نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
نادر فریادشیران
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: کمیته بدوی صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال قصد قهرمان سازی از رئیس فدراسیون فوتبال را داشت و می‌خواست عزیزی خادم را تبدیل به سوپرمن کند.

نادر فریاد شیران در مورد دلایل حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا و ماجرای کمیته بدی فدراسیون فوتبال سخن گفت. بخش هایی از مصاحبه فریادشیران را در زیر می خوانید:

*این مساله دو وجه دارد اول اینکه ما در طول این ۴۳ سال اقدام‌های لازم را برای حرفه‌ای سازی باشگاه‌هایمان انجام نداده‌ایم و هر ساله باشگاه‌های ما با همکاری فدراسیون فوتبال و تعامل با AFC مجوز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را دریافت می‌کردند.

*به نظرم کمیته بدوی صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال قصد قهرمان سازی از شخص رئیس فدراسیون فوتبال را داشت و می‌خواست عزیزی خادم را تبدیل به سوپرمن کند.  به همین دلیل در کمیته بدوی صدور مجوز حرفه‌ای سختگیری‌های زیادی نسبت به باشگاه‌های فوتبال ما انجام گرفت و مجوز حرفه ای این دو باشگاه صادر نشد اما دو روز بعد در جلسه‌ای با حضور مدیر مسابقات سازمان لیگ، رئیس فدراسیون فوتبال و مدیران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس مجوز حرفه‌ای صادر شد و همه این موفقیت را تبریک گفتند.

*کمیته بدوی صدور مجوز حرفه‌ای در گام اول سختگیرهای زیادی انجام داد و مجوز این دو باشگاه را صادر نکرد اما بعد که دیدن ناجور شده است شرایط تغییر کرد اما دیگر شاخک‌ها و حسگرهای AFC فعال شده بود زیرا ظرف دو روز اعلام شد با تدبیر عزیزی خادم و حمید سجادی وزیر ورزش مجوز حرفه‌ای دو باشگاه صادر شده، غافل از اینکه ما زیر نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا هستیم و مدام ما را رصد می‌کنند. در واقع خطای اول را کمیته بدوی انجام داد و ما با دست خودمان این بلا را سر فوتبال خودمان آوردیم.

*مصطفوی نباید با نماینده مجلس آنگونه صحبت می‌کرد؛ اگر او واقعا دغدغه نان و آب مردم را دارند می‌توانند در جاهای دیگر این صحبت‌های خود را مطرح کنند زیرا در آن برنامه تلویزیونی مصطفوی باید در مورد فوتبال صحبت می‌کرد و اینکه چرا کمیته بدوی صدور مجوز حرفه‌ای چنین رایی را صادر کرده است.

*همه می‌دانیم در کشورمان مشکلات اقتصادی زیادی داریم و دولت جدید هم با شعار رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم به صحنه آمد اما در آن برنامه تلویزیونی بحث بر سر فوتبال و حذف استقلال و پرسپولیس بود و اینکه چرا آنها مجوز حرفه‌ای به استقلال و پرسپولیس نداده‌اند. او باید در این زمینه صحبت می‌کرد. از سویی دیگر خوبان عالم در این زمان‌ها به درد می‌خورد و در این جور مواقع باید خوبان عالم وارد میدان می‌شدند و زمینه حضور استقلال و پرسپولیس را در لیگ قهرمانان آسیا فراهم می‌کردند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حقیقت تلخه IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۰
    جناب فریاد شیران مغلطه نکنبد، مصطفوی نگفت دغدغه نان و آب مردم رو دارم! چیزی که هم ما و هم شما شنیدیم این بود که مجلس و سیاست اجازه ورود در فوتبال رو نداره چون فیفا اجازه نداده و مصطفوی هم به نماینده گفت فوتبال ربطی به شما نداره و در حیطه اختیارات شما نیس، چیزهایی ورود کنید که اجازشو دارین یعنی همون آب و نان مردم ! که متأسفانه تا الان کار مفیدی هم در این مورد آب و نان که اجازه ورود دارن ، انجام ندادن
  • خدایا بسه دیگه ................. IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۰
    به نظر م علت اینکه خوبان عالم در قضیه مجوز حرفه ای وارد عمل نشدن بخاطر این بوده که اون رو باهاشون حساب نکرده بودن فکر کرده بودن کل کارهای فدراسیون رو قراره بی کم و کاست اونا انجام بدهند و خادم فقط باید کت شلوار نو بپوشه و هی عکس بندازه آخه خوش تیپ کی بودی تو خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • کوهمره_جروق IR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۰
    مصطفوب تا وقتی زنده هست برای نابودی پرسپولیس تلاش میکنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی