نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
درگیری شدید کیروش با یک هوادار/ اگر می‌توانی خودت تیم را تمرین بده!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بعد از شکست مصر مقابل نیجریه، کارلوس کیروش با یک هوادار مصری به شدت درگیر شد.

در ادامه رقابت های جام ملت های آفریقا که به میزبانی کامرون در حال برگزاری است تیم ملی مصر که هدایت آن را کارلوس کیروش سرمربی سابق تیم ملی کشورمان برعهده دارد، در اولین بازی خود در این رقابت ها مقابل نیجریه تن به شکست داد و تورنمنت را با باخت شروع کرد.

بعد از پایان این بازی و موقعی که کارلوس کیروش قصد داشت به سمت رختکن برود، یکی از هواداران مصری که از باخت تیم ملی کشورش به شدت عصبانی و ناراحت بود، شروع به اعتراض علیه کیروش کرد و به شدت علیه تصمیمات این مربی را زیر سوال برد.

کیروش هم که به شدت از این موضوع ناراحت بود، با این هوادار درگیری لفظی پیدا کرد و خطاب به این فرد معترض گفت: اگر می توانی خودت بیا و تیم ملی کشورت را تمرین بده!

این درگیری بازتاب زیادی در فضای مجازی و رسانه های کشور مصر داشت و خیلی ها نسبت به رفتار کیروش معترض شدند.  

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مهرداد IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
    راست میگه این مصریا از وزیر سابق میراث فرهنگی شون تا هرکس دیگه ای راجع به تیم ملی تز میدن. اگه اینجوریه پس چرا مربی گذاشتید خودتون بیاید تیمو جمع کنید دیگه. از یه طرف دیگه توهم خود بزرگ بینی هم دارن. دائما تو کامنتای اینستاگرام میگن ما تیم بزرگی هستیم ما خبلی خوبیم! در صورتی که سه تا لژیونر بیشتر ندارن. بقیه همه از لیگ مصر. همین نیجریه بیشتر از نصفشون لژیونرن و تو اروپا بازی میکنن. عین بعضیا تو ایران که میگفتن کیروش دفاعی بازی میکنه ما تواناییمون خیلی بالاست باید هجومی بازی کنیم‌. دور دوم مقدماتی جام جهانی با ویلموتس تهاجمی بازی کردن تو همون مرحله داشتن حذف میشدن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی