نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
ذوالفقارنسب: هنوز امیدواریم به لیگ قهرمانان برگردیم/ کالدرون یک فاجعه بود دقیقاً مانند ویلموتس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بیژن ذوالفقارنسب به عنوان رئیس جدید هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس برگزیده شده است.

مربی اسبق تیم ملی که سابقه بازی برای تیم ملی و پرسپولیس را هم دارد ،دقایقی پس از انتصاب به این سمت با خبرورزشی به گفت‌وگو نشست. رئیس جدید هیئت مدیره پرسپولیس صراحتاً از حمایت شدن یحیی گل محمدی صحبت و هنوز به ماندن در لیگ قهرمانان هم امیدوار است.

بازگشت به آسیا

با توجه به صحبت‌هایی که آقای وزیر انجام داده‌اند ، امیدواریم طی چند روز آینده مذاکرات ثمر بدهد و پرسپولیس بتواند در لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا کند. ما هنوز به حضور در این مسابقات امیدوار هستیم چون پرسپولیس در داخل و خارج از کشور هواداران بسیار زیادی دارد و همه آنها دلشان می‌خواهد این تیم راهی پیکارهای آسیایی شود.

سابقه در پرسپولیس

اصلاً با فضای پرسپولیس غریبه نیستم چون طی دوران بازیگری ۶ فصل پیراهن این تیم را بر تن کرده ام. این باشگاه ظرفیت‌های بسیار بالایی دارد که باید به آن دست پیدا کنیم.

فاجعه

ماجرایی که در رابطه با گابریل کالدرون به وقوع پیوست یک فاجعه بود. فاجعه ای که دیگر نباید تکرار شود. کالدرون دقیقا مانند داستان مارک ویلموتس یک فاجعه بسیار بزرگ و تلخ بود که به یادگار در فوتبال ایران مانده است و امیدوارم دیگر هرگز شاهد وقوع چنین اتفاقاتی در فوتبال کشورمان نباشیم.

حمایت از یحیی

یحیی گل محمدی یکی از مربیان خوشنام فوتبال ماست که علاوه بر شخصیت بالای اجتماعی، آگاهی بسیار زیادی هم نسبت به امر هم مربیگری دارد. او  به زبان انگلیسی مسلط است و همین مسئله در امور مربیگری کمک شایان توجهی به او می‌کند تنها مشکلی که این روزها پرسپولیس دارد، نارسایی‌هایی است که در واقع از بیرون به این تیم تحمیل می‌شود و گل محمدی چاره‌ای ندارد که یا این فضا را تحمل کند و یا واکنش نشان بدهد .

البته تا اینجای کار چیزی که من دیده ام آن است که یحیی اغلب مشکلات را تحمل می‌کند. به صراحت و  قاطعانه می‌گویم هیئت مدیره جدید باشگاه پرسپولیس حامی جدی یحیی گل محمدی خواهد بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • صادق IR ۲۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
    دکتر شما را بدکار و بدکردار نمبدانستیم و نمیدانیم بلکه بعکس ، چه کردند با شما که به این روز افتاده اید!!!؟؟؟ ، چرا رو به عفب فرار می کنید؟! شخصیت خود را ارزان نفروشید!!! از آقا یحیای عزیز ، بازیکنها و کادر فنی قهرمان فقط و فقط و فقط ، حمایت و حمایت و حمایت ، اساسا تمام مدیریت از سجادی وزیرش گرفته تا گماشته هاش مثل صدری دنبال این هستند که پرسپولیس قهرمان را زمین بزنند کاری که در توان رقبای فوتبالی اش در زمین فوتبال نیست صدری و صدری ها به بهانه های پوچ بدهی ب پدیده و اوساگونا رو نمی دهند تا یحیی نتواند از تاجیکی ها استفاده کند و نتواند بازیکن بگیرد و هم بهانه باشد برای حذف از آسیا پول کمی ب بوژیدار نمیدهند تا هم بدهکار کلانش کنند و هم مشکل دروازه بان و درگیری های فکری و عملی دیگر ، یحیی جان ما هواداران به حمایت از شما و بازیکنان و کادر پهلوان پرسپولیس کلاه از سر بر میداریم و می ایستم و قهرمانی ششم پیاپی را فریاد می زنیم هور هورا هورا 👏👏👏👏👏👏🙌🙌🙌🙌🙌🙌
  • کیسه ی مظلوم و منفور. IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
    اومدن همین دکتر!به پرسپولیس هم خودش یک فاجعه ست.البته برای هواداران و پرسپولیس نه برای وزیر کیسه کشی که فقط اومده برای کمک به کیسه و تضیف افتخار ایران و اسیا.
  • ف IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
    اقای‌ذوالفقار‌نسب‌شما‌چرا قبول‌کردید‌غیر فوتبالها در هییت‌مدیره‌تیم‌انتخاب شوند‌وزیر که‌گند‌زده‌یه‌پرسپولیس
  • غضنفر IR ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
    این همون تفکر خطرناکه که از ایشون سراغ داریم کسی که از مسائل فنی فقط یه سری جملات دست و پا شکسته ازش سراع داریم یک شیاد کلاهبردار را که با همدستی یک سری مدیر سرمربی تیم ملی شده با کسی مقایسه میکنه که فردی مثل انصاری فرد عامدانه فراریش داد و عامدانه بهش پول نداد تا شکایت کنه و دردسر بزرگتری ایجاد کنه. خدا رحم کنه به پرسپولیس با این چوپان دروغگو! (البته به زعم خودش)
  • Daryoush US ۰۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
    gharardadeh Goel Mohamady ham yek fajee boud? aya in moraby inghadrha arzesh darad?
  • حمید علوی CA ۰۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
    دوستان پرسپولیسی، اگر کارا دست آقای ذوالفقارنسب باشه فاتحه ی تیمتون رو بخونین. جدی میگم. کاراکتر ایشون جوریه که هیچکس ازش در امان نیست و تخصص عجیبی در ایجاد مشکل و فرافکنی اون مشکل روی دیگران داره. یجورایی استاد خنجر از پشته. بنده ایشون رو از زمانی که با حمایت شادروان منصورخان شد سرمربی استقلال خیلی خوب میشناسم. ماجراهای شادروان ایویچ در تیم ملی و…
  • ابی فلاح IR ۰۵:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
    تو که دست نشونده وزیری.جان مادرت فقط ببند.البته ی حالی بما خوب دادی .کیسه با تو رفت دسته ۳ دکتر؟؟؟؟؟؟؟؟؟خخخ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی