نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
چهارشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۰
۰ |
۴
لو رفتن توهین‌های عجیب دو مجری تلویزیون به جوکوویچ
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دو مجری تلویزیون استرالیا انتقادهای تندی را علیه جوکوویچ داشتند که در فضای مجازی پخش شده است.

دو مجری تلویزیونی در استرالیا حرفهای توهین آمیزی را علیه نواک جوکوویچ ستاره تنیس جهان زده‌اند که تصویر آن در بسیاری از شبکه‌های اجتماعی پخش شده است.

مایک آمور و ربکا مادرن در مورد ماجرای ویزای جوکوویچ در حال حرف زدن بودند در حالی که میکروفون آن‌ها باز بود و حرف‌هایی که آنها زدند خیلی زود در فضای مجازی سر و صدا کرد.

ماجرای واکسن نزدن جوکوویچ و حضور او در استرالیا با معافیت پزشکی که منجر به لغو ویزایش شد و در نهایت دادگاه حکم به ماندن او در استرالیا داد، چند روزی است که یکی از سوژه‌های مهم رسانه‌های جهان است. ماجرا وقتی پیچیده‌تر شد که مشخص شد او اطلاعات نادرستی را در فرمی که در اداره مهاجرت باید پر می‌کرده نوشته است. جوکوویچ با اعتراف به این موضوع در اینستاگرام خود بابت آن عذرخواهی کرد و همچنین از این گفت که با وجودی که کرونا داشته در یک مصاحبه و یک مراسم در صربستان شرکت کرده است، چون در آن مقطع نمی‌دانسته که تست او مثبت شده است.

اما دو مجری شبکه تلویزیونی کانال ۷ استرالیا در حال حرف زدن در این مورد بودند که ناگهان کلمات عجیبی را علیه جوکوویچ به کار بردند، البته در زمانی که فکر می‌کردند میکروفون آن‌ها خاموش است. ربکا مجری زن این برنامه اینطور گفته: «هر طور که به ماجرا نگاه کنی جوکوویچ یک دروغگوی موذی عوضی است. خیلی بد است که آدم‌های دیگر به خاطر او گرفتار شده باشند. اینکه بدانی کرونا داری و بیرون بروی واقعاً کار احمقانه‌ای است.» مایک آمور مجری مرد برنامه هم در ادامه گفت: «توجیه مزخرف و چرندی آورد و بعد هم دستش رو شد که دروغ می‌گوید. آخرش هم او از این ماجرا خلاص می‌شود بدون هیچ مشکلی. به نظرم هر آدم منصفی می‌گوید که این یارو یک عوضی شارلاتان است اما مسئولان ما با او مدارا می‌کنند. آنها ماجرا را ماستمالی می‌کنند، مشکل بزرگ همین است.»

ویدئو و صدای این دو نفر به سرعت در فضای مجازی پخش شد و حالا مدیران شبکه از این گفته‌اند که در حال تحقیق در مورد این هستند که چه کسی چنین فیلمی را گرفته و آن را پخش کرده است. آنها معتقدند که این مکالمه خصوصی بین دو همکار بوده و به همین دلیل اقدامات قانونی را علیه کسانی که منتشرکننده آن هستند انجام خواهند داد.

توهین عجیب دو مجری تلویزیون به جوکوویچ/ شارلاتان، عوضی، دروغگو...!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی