نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
مدیریت پرسپولیس روی هوا رفت؛ گل محمدی گرفتارتر شد!/ یحیی به کدام مدیر باید لیست بدهد؟
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استعفای سرپرست باشگاه پرسپولیس باعث شد تا یحیی گل محمدی هم تکلیف خود را برای ایجاد تغییر در لیست سرخپوشان در نقل و انتقالات زمستانی نداند.

تیم فوتبال پرسپولیس در حالی خود را برای شروع نقل و انتقالات زمستانی آماده می‌کند که مجید صدری سرپرست این باشگاه از پست خود استعفا داد تا قهرمان پنج دوره متوالی رقابت‌های لیگ برتر در پایان دور رفت بازی‌های فصل جاری بار دیگر با مشکلات مدیریتی دست و پنجه نرم کند.

جعفر سمیعی مدیرعامل پیشین پرسپولیس در روزهای ابتدایی بیست و یکمین دوره لیگ برتر از این باشگاه رفت تا پر التهاب ترین روزها را برای تیمی که به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ آسیا راه پیدا کرده بود به وجود بیاورد. حالا مجید صدری نیز چند روز مانده به شروع نقل و انتقالات زمستانی پس از حذف این باشگاه از سوی AFC برای حضور در ACL۲۰۲۲ تصمیم مشابهی گرفت تا از این تیم جدا شود.

حالا یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس که تصمیم داشت لیست بازیکنان خود را در تعطیلات زمستانی دست خوش تغییرات فراوان کند باید منتظر تعیین تکلیف این موضوع شود.

او که پنج الی ۶ بازیکن را برای حضور در پرسپولیس زیر نظر داشت با نارضایتی تعدادی از نیمکت‌نشینان خود نیز روبرو شد تا پرسپولیس را ترک کنند اما مصدومیت عیسی آل کثیر بار دیگر گل محمدی را برای جابجایی بازیکنان خود با چالش روبرو کرد.

سرمربی پرسپولیس تصمیم قطعی خود برای جذب دو مهاجم، دو هافبک دفاعی و یک مدافع راست را گرفته است اما نمی‌داند لیست جذب و مازاد خود را باید به کدام مدیر مسئول تیم بدهد تا او پیگیر موضوع شود.

زمستان سرد پرسپولیس در حالی شروع شد که این باشگاه هنوز موفق به پرداخت طلب ۹۶ هزار دلاری کریستین اوساگونا و ۸۳ هزار دلاری آنتونی استوکس نشده است تا احتمال محکومیت دوباره از سوی فیفا وجود داشته باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رضازاپاتای پرسپولیسی IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
    لیست نمیخوادسلطان فقط دروازبان
  • Retired IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
    كاملا مشخصه كه پرسپوليس تو ليست سياه فدراسيون آبى قرار گرفته و در همه زمينه ها بهشون اجحاف ميكنند ، برخلاف استقلال كه با وجود بدهى هاى بيشمار بازيكنان خارجى گرفت خود فدراسيون مانع پرسپوليس شد و با وجود گذشت چندين ماه تيم هنوز مديرعامل نداره و ديروز هم كه عملا بى سرپرست شدند . بنده نميخوام صحبت كليشه اى كنم ولى اخه چقدر بى تفاوتى .؟ وجدانشون كجا رفته ، بازيكنان نه انگيزه دارند نه تمركز خيلى ها ميگن قراره استقلال قهرمان بشه ولى من ميگم مثلث تاس و باند ساكت هر طورى كه شده سپاهان رو قهرمان ميكنند حداقل هدفشون اينه.
    • 1 IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
      روزه سلطانی فر اندازه کل 50 سال قبلش جام بردید! تیم استقلال یک فصل روی خوشن دید از تیم شفر که هر نیم فصل یکه بازیکن موثرو از تیم خارج میکردن و آخرشم شفرو سرتمرین راه ندادن تا استرا که نیومده بخاطر خلیل زاده(شریک پرونده کارخانه ابریشم سلطانی فر) از ایران رفت و چند بازی وریا سرمربی تیم شده بود، بازیکنهام مثل گذشته هی میرفتن! هوچیها تیم استقلال 6 بازیکن اصلیشو از دست داد که خودشون میخواستن بمونن(جز قائدی) شما فقط 2تا از دست دادید(مغانلو بازیکن شما نبود) که همون دوتام الان دارن دیپورت میشن
    • عباس معصومی IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
      وزیر که گل نمیزنه فنی صحبت کنید و داخل زمین ۵ سال استقلال بحران مدیریتی داشت ولی اعتقاد داشتید که هواداران استقلال متوهمند...۵ سال به لطف سلطانیفر همه چیز از بهترین زیرساختها و مربی و بازیکن برای شما بود و سهم استقلال، زمین های خاکی، فراری دادن ستاره ها و استراماچونی و مدیرانی که علیه بازیکنای خودی شکایت تنظیم می کردند همونطور که در ۵ سال گذشته حرفاتون رو تو زمین میزدید الان هم دنبال بهانه نگردید و تو زمین صحبت کنید "مگه وزیر گل میزنه ؟"
    • مهدی IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
      چی شد ؟ شما که می گفتید وزیر گل نمی زنه ؟!شماها که می گفتید هوادارای استقلال متوهم هستن و ضعف خودشون رو میندازن گردن بقیه؟! ما حرفمون رو تو زمین می زنیم ؟!! از اونجایی که خدایی وجود داره خیلی زود اون روی شماها رو هم دیدیم !!! یا فقط نتیجه گرفتنهای شما پاکه مال بقیه نیست؟!!
  • شمسعلی. GB ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
    ما هنوز هم حرفمان را توی زمین می زنیم با پنجره ی بسته و امتیاز مفت کمیته ی انضباطی که به کیسه اهدا کردن فقط سه امتیاز کم داریم که بزودی جبران می شود ولی توی کیسه کش فقط تاریخی را نام ببر که پنجره ی تیم کثیفتان بسته بوده یا مدیر عامل نداشتیدتا جوابتان را بدهم
    • فوتبالی DE ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
      از جوابای قبلیت راجب کنعانی فهمیدیم ، کی هستی کلعلی لنگی ! دوستان دیگه سربه سر کلعلی نزارید ، سر قضیه کنعانی امر خیر بوده . با کنعانی فامیل شده
    • سپیده والا US ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
      آدم خجالت میکشه تو طرفدار پرسپولیس باشی این چه طرز صحبته
  • فوتبالی DE ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
    یه استوری بری بد نیس یایا جون ! بگو ؛ بگو نمیخوان ما قهرمان شیم 😂😂 !!!! ولی حواست به پورسانت های نیم فصل باشه ، هوادار که نخودیه و هر چی بگی قبول میکنن
  • ... IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
    تیم هافبک خلاق و بازیساز نداره اون وقت این آقای دلال باز دنبال مدافع و هافبک دفاعیه. خیلی قشنگ بازی میکنیم و هافبکها خیلی پاس گل به مهاجمها میدن اون وقت باز این آقا دنبال مدافع میگرده. اگه دستم به یحیی میرسید خفه‌اش میکردم چون واقعا رو اعصابه این مربی ترسو که بازی دفاعی سرلوحه کارشه. کاش یحیی استعفا داده بود جای صدری.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی