نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟
۱
قایدی نوراللهی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رسانه اماراتی از شکایت هواداران شباب الاهلی به دلیل غفلت مدیران باشگاه برای تعیین تکلیف آینده لژیونرها خبر داد.

نشریه «الاتحاد» امارات در گزارشی به وضعیت مبهم لژیونرهای قدیمی و جدید شباب الاهلی در نقل و انتقالات زمستانی پرداخت که باعث نگرانی هواداران این تیم شده است.

این رسانه معتبر اماراتی، نوشت: توماس اولسن نروژی و فدریکو کارتابیا آرژانتینی دو لژیونر جدید شباب الاهلی هستند که با وجود تایید مهدی علی مربی تیم اما مدیران باشگاه تا الان قرارداد این دو بازیکن خارجی جدید را ثبت نکردند. این کوتاهی مدیران باشگاه در ثبت قراردادها باعث شده تا هواداران الاهلی نگران شوند.

هواداران شباب الاهلی منتظر هستند تا مدیران باشگاه از امروز وارد عمل شوند تا قرارداد لژیونرهای جدید ثبت شود و تکلیف بقیه بازیکنان خارجی نیز مشخص شود.

البته این تنها غفلت باشگاه شباب الاهلی نیست چون هنوز آینده لژیونرهای تیم یعنی نوراللهی و قایدی دو بازیکن ایرانی، ادواردو برزیلی و عزیز جانیوف ازبک مشخص نیست و همه این بازیکنان بلاتکلیف هستند.

مهدی قایدی و احمد نوراللهی دو بازیکن ملی پوش کشورمان تابستان گذشته از استقلال و پرسپولیس راهی لیگ امارات شدند. قرارداد قایدی ۵ ساله ولی قرارداد نوراللهی یک ساله است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • فتحی IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۰
    مگه موقع امضای قرار داد عدد 5 رو ندید؟! حتما کسانی که تو این زمینه اطلاعات کافی دارند میدونن که این یعنی اینکه قبول کنه 5 سال در این باشگاه حتی با وجود نیمکت نشینی بمونه و یا تا پنج سال به هر باشگاهی بره بجز هزینه رضایت نامه درصد قابل توجهی از قراردادش به باشگاه الشباب الهلی خواهد رسید! متاسفانه قائدی در انتخاب باشگاه عجله کرد و ظاهرا برای زندگی در خارج از کشور آینده ورزشی خودش رو خراب کرد. بسیاری معتقدتد اگه قائدی فقط یک فصل دیگه در لیگ برتر کشور خودش بازی میکرد با مبلغی بهتر میتونست به یک باشگاه خوب اروپائی منتقل بشه. متاسفانه بخاطر منافع شخصی و گرفتن کمسیون بالای این انتقال با آینده فوتبالی او معامله شده. هر چند ظاهرا خودش هم گردش و تفریح در سواحل دبی و زندگی در اونجا رو به فوتبال و تمرینات سخت و اردوهای فشرده تو باشگاهای اروپا ترجیح میده، از بی انگیزگی و سنگینی ساقهاش تو زمین کاملا میشه فهمید از آمادگی خوبی برخوردار نیست. دیگه خبری از اون دریبلهای ریز و حرکات عرضی پشت هجده خبری نیست و با کوچکترین برخورد نقش زمین میشه !

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی