نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
مارکوس رشفورد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مارکوس رشفورد ستاره منچستریونایتد پس از حل مشکلاتش با لوسیا لوی نامزدش بار دیگر با اون رابطه برقرار کرده است.

مارکوس رشفورد، ستاره منچستریونایتد، تنها پس از هشت ماه جدایی دردناک، به معشوق دوران کودکی خود برگشت.

گفته می‌شود که مارکوس و لوسیا لوی که هردو ۲۴ ساله هستند، اندکی قبل از کریسمس دوباره به هم برگشتند و رابطه خود را از سر گرفتند. در روز سوم ژانویه، پس از شکست ۱-۰ منچستریونایتد از ولورهمپتون، لوسیا در حال سوار شدن به ماشین مارکوس رشفورد دیده شد. او همچنین عکسی مرموز از بازوی تتو کرده مردی که کنارش نشسته بود در اینستاگرامش منتشر کرد.

یک منبع در این باره به نشریه «سان» گفت: «هردوی آن‌ها همیشه تصمیم به بازگشت به هم را داشتند. آن وقفه برای رابطه آن‌ها خوب بود و به هردو زمان داد تا بر روی اشتباهات خود کار کنند. آن‌ها از دوران مدرسه با هم بودند بنابراین مهم بود که فرصتی برای نفس کشیدن و تمرکز بهتر داشته باشند.»

منبعی دیگر در این باره اظهار داشت: «آن‌ها گذشته مشترکی دارند. لوسیا بهتر از هر کسی مارکوس را می‌شناسد. آن‌ها قبل از کریسمس به هم برگشتند و رابطه خود را به آرامی پیش می‌برند. هردوی‌شان یکدیگر را خوشحال می‌کنند و مارکوس می‌داند که لوسیا به او وفادار است و می‌تواند به او اعتماد کند.»

لوسیا لوی؛ نانزد مارکوس رشفورد

نشریه «سان» در ماه مِی گذشته اعلام کرده بود که مارکوس و لوسیا چطور رابطه خود را تمام کردند و لوسیا خانه را ترک کرد. علت این جدایی قرنطینه و مشکلات ناشی از پاندمی کووید-۱۹ بوده است. دوران قرنطینه زندگی این زوج را هم مانند خیلی دیگر از انسان‌ها تحت‌تأثیر قرار داد و آن‌ها را مجبور به جدایی کرد. آن زمان یکی از نزدیکان‌شان گفته بود که این زوج به مدت ۸ سال با هم بودند و احترام متقابل و عشقی قوی نسبت به هم دارند.

سال گذشته مارکوس مبلغ ۲۰ میلیون پوند برای فراهم کردن غذای رایگان مدارس کودکان در دوران قرنطینه جمع‌آوری کرد و به همین دلیل نشان MBE (نشان امپراتوری بریتانیا) را دریافت کرد. کمپین او منجر به ارائه کوپن‌های تابستانی از سوی دولت برای ۱٫۳ میلیون کودک واجد شرایط برای دریافت وعده غذایی رایگان در مدارس شد.

پایان جدایی ستاره قرمزها و نامزدش/ ماجرای جدایی و بازگشت چه بود؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی