نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
سه‌شنبه ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۸
۰ |
۳
 مهاجم عراقی نفت به بازی استقلال رسید
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هافبک تهاجمی عراقی تیم نفت مسجدسلیمان که در دیدار هفته یازدهم این تیم مصدوم شده بود امروز با قدرت در تمرینات این تیم شرکت کرد.

کرار جاسم هافبک هجومی ۳۴ ساله عراقی تیم نفت مسجدسلیمان که در تاریخ دوازدهم مهرماه قراردادش با این تیم خوزستان ایران را امضا کرد در روزهای گذشته با پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت اش به جمع هم‌تیمی‌هایش برگشت تا خود را برای دیدار مقابل تیم سابقش آماده کند.

کرار جاسم که آخرین بار در لیگ برتر پانزدهم و در نیم فصل اول آن رقابت‌ها همراه با استقلال در لیگ برتر ایران بازی می‌کرد، در این مدت در تیم های مختلفی از جمله نفت عراق، تراکتور و صنعت نفت آبادان حضور یافت.

کرار جاسم در بازی هفته یازدهم تیمش مقابل فجر سپاسی (در تاریخ سوم دی ماه) در دقیقه ۳۲ بازی از ناحیه همسترینگ دچار مصدومیت شد و زمین بازی را ترک کرد. او در این مدت بازی های تیمش مقابل نساجی، گل گهر و صنعت نفت را از دست داد اما از امروز با قدرت در تمرینات نفت مسجد سلیمان شرکت کرد تا خود را برای بازی مقابل تیم سابقش (استقلال) آماده کند.

دیدار تیم‌های استقلال و نفت مسجدسلیمان روز پنجشنبه ۲۳ دی از ساعت ۱۵ و ۳۰ در خانه این تیم خوزستانی برگزار می‌شود.

ناگفته نماند؛ کرار جاسم درنیم فصل اول لیگ یازدهم، فصل چهاردهم و نیم فصل اول لیگ پانزدهم با پیراهن استقلال در لیگ برتر ایران توپ زده و به خوبی با شرایط این تیم آشناست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی