نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
چهارشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۶
۲ |
۵
پرسپولیس بعد از ۴ ماه صاحب مدیرعامل شد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بالاخره حمید سجادی تصمیم گرفت برای پرسپولیس مدیرعامل انتخاب کند و این تیم را از بلاتکلیفی نجات بدهد

مجید صدری انصافاً در پرسپولیس بد کار نکرد و حداقل این که می‌توان به او نمره قبولی داد هرچند که در ماجرای حذف از آسیا به هرحال یک‌سری انتقادات هم به او وارد بود اما همه هواداران فوتبال در ایران می‌دانند که بسیاری از مشکلات پرسپولیس و استقلال به سال‌ها قبل بر می‌گردد و مربوط به امروز و دیروز نیست.

حمید سجادی بالاخره تصمیم گرفت پس از حدود چهار و نیم ماه حکم مدیرعاملی دائم باشگاه را به رضا درویش بدهد تا مشخص شود که چرا در تمام این مدت مجید صدری سرپرست موقت بود و به او حکم دائمی نمی‌دادند. البته سجادی می‌توانست این کار را حداقل دو ماه قبل انجام بدهد اما بروز یک سری اتفاقات باعث شد تا این کار به تاخیر بیفتد. البته در این مدت پرسپولیس با مدیریت صدری به کار خود ادامه داد اما آنچه مسلم است زمان زیادی هدر رفت.

 در مورد رضا درویش حتماً باید صبر کنیم و عملکرد او را ببینیم اما بهرحال مدل انتخابهای وزارت ورزش نشان می‌دهد که خیلی نباید منتظر اتفاق چندان مثبتی در پرسپولیس و استقلال باشیم. درویش که مدیر سالمی است، با سایپا به لیگ یک رفت و حالا ناگهان مدیرعامل پرسپولیس شده تا این تیم بزرگ در کنار تجربه مدیریتی ایشان به دعای خیر مردم هم نیاز داشته باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • وزرات ورزش کیسه و فدراسیون آبی IR ۲۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
    چهارماه بی مدیریتی و با سرپرست موقت بودن پرسپولیس خیلی از مدیری که از عهده یه تیم کوچک بر نیامد سایپا به لیگ فرستاد بهتر بود هدف سجادی از انتخاب مدیرعامل ضعیف جز نابودی پرسپولیس چی هست شاید این انتخاب و پیشنهاد آجرلو مثل باران چشمه هست تا جهت نابودی و تعضیف پرسپولیس تا کیسه بعد ده سال قهرمان کنند
  • ابی فلاح IR ۰۵:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
    لعنت به وزیر کیسه کش تو حساسترین مقطع برای نقل و انتقالات از بس فشارو زیاد کردن(قرارداد امضا نکردن اسپانیرها بخاطر محکم نبودن جای صدری) تا صدری طفلک بزاره و بره.کاش حداقل بعدش میرفت.لعنت بهت وزیر که بخاطر عقده جام با محبوبترین تیم اسیا اینکارو کردی.مطمئن باش از ۴۰ میلیون عشقپولیسی بالاخره چهار نفر از ته دل نفرینت میکنن که عاقبت خودتو عزیزاتو بگیره..سر این نفرین ناراحت نیستم چون جز خودم چندین نفرو میشناسم که پرسپولیس تاثیر عمیقی تو زندگیشون داره از نوع برخورد با خونواده و اطرافیان بگیر تا حتی افسرده شدن یا حتی سکته کردن یک عزیزی و مردن مث همین چند واه پیش.پس صد درصد ی نفرین بجاست چون روح و روان یا زندگی یک نفس رو گرفته.الهی هر کس که با ناحقی به عشقپولیس اسیب زده گیر نفرین این مردم بیوفته.آمین آمین یا رب العالمین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی