آخرین پیشنهاد استقلال به فولاد برای معاوضه/ بازیکن آبی‌ها زیر توافق می‌زند؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یکی از سوژه‌های اصلی فوتبال ایران در آستانه نیم فصل بحث معاوضه رشید مظاهری از استقلال با صالح حردانی مدافع راست ملی پوش فولاد خوزستان است.

خبرورزشی- شنیده ها حکایت ازآن دارد که فولادی ها ابتدا با این پیشنهاد موافقت نکرده اند اما ظاهرا باشگاه استقلال پیشنهاد جدیدی به تیم خوزستانی ارائه کرده است: رشید مظاهری + آرش رضاوند در ازای صالح حردانی!

این پیشنهاد جدید ظاهرا فولاد خوزستان را راضی کرده است اما مشکل اصلی راضی کردن دو بازیکن استقلال به ویژه رشید مظاهری است.

دروازه‌بان معروف استقلالی‌ها حاضر به معاوضه نیست و از مصطفی آجرلو خواسته است رضایتنامه‌ایش را صادر کند. رشید مظاهری به مدیرعامل باشگاه استقلال گفته است که اگر باشگاه او را نمی‌خواهد درلیست مازاد بگذارد و رضایتنامه ایش را صادر کند چرا که حاضر به معاوضه با بازیکن دیگری نیست!

به نظر می‌رسد رشید مظاهری در سال منتهی به جام جهانی تصمیم گرفته باشد که در یک تیم مطرح بازی کند تا شانس ملی پوش شدن خود را افزایش دهد. گفته می‌شود دروازه‌بان استقلال از دوباشگاه سپاهان اصفهان و پرسپولیس پیشنهاد داشته و تمایل دارد به جای فولاد خوزستان به یکی از این دو تیم برود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ارتش سرخ IR ۰۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
    رشید از جات تکون نخور تا رضایت نامه تو بدن بعدشم سپاهان دیگه اینو چی میخواد بکنه خدایی نت به این خوبی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی