نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
جلسه گزینه مدیرعاملی پرسپولیس با وزیر ورزش/ مدیر جدید سرخ‌ها امروز معرفی می‌شود؟
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در جلسه عصر امروز در خصوص گزینه‌ بعدی مدیرعاملی باشگاه فرهنگی ورزشی ‌پرسپولیس تعیین تکلیف خواهد شد.

پس از اعلام استعفای مجید صدری از مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس، سید محمد پولادگر  اظهار داشت: این موضوع در جلسه ای با حضور سیدحمید سجادی و اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در محل این وزارتخانه بررسی شود.

معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش، افزود: برهمین اساس، در جلسه عصر امروز ضمن تقدیم استعفای صدری به اعضای هیئت مدیره و بررسی این موضوع، در خصوص گزینه‌ بعدی مدیرعاملی باشگاه فرهنگی ورزشی ‌پرسپولیس تعیین تکلیف خواهد شد.

 شب گذشته مجید صدری از سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس استعفا کرد. گفته می شود رضا درویش که پیش از این هم نامش برای مدیرعاملی سرخپوشان مطرح شده بود امروز در وزارتخانه جلسه ای با مسئولان وزارت داشته و باید دید در نهایت اعضای هیئت مدیره باشگاه در این خصوص چه تصمیمی می گیرند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • 1 IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
    عزیزان پرسپولیسی، دوران باشکوه سلطانی فر که اندازه 50 سال قبلش براتون جام اسنپ کرد کلی بدهی رو دست باشگاهتون گذاشته (پولهای هدایتی، جهانگیری، آذری جهرمی و ... حساب نشده) برای همین طاهری، دادکان، گرشاسبی ، داورزنی و ... علنا حاضر به حضور در این باشگاه نیستند!
    • ساوالان IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
      طبق گفته های فتح الهی که شماها شوالیه می نامید فرمود . در عرض 7 سال 1000میلیارد به اضاف 220میلیارد هم بدهی سرجمع 1220میلیارد استقلال پول خرج کرده . در دولت روحانی. سالی 160میلیارد. ان زمان..!!!!!!!!
  • سرخ IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
    اولین گزینه دادکان باید باشد که همه هواداران میخوانش،نباشه صدری هست،دوشنبه شب بد ر.
    • شاهین IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
      نمی گذارند!!! مدیر عامل یک فرد اماتور بیکار انتعاب می کنند . تا راه صدری ادامه یابد... هدف وزارت مشخصه . تضعیف و نابودی پرسپولیس!!!!!! اگه به فکر پرسپولیس بودند اول فصل مدیر متخصص را می اوردند . دارند زمان را می کشند تا تیم به حاشیه کامل برود!!!!
  • پرسپولیس کبیرررررر IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
    فقط دادکان ،آقای وزیر خودتو برا استیضاح آماده کن و استعفا بده
  • ... IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
    چرا این وزیر و رئیس فدراسیون رو با این گندی که زدن استیضاح و برکنار نمیکنن،برا احتمال یک بازی بدون تماشاگر سوراختور برابر پرسپولیس که باید انجام میشد،حمله تماشاگران به زمین بازی و سیلی به صورت مسعود و اشکان در بازی پیکان پارسال،نمایندگان ترک 25امضا جمع کردند برا استیضاح سلطانی فر ،که طرف ترسید و نزاشت سوراختور برابر پرسپولیس تنبیه شه،حالا چرا نمایندگان بی....شده اند و کاری نمیکنن
  • کوهمره_جروق IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
    فقط دادکان
  • ابوذر IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
    مگه تیم به وزارت اقتصاد واگذار نشده؟ دوباره باید وزیر ورزش مدیر انتخاب کنه، این چه جور واگذاریه؟ afcسر همین دوباره محروم نکنه صلوات
  • قرمزته IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
    درویش خیلی خوبه هم سابقه مدیریتی فوتبال لیگ برتر داره هم فوتبالیه هم مدیریتش بروزه هم اوضاع مالی خوبی داره واسپانسرای زیادی کنارش هستن واز همه مهمتر یک پرسپولیسی دوآتیشه هستش ورفاقت وهمکاری دیرینه با سجادی داره درود بر درویش ماداشتن ترابی رو مدیون درویش هستیم
  • قرمز US ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
    مدیرفقط دادکان.اگه نظرمردم براتون مهمه.فقط دادکااااااااان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی