نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
جمله یحیی به مهدی عبدی پس از مصدومیت آل کثیر: بفرما، این گوی و این میدان!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با مصدومیت عیسی آل کثیر و دوری شش، هفت ماهه از میادین فوتبال، مهدی عبدی جوان مهاجم اول پرسپولیس خواهد شد.

خبرورزشی- بعد از مصدومیت و تعویض عیسی آل کثیر در نیمه دوم دیدار مقابل شهرخودرو مشخص شد این بازیکن دچار پارگی رباط صلیبی شده و فصل برای مهاجم جنوبی پرسپولیس به پایان رسیده است.

یحیی گل محمدی قطعا در نقل و انتقالات نیم فصل یکی دو مهاجم جذب خواهد کرد ولی در بازی این هفته مقابل فجرسپاسی، پرسپولیس باید با نفرات قبلی خود به میدان برود. به غیر از عیسی، نفراتی چون امید عالیشاه و حامد پاکدل هم مصدوم هستند و به بازی مقابل فجر نخواهند رسید.

از همین رو دست یحیی گل محمدی برای این بازی کمی خالی است. با توجه به اینکه عبدی در حال حاضر تنها مهاجم تخصصی و در دسترس پرسپولیس به حساب می آید، حضور این بازیکن در ترکیب اصلی سرخها برای بازی پنجشنبه مقابل فجر قطعی است.

مشکل اما اینجاست که مهدی عبدی در فصل جاری اغلب نیمکت نشین بوده است. بدون شک مهدی عبدی یکی از ستاره‌های آینده‌دار فوتبال ایران است که در تیم پرسپولیس توانسته با گل‌های حساسی که به ثمر رسانده است، تحسین همگان را به دنبال داشته باشد.

گلزنی او دربی، لیگ قهرمانان آسیا به خصوص بازی در مرحله نیمه نهایی و حتی فینال ، همگی می‌تواند مهر تاییدی بر این ادعا باشد که او چهارچوب دروازه‌ها را خوب می‌شناسد و می‌تواند برای خود خلق موقعیت کند.

این ستاره جوان اما در هفته های گذشته جایی در ترکیب اصلی پرسپولیس نداشته و یحیی گل محمدی بیشتر از او بعنوان بازیکن جایگزین بهره برده است، اقدامی که سوال برانگیز بوده و این مهاجم جوان را از لحاظ روحی و روانی کمی به هم ریخته است.

شاید یکی از وظایف کادرفنی و به ویژه یحیی گل محمدی احیای دوباره مهدی عبدی است. مهاجمی که در فصل جاری 4 گل به ثمر رسانده ولی ناگهان از مدار ذهنی یحیی گل محمدی خارج شد.

عبدی جوان در هفته های اخیر با آن مهدی عبدی سابق فاصله آشکاری گرفته بود اما درتمرینات اخیر تیمش بسیار با انگیزه ظاهر شده است.

خبرهای واصله حکایت از توجه خاص یحیی گل محمدی به این بازیکن جوان و احیای روحی و روانی او دارد. شنیدیم یحیی گل محمدی به مهدی عبدی درآستانه دیدار با فجرسپاسی شیراز گفته است:

" بفرما، این گوی و این میدان!"

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی