نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
رئیس فراکسیون ورزش مجلس: این فاجعه، دستپخت سلطانی‌فر وزیر سابق است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمدمهدی فروردین، رئیس فراکسیون ورزش مجلس در گفت‌وگو با خبرورزشی گفت: ما باید دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را به انسان‌های دلسوز واگذار کنیم. این مشکلات روی هم انباشته شده و اینکه در دقیقه ۹۰ به دنبال رفع اشکال هستیم غلط است.

محمدمهدی فروردین رئیس فراکسیون ورزش مجلس است.

مردی که سابقه فعالیت فنی در فوتبال دارد و همیشه از منتقدین فدراسیون بود. او حالا مدرکی برای اثبات انتقاداتش دارد و در گفتگو با خبرورزشی گفت: ما باید دو باشگاه استقلال و پرسپولیس  را به انسان‌های دلسوز واگذار کنیم. این مشکلات روی هم انباشته شده و اینکه در دقیقه ۹۰ به دنبال رفع اشکال هستیم غلط است.

فروردین به قصور وزیر دولت قبل  اشاره کرد و گفت: وزارت ورزش در دولت قبل باید  واگذاری باشگاه‌ها را انجام می‌داد و قطعاً باید پاسخگو باشد. این فاجعه در فوتبال دستپخت وزیر سابق ورزش است. 

 همه ما به نوعی در این حذف از آسیا مقصر هستیم. اما مدیران باشگاه و فدراسیون فوتبال نیز مقصر هستند که در زمان مشخص اقدامی برای رفع اشکال نکردند.

وی  افزود : اگر ورزش و فوتبال کشورمان به این حال روز افتاده، دستپخت سلطانی فر وزیر سابق ورزش است که با وعده‌های دروغ پیرامون دو باشگاه سرخابی، مدعی بود واگذاری این دو باشگاه تا پایان دولت قبل بطور حتم انجام می‌شود.

عضو فراکسیون ورزش مجلس گفت: دولت قبل لایحه ضعیف و ناکارآمدی را به مجلس ارائه کرد که عملاً مشکلی را حل نمی‌کرد. دولت فعلی لایحه بهتری را ارائه داد که اعلام وصول شده و در دستور کار کمیسیون است و امیدواریم که با تصویب آن مشکلات به صورت اساسی حل شود.

فروردین در پایان با اشاره به قصور مسئولان مربوطه خاطر نشان کرد: این مسئولان باید پاسخگو و محکوم شوند و این باز هم کفایت نخواهد کرد. با مدیران تنگ نظر نمی‌توانیم مشکلات را حل کنیم و با حذف مدیران کارآمد و لایق در حوزه ورزش و فوتبال به موفقیتی نمی‌رسیم، متاسفانه شاهد بکارگیری مدیران نالایق در ورزش و فوتبال هستیم و به همین دلیل پیشرفتی حاصل نمی‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مجهول الهویه IR ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
    پرسپولیس صاحب داره، صاحب اصلیش که فوت کرده وراث هستند و از خداشونه پرسپولیسو پس بگیرن. بدید بشون تا نتیجه اشو ببینید که سالانه چقدر سرمایه وارد ایران بشه و چقدر سرمایه گذاری بشه و نتیجه بده. آخا چقدر لج میکنید!!! نکنه با این بچه مچه ها همنظرید؟؟ یادتون نیست یا نمیدونید چقدر خدمت به اقتصاد ایران کرد خاون دابیامرز؟؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی