نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
قلعه نویی و عنایتی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

امیر قلعه نویی و غلامرضا عنایتی مربیان دو تیم گل گهر و هوادار پیش از بازی در هفته چهاردهم لیگ برتر برخورد بسیار گرمی با هم داشتند. اما پس از بازی یک اتفاق باعث دلخوری استاد از شاگرد شد.

آنها بعد از بازی گل گهر و هوادار هم به خوبی با هم خوش و بش کردند اما مصاحبه سرمربی تیم هوادار در کنفرانس خبری بعد بازی بد جوری سرمربی تیم گل گهر را ناراحت کرد.

غلامرضا عنایتی در مصاحبه بعد از بازی تیم گل گهر را متهم به اتلاف وقت کرد! این در حالی است که در فصل جاری هیچ مربی دیگری چنین نظری نداشته و این اتهام متوجه امیر قلعه نویی نبوده است.  

عنایتی بعد از بازی در کنفرانس خبری گفت: «داور فوق‌العاده خوب کار کرد و به او خسته نباشید می‌گویم. او کاملاً مسلط بود و فقط من به وقت اضافه نیمه اول شک داشتم. وقتی تیمی مثل گل‌گهر از دقیقه ۱۰ دنبال اتلاف وقت است یعنی ما خیلی خوب بودیم. این بازی از آن روزهایی بود که گل‌گهر خیلی دوست داشت وقت کشی کند و پیروز شود. وقت اضافه‌ای که در نیمه دوم گرفته شد منصفانه بود.»

رضا عنایتی

بعد از این مصاحبه سرمربی گل گهر برای غلامرضا عنایتی پیغام داد که شاگرد او در قامت مربی نباید چنین مصاحبه‌ای می‌کرد؛ از همه مهمتر اینکه او (امیر قلعه نویی) هیچ گاه به شاگردانش نگفته در برابر تیمی چون هوادار وقت تلف کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • deep blue IR ۰۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۰
    جناب.عنایتی.هم.همسان.تمام.افرادی.که.با.این.مربی.که.تزش.هدف.وسیله.را.توصیف.می.کند.همکاری.کرده.به.ترفندهای.بزرگوار.کوچک.ضدفوتبال.که.استاد.تکنیک.و.تاکتیک.های پلشتی.وپلیدی.های.ضد.اخلاق.ورزشی.وانسانی.است.کاملن.آشناست.و.واقعیت.را.بیان.کرده.است.قندلی.به.اندازه.ای.بی.معرفت.است.که.به.مظلومیت.تیم.عنایتی.هم.بی.تفاوت است.می.گوید.که.تیمی.مثل.هوادار.وقت.کشی.نمی.خواهد.هم.به.شخصیت.تیم.هوادار.توهین.می.کند.وهم.وقت.تلف.کردن.را.تایید.می.کند.کل.یوم.بزرگوار.جربوزه.وجرات مربیگری.تیمی.همسان.هوادار.را.که.پشتیبان.سیسیلی.ومدیران.ثروتمند.صمتی.ندارد.در.خود.می.بیند.؟نه.مشحص.است.مربیگری.این.عنصر.مافیایی.ریشه.دار.را.در.قبال.تیم ملوان.را.به.حاطر.بیاورید.دمت.گرم.جناب.عنایتی.چون.فردای.فوتبال.از.آن.شما.وامثال.شماست.وقت.ریشه.کن.شدن.مافیا.نزدیک.است.
  • واحد IR ۰۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۰
    یعنی عنایتی به جایی رسیده به گلگهر بگه وقت تلف کردی؟؟؟؟خخخخخخ زرشک البته که داور گل هندبالی رو قبول کنه (مقابل سرورش پرسپولیس)از این بهتر نمیشه.
  • ابرام US ۰۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۰
    این یک اقدام جانبدارانه از تیم جنا ب «قندلی»است . اینکه تا کنون کسی چنین اتهامی به تیم «قندلی» نزده است که دلیل برایت تیمی نمی شود از وقت کشی و ...... . ! خب آقای عنایتی این اتهام را زد . «قندلی» طبق معمول دوست دارد القاب بهترین مربی و پر افتخار ترین و و با کلاس ترین وووووووووو رابه نا ف اش ببندند و به به و چه چه به او و تیم اش بکنند و دست آخر خودش بزبان بیاید و بفرما ید به کمک ایمه «ع» واون بالایی پیروز میدان شدیم و اجنبی پرست ها و طرفداران عمر و عاص هم هیچ غلطی نتوانستند انجا م دهنهد .
    • تاج کبیر سرور لنگ حقیر IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۰
      چته ؟؟؟؟؟؟ یه ۳تا نفس عمیق بکش ۱۰ تا بشین پاشو برو یه لیوان آب بخور یه چرتی هم بزن داداش گلم چته آخه این همه ب خودت فشار میاری مگه این اخباره چیز..... واست نون و آب میشه ک اینجوری روح و روان خودتو سوهان کاری میکنی
  • ابرام US ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۰
    روزگار نابسان جناب «قندلی» علیهما و علیه =========================================================================================== دلخور شدم ای دوستان ٬ بیرون شدم از گلُسِتان....... با حا ج« فتل» گشتی زدم ٬ شاید روم در بوستان =========================================================================================== اینجا به سیر جان آمدم ٬ از جان خود سیر آمدم .......... سر گشته حیران آمدم ٬ در جمع جمعی دوستان ============================================================================================= گفتند مرا خود جملگی ٬« قندل » چرا دیر آمدی ......... حا جی به قربانت رود ٬ گفتند جمع دوستان ============================================================================================= حالا جناب «قندلی»٬ لطفا بشین رو صندلی ......... این راتمام کُمَلین ٬ گفتند مرا ای دل ستان ============================================================================================ اکنون بباید تا کمی ٬ آسوده خا طر گشتمی ........ این «اسکویچ» اجنبی ٬ شا خ است مرا ای دوستان
    • رامین IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
      کمی شعور! رو با شعر قاطی کن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی