تصمیم عجیب فدراسیون اسپانیا/ ال‌کلاسیکو بدون تکنولوژی خط دروازه!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فدراسیون فوتبال اسپانیا تصمیم گرفته در سوپرجام اسپانیا از فناوری خط دروازه استفاده نکند

در رقابت‌های سوپر جام اسپانیا که قرار است در عربستان سعودی برگزار شود و رئال مادرید و بارسلونا در آن به مصاف هم می‌روند، از تکنالوژی خط دروازه‌ استفاده نخواهد شد.

چهار تیم رئال مادرید، بارسلونا، اتلتیکومادرید و اتلتیک بیلبائو به ریاض پایتخت عربستان سعودی رفته‌اند تا در رقابت‌های سوپرجام اسپانیا شرکت کنند. سوپرلیگ اسپانیا سه‌شنبه شب با دیدار دو تیم اتلتیکومادرید و اتلتیک بیلبائو آغاز خواهد شد و چهارشنبه شب نیز بارسلونا و رئال مادرید به مصاف هم‌ خواهند رفت. مسابقه فینال نیز روز یکشنبه برگزار می‌شود تا قهرمان سوپرجام اسپانیا مشخص شود.

در این دوره از این رقابت‌ها اما تغییراتی وجود خواهد داشت و رسانه‌های اسپانیایی از این نوشته‌اند که از در این مسابقات از فناوری خط دروازه‌ استفاده نخواهد شد. تکنالوژی خط دروازه فرایندی الکترونیکی برای تشخیص عبور کامل توپ از خط دروازه است که با کمک دوربین‌ها و سنسورهای مخصوصی جهت کمک به عملکرد داوران استفاده می‌شود. فدراسیون فوتبال اسپانیا اما تصمیم دارد تا در این دوره از رقابت‌ها از این تکنالوژی استفاده نکند با این توجیه که در هزینه‌ها صرفه‌جویی کند!

یک تغییر دیگر این است که اگر بازیکنی اخراج شود و تیمش دیگر در سوپرجام بازی نداشته باشد، محرومیتش در بازی داخلی بعدی انجام می‌شود.  البته VAR در این رقابت‌ها استفاده خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی