نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
اینفانتینو و شیخ سلمان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

 رئیس فیفا بهمن‌ماه وارد تهران می شود تا بازی تیم‌ملی فوتبال ایران در برابر عراق که هفتم بهمن‌ماه در استادیوم آزادی تهران برگزار می‌شود را از نزدیک تماشا کند.

با اعلام خبر سفر رئیس فیفا به تهران تماس‌هایی با رئیس فدراسیون فوتبال ایران یعنی عزیزی خادم برقرار و از او خواسته‌شده در مذاکره با رئیس فدراسیون فوتبال جهان از او بخواهد که رأی کنفدراسیون فوتبال آسیا در مورد حذف تیم‌های استقلال، پرسپولیس و گل‌گهر را وتو کند! 

 این در حالی است رأی کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی‌بر عدم تایید مجوز حرفه‌ای باشگاه استقلال، پرسپولیس و گل‌گهر از سوی یک شرکت آلمانی صادر شده که طرف قرارداد با کنفدراسیون فوتبال آسیا است و پرونده تیم‌های باشگاهی در فوتبال آسیا را مورد بررسی قرار می‌دهد.

این شرکت آلمانی علاوه‌ بر تیم‌های ایرانی مجوز حرفه‌ای بسیاری از تیم‌های باشگاهی در فوتبال آسیا را تایید نکرده و اساسا فیفا ارگانی دیگر است و دخالتی در امور کنفدراسیونها ندارد.

آنچه مسلم است رئیس فیفا در این پرونده دخالت نخواهد کرد.

درخواست عجیب و دور از انتظار از رئیس فدراسیون فوتبال/ به اینفانتینو بگو...

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • جنگ تا پاکی فوتبال IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۰
    بابا بفهمیم !!برای اخذ مجور حرفه ای گری یا در واقع استاندار سازی فقط باید چهارچوبهایی که الزام آور هست و گفته میشه رعایت و به اونا عمل کرد اونا هیچ الزامی ندارن این ما هستیم که میخواهیم در میادین بین المللی ظاهر بشیم پس باید پیکری از خودمان بتراشیم که از در اونا رد بشیم همین ! این اعتبار دهی و این تائیده رو شرکتهای مختلفی میتونن بدهند که در رابطه با فوتبال و این ماجرا کار اعتباردهی توسط این شرکت آلمانی انجام میشه یعنی اگر یه شرکت افغان هم این کار رو بعهده داشت فرقی نمیکرد اون الزامات باید رعایت بشه این اینفانتینیو و ...... اگر در مسائل بنیادی و اساسی در فوتبال با کسی شوخی داشتن یا میخواستن زیر سبیلی رد کنن اون سپ بلاتر رو با پس گردنی روانه دادگاه نمیکردن یا برای میشل پلاتینی پرونده درست نمی کردن بدبختی ما اینه که نمی خواهیم کار بنیادی کنیم چون نه بلد هستیم نه مدیران ما برای اینکار انتخاب شدن !! تابحال که دنبال بخور بخور و پارتی بازی و سهم خواهی و ....... این حرفها بودن اگر نه کارمون به اینجاها نمی کشید
  • ناشناس IR ۲۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۰
    کلا دنبال لابی‌گری‌ هستیم و اصلاح هم نخواهیم شد.
  • کیا IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
    اگر بفهمن یوفا و فیفا سر جزئیات که هیچ سر کلیات هم دعوای سخت دارن، فکر کنم دیگه نظر کارشناسی ندن و سکوت اختیار کنن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی