نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
پایان کار ناظم الشریعه در تیم ملی فوتسال؟/ آقای گل آماده نشستن روی نیمکت تیم ملی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وحید شمسایی ستاره پیشین تیم ملی فوتسال، درآستانه هدایت تیم ملی قرار دارد.

از راهروی فدراسیون فوتبال خبر می‌رسد عمر مربیگری محمد ناظم الشریعه در تیم ملی فوتسال به پایان رسیده و این مربی که افتخارات متعددی با تیم ملی کسب کرد به زودی جای خود را به وحید شمسایی خواهد داد.

پس از نتایج نه چندان مطلوب تیم ملی فوتسال در جام جهانی ۲۰۲۱لیتوانی، پروژه برکناری ناظم الشریعه کلید خورد. با این حال فدراسیون سعی کرد در این راستا عجله به خرج ندهد و با بررسی جمیع جهات در مورد تیم ملی فوتسال تصمیم گیری کند.

در مدت اخیر وحید شمسایی تنها گزینه ای بود که هم با رئیس فدراسیون فوتبال و هم با دبیر کل فدراسیون پای میز مذاکره نشست و مذاکرات آنها به یک جلسه هم ختم نشد چرا که در چندین بند اختلافاتی بین طرفین وجود داشت. حضور مربی اسپانیایی روی نیمکت تیم ملی، فعالیت تیم‌های پایه زیر نظر تیم بزرگسالان و انتخاب کادرفنی این تیم با نظر سرمربی تیم ملی و همچنین افزایش دستمزد مربیان تیم ملی از جمله مسائل اصلی بود که از سوی وحید شمسایی مطرح شد و فدراسیون برای پذیرش آنها نیاز به زمان داشت.

در این مدت تیم ملی راهی ایتالیا شد و دو بازی دوستانه نیز با این تیم اروپایی انجام داد که یک پیروزی و یک شکست دستاورد ایران در این دو بازی بود اما حالا و پس از جلسه اخیر کمیته فوتسال که با طعنه‌هایی از سوی عزیزی خادم به ناظم الشریعه همراه بود شنیده می‌شود پس از نزدیک به ۶ سال از حضور این مربی شیرازی روی نیمکت تیم ملی، او باید جای خود را به وحید شمسایی بدهد.

این در حالی است که پیش از ناظم الشریعه نیز فدراسیون وقت به ریاست علی کفاشیان با وحید شمسایی برای حضور روی نیمکت تیم ملی به توافق رسیده بود اما باشگاه تاسیسات دریایی که شمسایی هدایت آن را بر عهده داشت با این انتقال موافقت نکرد تا در نهایت ناظم الشریعه که در آن برهه مربی تیم ملی بود به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی