نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
قربانی: در رقابت‌های جهانی یونان شانس سه مدال طلای انفرادی داریم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شهروز قربانی، مربی تیم وزنه برداری جوانان تشکیل دومین اردوی این تیم برای شرکت در رقابتهای جهانی یونان را منوط به انتصاب سرپرست جدید فدراسیون وزنه برداری دانست.

او با اشاره به کنار گذاشتن علی مرادی رییس سابق فدراسیون به علت بازنشستگی و عدم انتصاب سرپرست جدید از سوی وزارت ورزش تاکید می کند : کادر فنی جوانان برنامه های تمرینی و زمان بندی اردوهایش را در اختیار کمیته فنی قرار داده است. با توجه به شرایط حاکم تا انتخاب سرپرست جدید نمی توان اردویی را برپا کرد. قرار بود دور جدید تمرینات در رشت دایر شود که باید  تا انتصاب سرپرست صبر کنیم.

قربانی ادامه می دهد: «طبق برنامه درمغان تمرینات قدرتی انجام دادیم و به  همین خاطر از ۱۴ وزنه بردار دعوت شده رکوردگیری نشد. حالا همین تعداد به اردوی دوم دعوت می شوند، ضمن اینکه اگر وزنه بردار مستعدی در فینال لیگ وزنه برداری جوانان باشگاهها مشاهده شد از او برای شرکت در اردوی تیم ملی دعوت می کنیم.»

دستیار سعیدعلی حسینی با اشاره به همزمانی اردوها و فینال لیگ وزنه برداری این رده سنی در تهران می گوید : تمامی ۱۴ وزنه بردار دعوت شده به اردوی جوانان در فینال لیگ وزنه خواهند زد از همین رو از ستاد مبارزه با دوپینگ خواسته شده  به هنگام برگزاری لیگ از این وزنه برداران تست دوپینگ بگیرد. کادر فنی در پایان لیگ که رکوردگیری از ملی پوشان جوان نیز محسوب می شود، بر روی نام تعدادی از آنان خط خواهد کشید تا اردونشینان مشخص شوند. »

قربانی در باره چگونگی اعزام جوانان به رقابتهای جهانی یونان که فروردین ماه سال آینده است هم گفت : با توجه به مشکلات مالی فدراسیون  هنوز مشخص نیست که تیم کشورمان با ترکیب کامل می رود یا نه.  اگر پول باشد در همه اوزان شرکت می کنیم و در غیر این صورت تنها وزنه بردارانی که شانس کسب مدال دارند به یونان می روند.»

مربی تیم ملی وزنه برداری همچنین می گوید: «اگر با ترکیب کامل برویم، مطمئنا یکی از سکوهای قهرمانی را بدست می آوریم. ضمن آنکه در رقابتهای انفرادی نیز شانس کسب سه مدال طلا داریم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی