نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
اولتیماتوم جدید AFC در راه است/ هر تیمی مجوز حرفه‌ای کسب نکند از لیگ برتر هم حذف می‌شود!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

طبق قوانین کنفدراسیون فوتبال آسیا هر باشگاهی مجوز حرفه‌ای از این کنفدراسیون دریافت نکند، حق حضور در مسابقات تحت نظر این نهاد را نخواهد داشت.

مجوز حرفه‌ای تیم‌های استقلال، پرسپولیس و گل‌گهر از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا تایید نشد و این سه تیم فرصت حضور در مسابقات فصل پیش روی لیگ قهرمانان آسیا را از دست دادند.

براساس خبرهای رسیده از مقر AFC به‌زودی حضور در مسابقات لیگ حرفه‌ای کشورها نیز منوط به اخذ این مجوز خواهد شد! بدین‌صورت که تیم‌های باشگاهی برای حضور در لیگ حرفه‌ای کشور خود نیز نیازمند دریافت مجوز حرفه‌ای خواهند بود. در حال حاضر باشگاه‌ها در کشورهای مختلف آسیایی با دریافت مجوز ملی قادرند در لیگ کشور خود شرکت کنند. گفته می‌شود در یک پروسه زمانی کوتاه همه تیم‌ها برای شرکت در لیگ حرفه‌ای کشور خود باید از کنفدراسیون فوتبال آسیا مجوز حرفه‌ای دریافت کنند.

در ایران تنها دو باشگاه سپاهان و فولاد این مجوز را دریافت کرده‌اند. شاید برایتان جالب باشد بدانید خیلی از تیم‌های لیگ برتری برای دریافت مجوز حرفه‌ای اصلا وارد سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا نشده‌اند.

خبرهای رسیده حاکی از آن است حداکثر از سال ۲۰۲۵ تیم ها برای حضور در لیگ برتر فدراسیون های ملی هم باید مجوز حرفه‌ای کسب کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • فوتبالی DE ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۰
    فکر کردن تو ایران این حرفا و تصمیمات خورند داره 😂 ! یه لیگ تک تیمی راه میندازن و هی جام میفرستن براش ، اونم با اسنپ ! هواداراش هم کری میخونن که"" ارتش کبود آسیا "" پرافتخارترین تیم تو مسابقات تک تیمی و بدون برگزاری مسابقه س
  • اس اسی IR ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۰
    بابا بی خیال😨😨😨😨😨😨😱😱😱😱😱😱
  • علی IR ۰۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
    جالبه این دو باشگاه که به نوعی دولتی هستند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی