ستار همدانی
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

ملی‌پوش اسبق استقلال تأکید دارد این تیم با وجود صدرنشینی همچنان با مشکلات دست و پنجه نرم می‌کند

ستار همدانی سال‌ها برای استقلال بازی کرد و در این تیم تحت عنوان مربی و سرپرست نیز برای مقاطعی حضور داشته است. ملی‌پوش کشورمان در جام جهانی فرانسه در گفت‌وگو با خبرورزشی قاطعانه می‌گوید حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان به خاطر مشکلات مدیریتی حاکم بر فوتبال ایران است. حرف های همدانی را در ادامه بخوانید:

*شرایط استقلال بهتر شده و حالا بدون حاشیه کارش را دنبال می‌کند. این مسئله ثابت کرد فاکتور مدیریت در تیم‌های پرطرفدار فوق‌العاده مهم است چون آقای آجرلو تا اینجا توانسته به خوبی کار را جمع کند. البته نباید فراموش کنیم که مشکلات استقلال هنوز تمام نشده و باید در آینده زمینه برای حل آنها فراهم آید.

*اگرچه استقلال صدر جدول را مال خود کرده و تاکنون فقط پنج گل خورده ولی با وجود ساختار دفاعی خوبی که دارد، در بخش حمله همچنان با مشکلاتی مواجه است که باید به مرور زمان مرتفع شود. اگر تیم همین‌طور در آرامش کار و از حاشیه‌ها دور باشد، می‌توان امیدوار بود که عنوان قهرمانی این فصل لیگ برتر را به دست آورد.

*این روزها همه می خواهند حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا را به گردن دیگری بیندازند در صورتی که اصل مسئله اصلاً این نیست. باید قبول کنیم چنین مشکلی سال‌هاست که در فوتبال ایران وجود دارد و حالا همه باید دست به دست هم بدهند تا این مشکل حل و فصل شود.

*اینکه اطلاعات از داخل کشور برای کنفدراسیون ارسال شده یا خود آنها فهمیده‌اند در این مقطع اساساً اهمیتی ندارد بلکه حل کردن مسئله مهم است. اگر عرضه دارید، کار کنید تا این مشکل برای همیشه از بین برود.

*یکی از مشکلات مدیریت در فوتبال ما این است که مدیران ما اغلب به دنبال نمایش هستند و بیشتر از اینکه کار کنند، می‌خواهند نشان دهند که مشغول کار هستند! رفتار بعضی از مدیران ما در فوتبال دقیقاً مانند رانندگان محترم تاکسی‌های خالی است.

*تاکسی که پر باشد احتیاجی به داد زدن برای گرفتن مسافر ندارد ولی راننده تاکسی خالی فریاد می‌زند و مردم را صدا می‌کند تا ماشین خود را پر کند. بعضی از مدیران ما هم دقیقاً مانند همین رانندگان شریف و زحمت‌کش تاکسی هستند ولی با این تفاوت که مرتب سر و صدا می‌کنند تا به همه بگویند و نشان بدهند مشغول فعالیت در عرصه فوتبال ایران هستند!

*این داستان واگذاری سهام استقلال و پرسپولیس به نظر من حداقل در مقطع فعلی عملی نمی‌شود چون کسی که می‌خواهد سهام بخرد باید توجیهی برای سودآوری در این سرمایه‌گذاری داشته باشد. ولی وقتی خبری از حق پخش تلویزیونی و کپی رایت نیست از کجا باید سودآوری داشت؟ کاملاً بدیهی است که توجیه اقتصادی ندارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شمسعلی IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
    راجع به فروختن اطلاعات فوتبال ایران، احیانا ایشون خطیر نامی میشناسن یا نه؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی