوان تیراندازی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

قهرمان جوان تیراندازی به اهداف پروازی در اثر یک اشتباه مرگبار جان خود را از دست داد.

کریستین گیلی ستاره تیراندازی به اهداف پروازی در اثر شلیک کردن ناخواسته به شکم خود در حالی که برای شکار تفریحی همراه با دوستان خود بود، جان خود را از دست داد.

رسانه‌های ایتالیایی نوشتند که این تیرانداز جوان و ۱۹ ساله در منطقه پیسا بعد از حضور آمبولانس مورد درمان فوری قرار گرفت اما شدت جراحت به حدی بود که او جان خود را از دست داد. گیلی در حالی که قصد برداشتن گلوله را داشته تفنگ خود را خم کرده و ناگهان به شکم خود شلیک کرده است، این توصیف خبرگزاری ایتالیایی آنسا در مورد این ماجرا است.

آنسا همچنین نوشته که پزشکان تلاش کردند با عمل جراحی روی شکم او این جراحت را درمان کنند اما تلاش آنها نافرجام بود و شدت خونریزی منجر به از دست رفتن این ستاره تیراندازی شد.

لوچیانو روسی، رئیس فدراسیون تیراندازی ایتالیا ناراحتی خود را بابت مرگ گیلی ابراز و با خانواده او همدردی کرد: «اکتبر سال گذشته، تیرانداز جوان ما به عنوان قهرمانی جهان در رقابت تیمی تیراندازی و ترکیبی دست یافت و در رده انفرادی نیز رتبه سوم را در مسابقات جام جهانی در لیما پرو به دست آورد. در ماه می ۲۰۲۱، او مدال طلای انفرادی، تیمی و میکس را در رقابتهای جام ملت‌های اروپا در کرواسی به دست آورد. در این لحظه فقط می‌توانیم به او ادای احترام و سکوت کنیم و با خانواده‌اش بابت این تراژدی که هر قلب هر انسانی را به درد می‌آورد همدردی کنیم.»

فدراسیون جهانی تیراندازی نیز بابت مرگ کریستین گیلی ابراز تاسف و اندوه کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی