پرسپولیس به خاطر گل محمدی تهدید شد/ پنجره پرسپولیس را می‌بندیم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شنیده‌ها حکایت از بالا گرفتن اختلافات میان دو باشگاه پدیده مشهد و پرسپولیس بر سر پول رضایتنامه یحیی گل محمدی دارد.

مجید صدری سرپرست مستعفی باشگاه پرسپولیس دوشنبه شب گذشته در برنامه فوتبال برتر، با اشاره به قرارداد منعقد شده انتقادات تندی را علیه محمدحسن انصاری‌فرد مدیرعامل وقت پرسپولیس مطرح کرد و توضیحاتی را در این‎باره ارائه کرد.

او در واکنش به صحبت‌های کاظم اولیایی درباره بدهی پرسپولیس به شهر خودرو گفت: مگر این بدهی قطعی شده است؟ کجا قطعی شده؟ آقای اولیایی شما که ادعای دیانت دارید آقای انصاری‎‌فرد یک قراردادی بسته که روزی ۱۰ میلیون تومان ضرر و زیان است. یعنی ۴٫۵ میلیارد شده الان ۱۷ میلیارد تومان! یعنی ما دست هر چی نزول‌خور را از پشت بسته‌ایم.

صدری در تکمیل صحبت‌هایش گفت: هوادار ما چرا باید اجازه بدهد که ما چنین عددی را پرداخت کنیم؟ من به آقای حیدرپور هم گفتم که اگر ۴٫۵ میلیارد می‌خواهد صبح بیاید و مخلص او هم هستیم، چه کسی گفته من روزی ۱۰ میلیون تومان که آقای انصاری‌فرد امضا کرده باید خسارت بدهم؟

این اظهارات واکنش مسعود معمایی مدیرعامل باشگاه پدیده را به دنبال داشت. مدیرعامل باشگاه پدیده خاطرنشان کرد: با این ادبیاتی که از آقای صدری شنیدیم، برای ادامه پیگیری‌هایمان در خصوص طلب باشگاه بزرگ پدیده مصمم‌تر شدیم و به هیچ عنوان از این حق مسلم خود نمی‌گذریم.

وی اضافه کرد: آقای صدری عنوان کرده است تا زمانی که من باشم، این طلب را نمی‌دهم، مگر قانون قرار است بنا بر بودن یا نبودن افراد و مدیرها با عناوین و مسائل مختلف برخورد کند و حکم صادر کند.

معمایی افزود: قانون همیشه یکسان است. چه ایشان باشند و چه نباشند، باشگاه پرسپولیس ملزم به پرداخت طلب باشگاه پدیده است.

او همچنین گفت: دوران پول نمی‌دهم، چون زورم زیاد است، تمام شده و به لطف قانون و ارکان انضباطی و قضایی فدراسیون فوتبال حق خود را از باشگاه پرسپولیس خواهیم گرفت.

در همین راستا شنیدیم مدیران باشگاه پدیده مشهد به باشگاه پرسپولیس هشدار داده اند که می‌توانند درصورت ادامه این وضعیت و عدم واریز طلب آنها، پنجره نقل و انتقالات زمستانی تیم تهرانی را ببندند!

باید منتظر ماند و دید این تهدید عملی می‌شود یا اینکه ...

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
    مدیر عامل باشگوه بزرگ پدیده داره چرند میگه از کی تا حالا نزول گرفتن قانونی شده که تو بخوای با جدید پیگیر باشی تا صد سال دیگه هم شکایت کنی هیچ گو.ببخشید هیچ کاری نمیتونی بکنی
  • 1 IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
    تهدید شد؟؟؟؟ آقا حکم استیناف اومده و طبق همون حکم الان باید 6امتیاز از پرپسولیس کم بشه ولی مسئول اجرای حکم استیناف سازمان لیگ (اسپانسر پرسپولیس) است و اجراییش نمیکنه!
    • ۱۲۳۴۵ IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
      پرس پولیسیهای عزیز . الان تازه باید خدارم شکر کنید که ۶ امتیاز ازتون کم نشده_جا داره بکشید...حالا هی غصه سیاوش و مرادمند مارو بخورید :)
  • میثم IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
    نمیدونم چرا قانونو اجرا نمیکنن. پیروزی الان بابت بدهی به پدیده هم باید کسر امتیاز شه، هم پنجرشون بسته شه. کیا تو فدراسیون مانع میشن؟ البته کارمای این چند سال تبانی و حق خوری که پیروزی و بابا مسعود انجام دادن بزودی یقشونو میگیره. هم بخاطر جعل و فتوشاپ، پروندشو رفته کمیته انضباطی آسیا و هم رای دادگاه النصر بزودی نقره دماغشون میکنه. آخ چه حالی میده برن دسته پایین‌تر ما بخندیم😂😂😂
    • /// IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
      باور بفرمائید اگر همین اتفاق برای استقلال میفتاد پرسپولیسی ها داد و فریاد راه میانداختند که چرا از استقلال ۶ امتیاز کسر نمیشه،کسانی که انتظار دارند برای درخواست استعلام فولاد استقلال ۳ بر صفر بازنده بشود.
  • امیر IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
    خدا انصاری فرد لعنت کنه
  • کوهمره_جروق IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
    الان ما در نظامی هستیم به نام اسلام. خوب چرا نزول.مگه نزول حرام نیست.چرا جلویش گرفته نمیشه.این چه قانون اسلامی هست که راحت میشه نزول کرد بدون اینکه بشه جلویش بگیرید.پدیده مشهد شهر امام رضا واقعا خجالت آورد.قوه قضایه باید ورود کنه. نزول بگیر ها صد شرف دارن به این ها. آقایون استقلالی خواهشا تعصب را بزارید کنید و رنگی نظر ندید.اصلا شما کلاه خودتون قاضی کنید و محض رضای خدا این بار بی طرف نظر بدید.
  • بای سیکل ران IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
    نخیر عزیز دل . مثل اینکه گلات قهرمانی حسابی باعث سوزشتان شده و ننگ و داغ دسته سه ای بودنتان را میخواهید با هوچیگری که در ذاتتون هست با بقیه شریک کنید . البته باید هم از چنین آدمهای نزول خوری حمایت کنید چون مثلی قدیمی از خوشایند دو آدم همجنس از هم حکایت می کن ( دیوانه چو دیوانه ببیند خوشش آید)
  • کوروش IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
    روزی ده میلیون پول نزول مگه کمه قوه‌قضاییه حتما باید ورود کنه فرقی هم نداره برای کدام تیم یا شخصی باشه
  • بع IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
    فدراسیون‌و‌ کمیته‌استیناف‌و وزیر‌از عوامل‌استقلال‌هستن‌هر کاری‌دوست‌دارند‌با‌تیم پرسپولیس‌میکنند از هوادار انتظار برخورد‌خوب‌نداشته‌باشید
    • {.......} IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
      چرا موقعی ک استقلال به این روز افتاده بود (به حد ما نرسیدید) ،،غذا نداشتیم ب بازیکنامون بدیم فقط مارو مسخره میکردید و میگفتید به این شام بدید جام نمیخوان ، حالا مسخره تون میکنیم بیشتر بکشید جا داره ، شمااره ما نه؟
  • برادران مجيدي عامل فساد فوتبال IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
    کي گفته بخاطر بدهي شش امتياز کم ميکنند خود فيفا هم اول پنجره رو مبنده بعد امتياز کم ميکنه دوما استقلال خودش به پديده بدهکار هست
  • ق ر IR ۱۸:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
    لعنت بر نزول خوران که با خدا دشمنی دارند . حالا اگر شخصی وجه‌ یا .. در خواست کنه و شرایط جوری باشد احتیاج داشته باش معلومه حتی حاضر ۱۰۰ ، ۷ که هیچی ۱۰۰ ، ۱۰ هم پرداخت کنید خوب معلومه انصاری فرد بخاطر هوادران مجبور به چنین قراردادی شده شما کوتا بیا این پولها خوردن نداره و اگر به بازیکنان خودت یا هر کسی بدی زندگی‌شان نابود میکنه
  • م IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
    یه ریال هم نمی دیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی