نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
حمله هواداران پرسپولیس به هیئت مدیره جدید پرسپولیس/ حق با هواداران است؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هواداران پرسپولیس در فضای مجازی به هیئت‌مدیره جدید این باشگاه حمله کردند و اعتقاد دارند آن‌ها نمی‌توانند برای باشگاه پول بیاورند!

پس از معرفی اعضای جدید هیئت مدیره پرسپولیس، هواداران این تیم در فضای مجازی به تیم جدید حمله کرده و مدعی شدند این گروه اقتصادی نبوده و نمی‌توانند پول بیاورند!

به نظر می‌رسد حرف طرفداران پرسپولیس پُر بیراه هم نباشد. به این لیست دقت کنید؛ غلام محمد علیپور، محمد اسد مسجدی، بیژن ذوالفقارنسب و سید مجید پوراحمدی مشاور وزیر ارشاد و مدیرعامل صندوق اعتباری هنر در کنار رضا درویش به عنوان اعضای جدید هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس انتخاب شدند. محمد فیاض و مجید صدری نیز اعضایی هستند که جای خود را در هیئت مدیره این باشگاه به نفرات جدید دادند. همچنین ذوالفقارنسب به عنوان رئیس هیئت مدیره انتخاب شد که برخلاف مجید صدری توانایی جذب منابع مالی را نداشته و صرفا یک فرد ورزشی است. غلام محمد علیپور نیز از قبل در هیئت مدیره بوده و نشان داده که یک مدیر اقتصادی با توانایی جذب منابع مالی نیست.

باید منتظر ماند و دید سایر اعضای جدید هیئت مدیره پرسپولیس می‌توانند برای این باشگاه منابع اقتصادی پایدار تهیه کنند یا اینکه...؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Amir perspolisi IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
    بخدا من از زمانیکه مطلع شدم این افراد عضو هئیت مدیره و مدیر عامل شدن دلهره و اظتراب دارم، خوده بیژن ذولفقارنسب بنده خدا گفت من نمیتونم عضو هئیت مدیره یا مدیر عامل بشم چون نمیتونم پول بیارم و باید کسی به پرسپولیس بیاد که بتونه یه پول خوبی تزریق کنه به باشگاه، الباقی هم که هیچکدوم تخصص پول دراوردن یا بنیه مالی ندارن، به قرآن من اصلا با این وزیر ابی یا قرمز موافق نیستم و دوس ندارم فکرمو مشغول همچین چیزی کنم اما یواش یواش دارم بدبین میشم به سجادی،تمومه پیشکسوتا و هوادارا قبل از اومدنه درویش انتقاد کردن از انتخابش و خیلی جالبه با اینکه وزارت ورزش و سجادی میدونستن پرسپولیسیا بشدت مخالف هستن با انتخاب درویش برعکس همین کارو کرد و درویش رو مدیر عامل کرد!!! یه جورایی علنی داره میگه من هرچی که شما رو ناراحت کنه همونو انجام میدم، الان با این جوی که بر علیه درویش هست پرسپولیس ضربه میخوره
  • رضازاپاتای پرسپولیسی IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
    مدیرعاملی که یک تیم نابودکرده صدرصداومده تاپرسپولیس هم رانابودکنندبااین کارشون ثابت کردن که نمیخوان اجازه بدن پرسپولیس ۶قهرمانی شوجشن بگیره ولی کورخوندن همه دست به دست بدن بازم پرسپولیس قهرمانه چون ما یکی روداریم که اسمش خداست پس بندش چیکارش حالاتوهرمقامی باشه
    • کیسه حکومتی IR ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
      وقتی امتیاز مجانی به استقلال میدن ویا توهربازی پنالتی. خب مشخصه کدوم تیم امثال میخواد جام بگیره. ولی جوجه رو آخرفصل میشمارن نه اینکه تو نیم فصل
  • علی IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
    مهمتر از اینا خود وزیر ورزشه که مدتهاست در حال تقویت یک تیم و ضربه زدن به تیم دیگست! نمایندگان مجلس برای چه کاری رفتن مجلس؟! چه اتفاقی باید بیفته تا فساد این وزیر بهشون ثابت بشه؟! اگه استیضاح نشه مشخصه که همه با هم سر یه سفره دارن از فساد میخورن!
  • شایان حلاج نیشابوری IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
    شرافت بر باد رفته .آقای وزیر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی